اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۹۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هر آنچه‌ در اولین‌ "نود"سال ۹۱ گذشت

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود ، علی کفاشیان و اکبر میثاقیان مهمان حضوری این برنامه بودند .

تابناک: برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود ، علی کفاشیان و اکبر میثاقیان مهمان حضوری این برنامه بودند .

در این برنامه عادل فردسی پور سعی کرد پیرامون وضعیت فدراسیون فوتبال کفاشیان رابه چالش بکشد که آقای رئیس مثل همیشه با خنده های معروفش فقط نقطه نظرات خودش را بیان کرد !

کفاشیان مهمان اولین برنامه نود در سال ۹۱

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مهمان عادل فردوسی پور بود. فردوسی پور در این برنامه از او در مورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال سوال پرسید و از او خواست که بگوید وزارت ورزش برای انصراف دادنش فشار آورده یا نه. کفاشیان در مورد این موضوع گفت: «فشار نیاوردند اما آن ها نمی خواستند من رئیس بشوم . توقع داشتند انصراف بدهم!»

البته فردوسی‌پور که قصد داشت قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال یک برنامه ویژه را پخش کند سرانجام موفق به انجام این کار نشد. از همین رو وی برای برنامه شب گذشته علی کفاشیان را دعوت کرده و گفت‌و‌گویی مفصل با رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

اشتباهی به فوتبال آمدم!

علی کفاشیان در ابتدای اظهارات خود ضمن عرض تبریک سال نو به مردم ایران در خصوص نحوه ورود خود به فوتبال اظهار داشت: سال ۸۶ قرار بود که علی آبادی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شوند اما بالاجبار ایشان کنار کشیدند و من به عنوان تنها کاندیدا ماندم و به صورت تحمیلی و اشتباهی رئیس فوتبال شدم.

وی در ادامه افزود: روزهای سختی در فوتبال داشتم. در ابتدای امر این پست جدید برای من ناآشنا بود. البته هرچند من ۳۰ سال در ورزش حضور داشتم اما فوتبال فضای خاص خودش را داشت.

وی همچنین اظهار داشت: به نظرمن آقای قریب زمان کافی را برای معرفی خود نداشت و می بایست زودتر می آمد و برنامه های خود را ارائه می داد.

کفاشیان در ادامه اظهارات خود خاطر نشان کرد:۳ یا ۴ ماه قبل از انتخابات قرار بود که کاندیدا نشوم. اما شرایط به گونه ای پیش رفت که در انتخابات حاضر شدم و پس از آن هر چه به من فشار آوردند که از کاندیداتوری کنار بکشم، این موضوع را رد کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین افشا کرد که خواسته ی وزارت ورزش این بود که قریب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شود. اما آنها معتقد بودند که مجمع باید کاملا آزادانه رای دهد.

وی افزود: من بهترین نبودم. اما احساس می کنم اعضای مجمع متوجه شدند که من بیشتر از سایرین به درد این فوتبال می خورم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با مدیریتی که در حال حاضر در وزارت ورزش وجود دارد، استقلال فدراسیون فوتبال مانند قبل از انتخابات برقرار بوده و آقای عباسی هم همواره تصمیم گیری درباره امور را بر عهده خود ما گذاشته است.

تغییرات فدراسیون فوتبال آغاز می شود

کفاشیان در بخش دیگری از اظهارات خود از آغاز تغییرات در فدراسیون فوتبال خبر دادو گفت: تغییرات در فدراسیون فوتبال از راه خواهد رسید. ما تغییراتی را در کمیته های مختلف انجام خواهیم داد و از نفرات قوی تری استفاده خواهیم کرد.

احتمال بازگشت عزیز محمدی به سازمان لیگ برتر

کفاشیان درخصوص علت جدایی عزیز محمدی از فدراسیون فوتبال گفت: بعد از انجام رای گیری خود به خود آقای عزیز محمدی به خاطر رای نیاوردن از فدراسیون جدا شدند اما این جدایی ایشان به معنای قطع همکاری ها نیست. یکی از نکات مثبت فدراسیون من در ۴ سال گذشته وجود آقای عزیز محمدی و اقدامات موثر ایشان بود. در آینده نیز از وجود ایشان بهترین بهره را خواهیم برد و احتمال انتخاب ایشان به عنوان نائب رئیس دوم در جلسه بعدی مجمع وجود دارد.

حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال؛ سالی یک و نیم میلیارد تومان !

کفاشیان در مورد حقوق اعضای کمیته های مختلف فدراسیون با کفاشیان صحبت کرد و معتقد بود فدراسیون حقوق کمی به کارمندان خود می دهد که نتیجه اش اتفاقاتی مثل حذف تیم امید می شود. اما علی کفاشیان در جواب او گفت: «ما همین الان هم سالی یک و نیم میلیارد تومان به کارمندان فدراسیون فوتبال حقوق می دهیم که این جدا از حقوق داوران است که در سال مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان می شود.»

با این حال عادل معتقد بود فدراسیون نمی تواند با حقوق ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومانی، افراد خبره ای را به کمیته هایی مثل کمیته آموزش ببرد. البته علی کفاشیان هم قبول کرد که فدراسیون مجبور می شود به خاطر حقوق کمی که می دهد، از افرادی مثل ترابیان در چند پست مختلف استفاده کند که نتیجه اش اشتباهاتی مثل اشتباهات منجر به حذف تیم امید است.

اکبر میثاقیان دیگر مهمان حضوری۹۰

اکبر میثاقیان دیگر مهمان حضوری۹۰ بود که به دلیل صعود تیم آلومینیوم هرمزگان در این برنامه حضور یافت و در مورد این تیم به گفتگو نشست .

دعوای درخشان و مدیرکل ورزش بوشهر

در پایان برنامه در مورد مشکلات مالی شاهین صحبت شد که با پخش مصاحبه چند بازیکن شاهین از جمله انصاریان این معضل به وضوح مشخص شد و در ادامه مدیرکل ورزش بوشهر رویخط آمد وبا درخشان مربی این تیم درگیری لفظی پیدا کرد .

درخشان قهر کرد و به تهران برگشت

در ادامه درخشان گفت : بوشهر را به مقصد تهران ترک کرده تا در نشست با افراشته تکليف خود را مشخص کند.
درخشان اعلام کرده تعهدات شان نسبت به بازیکن را عملی نکرده اند و طلبکار هم هستند. با این شرایط باید تکلیفم را با افراشته مشخص کنم.

این مربی با پرواز عصر امروز، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرده تا در نشست با افراشته تکلیف خود را مشخص کند. وی به دستیارانش گفته که فقط اگر پول نقد دادند تا تعهدات باشگاه به بچه ها عملی شود برمی گردم!

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی نود این بود که مهمترین اتفاق سال 90 چه بود ، که نزدیک 55 درصد به فقدان حجازی رای دادند ، و نزدیک به 18 درصد آمدن کی روش را برگزیدند ، 12 درصد به نکامی تیم امید و سپاهان و12 در صد به کسر سهمیه آسیایی تیمها و 3 درصد به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر رای دادند .

این برنامه در ساعت 2 و 5 دقیقه به اتمام رسید .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج