adexo3
۱۸۷۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اداره مالیات:برانکو پس از ورود،حق خروج ندارد!

طی صحبت هایی که بین اداره مالیات و فدراسیون فوتبال شده است، این موضوع مطرح شده است که برانکو به خاطر مسائل مالیاتی‌اش نمی تواند پس از ورود به ایران، کشور را دوباره ترک کند.

گل: روز شنبه دیدار حساس مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم استقلال و الاتفاق عربستان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. دیداری که یک نکته ویژه برای فوتبالدوستان ایرانی دارد.

به جز اینکه این بازی نماینده کشورمان در آن حضور دارد و نگاه های کارشناسان و منتقدان و مردم را به خود جلب می کند، یک جهت دیگر هم همه نگاه ویژه تری به این دیدار خواهند داشت. نگاهی به سمت نیمکت الاتفاق عربستان، جایی که "برانکو ایوانکوویج" سرمربی سابق تیم فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم عربستان می نشیند.

کاروان الاتفاق ۲۷ آبان به ایران خواهد آمد و در بین این کاروان برانکو هم حضور خواهد داشت تا تیمش را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند. اما از گوشه و کنار این شایعه به گوش می رسد که برانکو ممنوع الورود به ایران است و نمی تواند همراه با عربستانی ها به کشورمان بیاید، اما یکی از مقامات نزدیک فدراسیون ضمن تکذیب این خبر عنوان کرد که هیچ ممنوعیتی برای ورود این مربی به ایران وجود ندارد و برانکو می تواند همراه با کاروان تیمش به ایران بیاید.

اما مهم ترین نکته صحبت های این مقام نزدیک به فدراسیون، این است که وی اعلام کرده است که این درست است که برانکو می تواند به ایران بیاید و ممنوعیتی برایش وجود ندارد، اما به خاطر مسائل مالیاتی این امکان وجود دارد که برانکو نتواند از ایران خارج شود. از قرار عنوان شده است که مبلغ پرداختی مالیات برانکو ایوانکوویچ حدود ۲۰۰ میلیون تومان (بدون در نظر گرفتن درصد خسارت) می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج