adexo3
۱۸۹۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اینکه قطر سقوط کند یا بحرین به ما ربطی ندارد

عقیلی: پرسپولیسی شدن من دروغ است

هادی عقیلی، مدافع میانی تیم ملی، در حال حاضر همراه با این تیم در اردوی امارات به سر می برد. هادی در این سال ها همیشه یکی از نفرات تاثیرگذار تیم ملی بوده و حتی با آمدن کارلوس کی روش هم جایگاه خود را از دست نداده است.

عقیلی: پرسپولیسی شدن من دروغ است

تماشا: هادی عقیلی، مدافع میانی تیم ملی، در حال حاضر همراه با این تیم در اردوی امارات به سر می برد. هادی در این سال ها همیشه یکی از نفرات تاثیرگذار تیم ملی بوده و حتی با آمدن کارلوس کی روش هم جایگاه خود را از دست نداده است.

او درباره وضعیت خودش، شرایط تیم ملی و مسائل مختلف دیگر با تماشا به گفت و گو نشسته است، با او درباره شایعه توافقش با پرسپولیس هم صحبت کردیم اما عقیلی آن را تکذیب کرد. حرف های کاپیتان باشگاه العربی را می خوانید.

*اردوی تیم ملی خوب پیش می رود؟


خبر خاصی نیست. مثل اردوهای قبلی همه چیز طبق روال طبیعی پیش می رود.


*بسیاری از مربیان لیگ برتری معتقدند که برای بازی با قطر نباید اردوی طولانی مدت تشکیل می شد. نظر تو چیست؟


مطمئنا این اردو فقط به این دلیل نبوده که کی روش تیمش را برای بازی با قطر آماده کند. به هر حال او می خواهد هرچند وقت یکبار بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا کارهای تاکتیکی را انجام دهد. او نفرات جیددی را هم د عوت می کند و از این اردوها هدف خاصی دارد.


*درباره بازی با قطر چه صحبتی داری؟


صعود ما قطعی شده. اما نباید بی تفاوت مقابل قطر بازی کنیم. به هر حال این یک بازی رسمی است و باختن مقابل تیم های عربی به هیچ عنوان خوشایند نیست. ما باید بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم.


*دوست داری قطر از این گروه صعود کند یا بحرین؟


اینکه قطر صعود کند یا بحرین هیچ ارتباطی به ما ندارد. هر تیمی که لیاقت و شایستگی اش را داشته باشد به مرحله بعد صعود می کند. ما باید با قدرت مقابل قطر بازی کنیم تا همه چیز در این گروه عادلانه باشد.


*راستی از وضعیت العربی چه خبر؟


تیم ما شرایط متوسطی دارد؛ هرچند، چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم اما خودمان را تا حدودی بالا کشیدیم. ما امسال باید تلاش کنیم که برای فصل بعد سهمیه آسیا را بگیریم.


*مثل اینکه چند روز پیش گفته بودی که العربی نباید دنبال قهرمانی در لیگ قطر باشد؟


فاصله ما با تیم صدرنشین لیگ زیاد نیست؛ اما باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کنیم. العربی امسال شرایط قهرمانی ندارد و در ابتدای فصل چند بازیکن خوب خود را از دست داد متاسفانه بازیکنان جایگزین هم نتوانستند توقعات را برآورده کنند.


*در آسیا می توانید حرف هایی برای گفتن داشته باشید؟


ما که در لیگ قطر قهرمان نمی شویم اما حداقل امیدوارم در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خودمان صعود کنیم و نتایج خوبی بگیریم. البته معتقدم که این بازی ها خیلی سخت است و اگر قرار باشد مثل لیگ بازی کنیم دچار مشکل خواهیم شد.



پرسپولیسی شدنم دروغ است


*قرار است سال بعد به لیگ ایران برگردی؟


این سوال را خیلی ها از من می پرسند اما راستش را بخواهید هنوز هیچ چیز قطعی نیست.


*مگر با پرسپولیس به توافق نرسیدی؟


چه کسی گفته؟


*اخباری از داخل باشگاه شنیده می شود مبنی بر اینکه تو با آنها به توافق رسیده ای و حتی قول داده ای که سال بعد در این تیم بازی کنی.


من هیچ وقت اواسط فصل با تیمی مذاکره نمی کنم و از این عادت ها ندارم. حتی اگر با من تماس هم گرفته شود هیچ وقت اواسط فصل مذاکره نمی کنم. خبر پرسپولیسی شدن من دروغ است و هیچ صحبتی با مسوولان این باشگاه نداشتم. من تا آخر امسال با العربی قرارداد دارم و هنوز تصمیمی درباره سال آینده نگرفته ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج