اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۱۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه نویی در گفت و گو با «علی ضیا» در برنامه تلویزیونی «نیمروز»:

دوست دارم سرمربی پرسپولیس شوم!

"امیر قلعه نویی" سرمربی تراکتورسازی تبریز، دیروز ظهر مهمان برنامه «نیمروز» و "علی ضیا" -مجری جوان این برنامه- بود.

دوست دارم سرمربی پرسپولیس شوم!

تماشا: "امیر قلعه نویی" سرمربی تراکتورسازی تبریز، دیروز ظهر مهمان برنامه «نیمروز» و "علی ضیا" -مجری جوان این برنامه- بود.

این گفت و گو که در فضایی شاد انجام شد قلعه نویی تقریبا درباره همه مسائل و حاشیه هایی که پیرامونش وجود داشت، صحبت کرد. او درباره تماشاگران تیم تراکتور گفت:

«واقعا باید قدر این تماشاگران را دانست. با این همه مشکل و سختی و مسافت زیاد، بازهم به استادیوم می آیند و بی هیچ چشمداشتی تیمشان را تشویق می کنند. این درحالی است که در کشورهای عربی همه امکانات در اختیار تماشاگران قرار دارد و حتی به آنها اتومبیل هم جایزه می دهند اما استقبالی نمی شود».

مجری برنامه در بخشی از این گفت و گو از قلعه نویی درباره بعضی درگیری های لفظی اش با دیگر مربیان پرسید که قلعه نویی این گونه جواب داد:

«من هیچ وقت شروع کننده این دعواها نبودم. فقط به کسانی که به من تهمت می زدند جواب می دادم. وقتی چنین مسائلی مطرح می شود و پسرم هم در این باره از من می پرسد من نمی توانم ساکت بمانم و باید او و دیگران را قانع کنم».

نظرات قلعه نویی درباره کی روش هم جالب بود:

«کی روش مربی خوبی است. وجهه بین المللی او به فوتبال ما کمک خواهد کرد. اما فعلا اتفاقی نیفتاده و نوع بازی تیم ملی با پیش از کی روش اصلا فرقی نکرده است. نتایج تیم هم نتایج خیلی خوبی نیست. مثلا ما بحرین را در شرایطی بردیم که آنها چند بازیکن اصلی شان را به دلیل مشکلات سیاسی در اختیار نداشتند. با قطر هم مساوی کردیم. هنوز با حریفان مهم تری مثل ژاپن و ازبکستان بازی نکرده ایم. اما مساله اینجاست که ما فعلا نباید خیلی روی نتایج حساس باشیم. کاپلو بدترین نتایج را با تیم ملی انگلیس در جام جهانی گرفت، اما در تیم ملی ماند. زیرا مسوولان فوتبال انگلیس برنامه او را دیده و پذیرفته بودند. ما هم باید برنامه کی روش را ببینیم. نباید به خاطر دو برد یا دو باخت نظرمان را نسبت به او عوض کنیم».

در قسمتی از گفت و گو، مجری برنامه درباره ستاره های پرشمار تیم های قلعه نویی صحبت کرد. اما قلعه نویی با این نظر مخالف بود:

«من در اولین دوره حضورم در استقلال "طالب لو" و "مجتبی انصافی" را از فجر سپاه گرفتم. "امیرحسین صادقی" و "پیروز قربانی" را از تیم امید استقلال آوردم و "داود سیدعباسی" را هم از صنعت نفتی خریدم که به لیگ پایین تر سقوط کرده بود. در همین تراکتور "سیاوش اکبرپور" را از استیل آذین سقوط کرده گرفتم و "فرزاد حاتمی" را در شرایطی از سپاهان خریدیم که در فهرست هجده نفره این تیم هم قرار نمی گرفت. من بازیکنانم را براساس نیاز تیم و افکار تاکتیکی خودم می گیرم».

مجری برنامه در بخشی از گفت و گو از سرمربی تراکتورسازی پرسید: «راز جوانی ات چیست؟» و با این جواب مواجه شد:

«موهایم را رنگ می کنم».

قلعه نویی درباره پیشنهاد چند سال پیش "پاختاکور ازبکستان" هم گفت:

«آنها مرا می خواستند اما من به دلیل شرایط فرهنگی آنجا و مشکلات ادامه تحصیل فرزندانم از رفتن به ازبکستان منصرف شدم».

وقتی از قلعه نویی درباره پیشنهاد احتمالی پرسپولیس پرسیده شد، او گفت: «من دوست دارم در پرسپولیس مربیگری کنم و مربیگری در این تیم برای من افتخار بزرگی است. اما اگر چنین اتفاقی بیفتد عده کمی از هواداران استقلال که مرا دوست دارند ناراحت و دل شکسته خواهند شد. برای همین این اتفاق نخواهد افتاد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج