اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۶۸۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رویانیان از مديرعاملی پرسپوليس استعفا کرد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از کناره‌گيري‌اش از اين سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفايش را به وزير ورزش ارائه داده است.

ورزش 3 : مديرعامل باشگاه پرسپوليس از کناره‌گيري‌اش از اين سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفايش را به وزير ورزش ارائه داده است.

محمد رویانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه به فوتبال علاقه‌ای ندارم. قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم. پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام. من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.

رویانیان از مديرعاملی پرسپوليس استعفا کرد

وی افزود: شاید سلیقه من با برخی مسئولین تفاوت داشته باشد و طبیعی است که به فدراسیون فوتبال نخواهم رفت. امیدوارم وزارت ورزش با انتخاب افراد، باعث شود فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کند و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

رویانیان در خصوص حضورش در پرسپولیس به فارس گفت: واقعیت این است که چندی پیش از مدیرعاملی پرسپولیس هم استعفا کرده‌ام و این استعفا را به وزیر ورزش و جوانان دادم ولی تاکنون جوابی داده نشده است. اکنون به عشق هواداران در پرسپولیس هستم و نمی‌خواهم در مورد فدراسیون فوتبال مطرح شوم. تا وقتی در پرسپولیس هستم قول می‌دهم با تمام قدرت و قوا برای موفقیت این تیم تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      تازه ما استقلالی ها داشتیم باهات حال میکردیم کجاااااا؟؟؟

    • فاران

      وقتی فوتبالی نباشی این هم عاقبتش است ، برو سردار ، برو به سلامت ، محبوب ترین تیم ایران به اوج خواهد رسید پرچم قرمز آن در تمام استادیوم های ایران به اهتزاز در می آید ، تنها خاطره شما از این باشگاه ، به زانو در آوردن استقلال در دربی 90 بوده که روزی فراموش نشدنی را در تاریخ دربی های پایتخت رقم زد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج