adexo3
۲۰۱۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکایت چند بازیکن بر علیه باشگاه سابق

یکی از تیم های با سابقه و قدیمی فوتبال کشورمان که چند سالیست اسیر حواشی فراوان از جمله بدهکاری های زیاد به انواع و اقسام نفرات گردیده است.

فارس: یکی از تیم های با سابقه و قدیمی فوتبال کشورمان که چند سالیست اسیر حواشی فراوان از جمله بدهکاری های زیاد به انواع و اقسام نفرات گردیده است.

یکی از ویژگی های فوتبال ایران این است که همیشه بازار شکایت و شکایت کشی در آن داغ داغ است. اما شاید به زودی شاهد یکی از پر حاشیه ترین شکایت ها در فوتبال ایران باشیم.

یعنی شکایت از نوع دست جمعی اش. شکایت تعدادی از بازیکنان سابق یک تیم اسم و رسم دار، از تیم سابقشان. شکایتی که می گویند قرار است در قوه قضاییه مطرح شود نه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال.

یکی از تیم های با سابقه و قدیمی فوتبال کشورمان که چند سالیست اسیر حواشی فراوان از جمله بدهکاری های زیاد به انواع و اقسام نفرات گردیده و دو سه سالی هم می شود که جایش واقعا در لیگ برتر خالیست، درمعرض یک شکایت دسته جمعی از سوی جمعی از بازیکنان سابق این تیم قرار گرفته است.

این تیم که طی چند سال اخیر جایش نیز در لیگ برتر خالی بوده و مالکانش به دلیل بدهکاری های فراوان دولت و افراد حقیقی برای ورود و خروج از کشور مشکلات فراوانی داشته و دارند، اخیرا به دلیل مصاحبه یکی از بازیکنان سابقشان بر علیه شان از وی به دادگاه شکایت کرده اند.

اما جالب توجه اینکه جمعی از بازیکنان سابق این باشگاه که زمانی با بازیکن مزبور در آن تیم همبازی بوده اند به حمایت از این بازیکن قصد انجام چند مصاحبه جنجالی بر علیه باشگاه ذکر شده و مالکان آن باشگاه هستند.

همچنین این دسته از بازیکنان قصد دارند تا با حضور دسته جمعی در دادسرا و ارائه مستنداتی برعلیه باشگاه سابقشان از جمله چک های بلامحل فراوانی که در دست دارند، شکایت دسته جمعی شان از این باشگاه را علنی نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج