اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۲۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کهکشان به کورس بر خواهد گشت؟

استقلال می داند تراکتورسازی در خانه مقابل فجر متوقف شده و از نتیجه دیدار سپاهان با ملوان هم اطلاع کافی دارد و این یعنی بهترین فرصت برای استقلال فراهم شده تا روی این چند ماه ناکامی خط قرمز بکشد و با بردن بازی، حداقل رتبه دومش را پس بگیرد.

کهکشان به کورس بر خواهد گشت؟

هفت صبح: استقلال با بردن ملوان بعد از 65 روز در لیگ برتر رنگ برد را دید تا به بازی امروز با تیم قعرنشین برسد، تیمی که در تمام نیم فصل دوم فقط یک بار برنده شده و در تمام طول فصل 4 بار که هر 4 بار هم در خانه بوده. استقلال می داند تراکتورسازی در خانه مقابل فجر متوقف شده و از نتیجه دیدار سپاهان با ملوان هم اطلاع کافی دارد و این یعنی بهترین فرصت برای استقلال فراهم شده تا روی این چند ماه ناکامی خط قرمز بکشد و با بردن بازی، حداقل رتبه دومش را پس بگیرد.

وضعیت

استقلال تیم سوم جدول است با 15 برد، 7 مساوی، 6 باخت و گرفتن 52 امتیاز و مس سرچشمه با گرفتن 19 امتیاز حاصل از 4 برد، 7 مساوی و 17 شکست تیم آخر جدول رده بندی.

سوژه

این بازی دوئلی است بین دومین خط حمله لیگ برتر با دومین خط دفاع ضعیف، بین استقلالی که 46 بار دروازه رقبا را باز کرده است و از این حیث فقط تراکتورسازی آمار بهتری از آنها دارد و مس سرچمه ای که تا اینجا کار 45 گل خورده و فقط صنعت نفت را با تعداد گل خورده بیشتر بالای سرش می بیند. البته فراموش نباید کرد که مس با زدن 19 گل در 28 بازی صاحب بدترین خط حمله لیگ هم هست.

عملکرد

استقلال برخلاف بازی هایش در آزادی، خارج از خانه نتایج درخشانی داشته و از هر بازی به طور میانگین 2 امتیاز گرفته است و در 14 بازی، 8 برد و 2 باخت داشته و قدرتمندترین مهمان لیگ است به علاوه گلزن ترین تیم خارج از خانه. مس هم تیم پانزدهم جدول بازی های خانگی است با گرفتن 21/1 امتیاز از هر بازی و 4 برد و 5 باخت در 14 بازی. آنها با زدن فقط 11 گل کمترین تعداد گل زده را در جدول میزبانان لیگ دارند.

نکته

استقلال بعد از قریب 80 روز از ورزشگاه آزادی خارج می شود. آخرین بازی بیرون خانه آنها دوئل پر از اشتباه داوری با تراکتورسازی در تبریز بود. آنها به خانه تیمی می روند که تمام بردهایش را در خانه رقم زده.

دوئل

مدافعان استقلال باید مراقب مجید باجلان باشند، بازیکنی که در نیم فصل دوم به کرمان رفته و او را می توان بهترین بازیکن قعرنشین لیگ نامید. جدال اصلی اما شاید در میانه میدان باشد بین محمد منصوری که همه کاره فاز هجومی مس است با فریدون زندی که احتمالا بازهم هافبک دفاعی خواهد بود اگر تیموریان بازی نکند.

نوستالژی

علی سامره روزهای فوق العاده درخشانی را با استقلال سپری کرد، آخرین گلزن برتر جام آزادگان شد و در دربی هم رکورد شکست. مجتبی محبوب مجاز هم از استقلال به صورت قرضی به مس رفت، مظلومی به ندرت حاضر شد به او میدان بدهد.

بیلان

دو تیم فقط یک بار در تاریخ لیگ برتر بازی کرده اند، بازی رفت همین فصل که هنوز به دقیقه یک نرسیده بود، بازیکن مس از زمین اخراج شد و در نهایت استقلال با تک گل میلاد میداودی با دست پر از زمین خارج شد.

آرایش احتمالی

استقلال: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، مهدی امیرآبادی، جی لوید ساموئل، فریدون زندی، محسن یوسفی، آرش برهانی، علی حمودی، اسماعیل شریفات

مس سرچشمه: محمد خزایی، رضا نوراللهی، نادر فتح اللهی، مجتبی ترشیز، محسن زاهدی، امیر محمدی، وحید علی آبادی، محمد منصوری، مجید باجلان، مجتبی محبوب مجاز، علی سامره
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج