adexo3
۱۹۶۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمله و موضع کریمی نسبت به دنیزلی

پرسپولیس چهارشنبه آینده اولین بازی اش را در لیگ قهرمانان آسیا در ریاض انجام خواهد داد اما کاروان این تیم صبح امروز به قطر پرواز می کند و در آنجا اردو خواهد زد؛ اردویی که کریمی را حسابی عصبانی کرده است

حمله و موضع کریمی نسبت به دنیزلی

تماشا: علی کریمی بعد از بازی ایران و قطر، درباره بازی پرسپولیس مقابل الهلال با چند نفر از خبرنگاران گفت و گو کرد. ستاره تیم ملی و پرسپولیس در این گفت و گو که در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام شد، انتقادهایی را به صورت غیرمستقیم علیه کادر فنی پرسپولیس بر زبان آورد که ممکن است تبعاتی در روزهای آینده به همراه داشته باشد.

پرسپولیس چهارشنبه آینده اولین بازی اش را در لیگ قهرمانان آسیا در ریاض انجام خواهد داد اما کاروان این تیم صبح امروز به قطر پرواز می کند و در آنجا اردو خواهد زد؛ اردویی که کریمی را حسابی عصبانی کرده است:«برای من جالب است که چنین سفری را برای ما درنظر گرفته اند در حالی که هنوز یک هفته به روز بازی مانده باید آنجا باشیم. حتی تیم ملی هم این طور اردو نمی زند. اگر قرار باشد که همه اش در سفر باشیم می شویم مارکوپولو».

اعتراض غیرمنتظره کریمی که کادر فنی پرسپولیس را هدف گرفته بود، باعث شد از او سوال شود که:«این برنامه را کادر فنی در نظر گرفته است. شما به کادر فنی اعتراض دارید؟» جادوگر در پاسخ به این سوال با همان لحن معترض گفت:«نمی دونم برنامه کار چه کسی بوده ولی قطعا تصمیم کادر فنی بوده دیگر».

علی کریمی درباره تساوی برابر قطر گفت:«این صعود را به همه مردم تبریک می گویم. در این مسابقه روی فرم نبودیم و در شرایطی که دوبار از قطر پیش افتادیم، حریف توانست بازی را به تساوی بکشاند خدا را شکر که نتیجه خوبی گرفتیم و امیدوارم برای مراحل بعدی با برطرف کردن نقاط ضعف عملکرد بهتری داشته باشیم. در این مسابقه تمام تلاشمان را کردیم و می خواستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. قطری ها هم موقعیتی نداشتند و تنها توانستند در دو صحنه دروازه ما را باز کنند. فکر می کنم می توانستیم در این مسابقه برنده باشیم اما خوشحالم که از گروه ما قطر صعود کرد و بحرین حذف شد».

کریمی در پاسخ به این سوال که نظرت درباره حذف عربستان چیست؟ گفت:«به نتایج گروه های دیگر کاری ندارم، برای تیم ملی فوتبال ایران مهم صعود خودش و شرایط گروهش بود».
علی کریمی برای اشکان دژاگه خیلی خوشحال بود:«اشکان شروع رویایی در تیم ملی داشت و من نیز به او تبریک می گویم. در نخستین بازی ملی اش توانست دو گل بزند و این مسابقه را در خاطرات خود و مردم ایران ثبت کند. او بازیکنی است که می تواند به تیم ملی کمک کند اما باید کمی هماهنگ تر باشد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج