adexo3
۱۷۵۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قلعه‌نويي: دربي تبريز در دنيا بي‌نظير است

قلعه نوعي در مورد ۱۶ تيمي شدن ليگ برتر معتقد است با شرايط سختي که الان تيمهاي ليگ برتري دارند، و با شرايطي که الان دلار پيدا کرده، شايد ده تيم هم زياد باشد.

برترین ها : کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازی در جمع خبرنگاران تبریزی برگزار شد. وی شروع مطالب خود را با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و فوت جانگداز سه هوادار این تیم که در روز بازی با داماش گیلان اتفاق افتاد، شروع کرد و گفت: فوتبال وسیله ای برای رسیدن به قشنگی ها، دوستی هاست و من همیشه چه در دوران بازیگری، چه مربیگری همیشه سعی کرده ام ارتباطم بر اساس دوستی با دیگران استوار باشد انچه که خواهد ماند همین خاطرات خوب و قشنگی هاست و نتایج دیر یا زود از ذهن همه پاک خواهد شد.

قلعه نوعی در مورد شرایط شهرداری هم عنوان کرد: این تیم با توجه به تغییرات انجام گرفته یک بازی بسته را در مقابل حریفان به نمایش میگذارد و ما سعی خواهیم کرد با اتخاذ تدابیر لازم امتیاز لازم را از این بازی گرفته تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول تثبیت نماییم، هرچند این دربی، دربی خاصی است و مشابه آنرا نمیتوان در هیچ کجای دنیا دید چرا که همه ی تماشاگران حاضر طرفدار هر دو تیم هستند و هر تیمی گل می خورد عبارت معروف " عیبی یوخ " را سر میدهند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد فشرده گی بازیها و تاثیر آن روی بازیکنان هم اشاره کرد که ما با توجه به یارگیری های که داشته ایم شاید به آنصورت از این قضیه لطمه نبینیم و می توانیم با تغییراتی چه از بیرون چه از داخل نسبت به جابجایی بازیکن ها تصمیمات لازم را بگیریم.

قلعه نوعی در مورد ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر معتقد است با شرایط سختی که الان تیمهای لیگ برتری دارند، و با شرایطی که الان دلار پیدا کرده، شاید ده تیم هم زیاد باشد ( با خنده ) وی اضافه کرد در گذشته که ما تاکید بر انجام ضوابط و مقررات afc می کردیم شاید تعدادی از دوستان به ما خرده می گرفتند و شاید این حرف را یک مربی خارجی می زد همه به به می گفتند، ولی به غیر از ورزشگاه آزادی ما فعلا در سطح کشور چمن به کیفیت این ورزشگاه نداریم و چمن های مورد استفاده برای تمرین هم وضعشان از این هم بدتر است.

وی در مورد مدعی بودن این تیم برای قهرمانی هم گفت : ما باید با سکوت رادیویی کارمان را به پیش ببریم و کمتر حرف و بیشتر عمل کنیم، اگر به ایده ی قهرمانی فکر می کنیم بازی فردا یکی از خوان های سخت آن خواهد بود.

منبع: ورزش ۳
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج