اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۱۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کلاهبرداری ناکام از باشگاه شاهین بوشهر

بعد از اینکه عده ای عکاس از برنامه ۹۰ به عنوان ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند، این بار یک کلاهبردار برای رسیدن به مقاصد خود از این برنامه سوءاستفاده کرد.

کلاهبرداری ناکام از باشگاه شاهین بوشهر

تماشا: بعد از اینکه عده ای عکاس از برنامه 90 به عنوان ابزار برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند، این بار یک کلاهبردار برای رسیدن به مقاصد خود از این برنامه سوءاستفاده کرد.

در اواخر بهمن سال گذشته عادل فردوسی پور در برنامه 90 مصاحبه ای علی نعمتی و بلایی که بر سرش آمده بود پخش کرد. نعمتی کسی بود که به خاطر شاهین خانه اش را در رهن بانک قرار داد و با بدهی شاهین خانه اش مصادره شد. بعد از پخش این موضوع، رییس هیات موسسان شاهین روی خط آمد و گفت: «این مساله مربوط به سال قبل و دوران مدیریت آقای کنگانی بوده که وام گرفتیم اما چون تسویه نشد برای آقای نعمتی ایجاد مشکل کرده که درصددیم آن را حل کنیم».

عادل در آیتم بعدی یک جمله کوتاه گفت و از این موضوع گذشت «فردی از یکی از پالایشگاه ها زنگ زد و گفت اسم او را نبریم اما مساله آقای نعمتی را حل خواهد کرد» فردوسی پور هرچند نام آن طرف را نبرد اما ناخواسته در جریان ماجرایی قرار گرفت که می توانست به کلاهبرداری بینجامد.

اما ماجرا چه بود؟ فردی با تلفن همراه محمدحسین فرجادیان (دستیار تهیه کننده و مسوول هماهنگی برنامه 90) تماس گرفت و خود را الف.ع معرفی کرد و گفت: «من ارادت زیادی به آقای کنگانی دارم و در رابطه با مشکل این بنده خدا هم حاضرم به خاطر آقای کنگانی هر کاری که لازم باشد انجام بدهم».

قرار شد که این فرد با نعمتی صحبت کند و مشکلش را حل کند. در همان زمان کنگانی در مصاحبه ای عنوان کرد برای باشگاه اسپانسر گرفتیم که در جزیره لاوان است و قرار است مشکلات شاهین را برطرف کند. گفته می شود این اسپانسر همان آقای الف.ع بوده است. حتی این فرد برای حل مشکل، کنگانی؛ استیلی، درخشان و نعمتی را به جزیره لاوان دعوت کرد. اتفاقاتی که در این جزیره رخ داد باعث شد نعمتی به صداقت آنها شک کند. چند روز بعد آقای الف.ع به خانه نعمتی رفت و از او درخواست کرد تا اسناد را به او بدهد تا برایش پول بیاورد. ولی از آنجایی که نعمتی بارها به اطرافیانش گفته بود که به این ماجرا مشکوک است، از دادن این اسناد خودداری کرد.

گفته می شود همین فرد که می خواست اسپانسر شاهین شود، برای اسپانسرینگ یک شرط گذاشت: «یکی از مدیران سابق باید دوباره مدیرعامل شود». هیات موسسان هم با این موضوع موافقت کرد. تنها شرط هیات موسسان این بود که اسپانسر اول باید یک میلیارد پول نقد به حساب باشگاه واریز کند سپس مدیرعامل موردنظر خود را بیاورد. همان طور که در مورد دادگر، مدیرعامل قبلی شاهین هم همین شرط گذاشته شده بود. با این حال این فرد نتوانست مبلغ درخواستی هیات موسسان را واریز کند و داستان بازگشت آن مدیر هم منتفی شد. حتی این فرد مدعی شده بود که هزینه اردوی ترکیه را پرداخت می کند. اما اتفاقات ترکیه و گرو نگه داشتن بازیکنان برای تسویه حساب با هتل نشان داد که در این زمینه هم پولی پرداخت نشده است. نکته جالب در مورد این فرد این است که اکنون به اتهام کلاهبرداری در زندان است.

به نظر می رسد که برنامه 90 در همان بحبوحه ای که بر ضددلالیسم و شارلاتانیسم در فوتبال ایران کار می کرد، ناخواسته و نادانسته به دام یکی از این افراد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج