اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۹۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شایعه جدی در باشگاه پرسپولیس

میثاق با عابدزاده تمرین می کند!

این روزها اخبار تازه ای از تمرینات دوباره میثاق معمارزاده با احمدرضا عابدزاده به گوش می رسد. میثاق «همیشه عابدزاده را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده و همه از علاقه شدید او به عابدزاده باخبرند.

میثاق با عابدزاده تمرین می کند!

تماشا: این روزها اخبار تازه ای از تمرینات دوباره میثاق معمارزاده با احمدرضا عابدزاده به گوش می رسد. میثاق «همیشه عابدزاده را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده و همه از علاقه شدید او به عابدزاده باخبرند. حتی گفته می شود ارتباط او با عابدزاده این روزها بیشتر شده و میثاق بعد از هر بازی نظر عابدزاده را درباره خودش جویا می شود. اما خودش می گوید اینکه او زیرنظر عابدزاده باشد هیچ ایرادی ندارد!

جالب اینکه گفته می شود او در یک ماه گذشته پس از مشکلاتی که در پرسپولیس داشت، تمرین با عابدزاده را شروع کرده است. تمریناتی که بیشتر به بدنسازی محدود می شود. گفته می شود کندی شیرجه های میثاق، مربوط به تمرینات سنگینی است که او با عابدزاده انجام می دهد.

تمرینات عابدزاده فقط جنبه بدنسازی و آن هم به صورت افراطی دارد اما خود میثاق این موضوع را قبول ندارد. این درحالی است که منتقدان به تمرینات عابدزاده می گویند او دربازه بان ها را مجبور می کند وزنه بزنند و افراط در این کار، باعث عضلانی شدن اندام آنها می شود؛ اتفاقی که جلوی چابکی دروازه بان ها را می گیرد و سرعت رفلکس هایشان را به شدت پایین می آورد. این موارد است که همه را به تمرین میثاق با عابدزاده مشکوک کرده است. چون مهم ترین شاهد آن، سرعت پایین و مدل گل هایی است که معمارزاده در بازی های پرسپولیس دریافت کرده است.

جالب اینکه مشابه این کار میثاق را، چند سال گذشته داود فنایی انجام داد و به دلیل درشت شدن اندام بالاتنه اش، مجبور شد در 30 سالگی قید بازی کردنش را بزند و به جای آن باشگاه بدنسازی تاسیس کند! در این شرایط باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال این است که بفهمد آیا دروازه بانش واقع قید تمرین کردن با لوگوسیچ را زده و زیرنظر عابدزاده تمرین می کند یا تمام اینها گمانه زنی هایی است که در تیم وجود دارد. این در حالی است که خود عابدزاده هیچ وقت موضوع ارتباطش با میثاق را تایید نکرده است.

او حتی وقتی اشتباهات پرتعداد میثاق را به خصوص در بازی با صنعت نفت آبادان دید، شدیدا از میثاق انتقاد کرد: «به میثاق و حقیقی توصیه کرده بودم که چند ماه از مسابقات دور باشند و فقط تمرین کنند تا ایرادهای پرتعدادشان را رفع کنند اما هیچ کدامشان به توصیه من گوش نکردند». به هر حال بعد از اشتباهات هوشیار در بازی مقابل فجر سپاسی و گل هایی که او از راه دور خورد و البته مصدومیتش، دوباره نوبت به میثاق رسید تا در قم سنگربان پرسپولیس باشد. حالا او با انگیزه تر از قبل تمرین می کند تا این بار چیزی را که به سختی به دست آورده، آسان از دست ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج