اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۶۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست

مدیر توسعه نرم افزارهای پیام رسان فیس بوک، امروز اعلام کرد که نرم افزار مسنجر فیس بوک که چندی پیش ارائه شد، از مرز ۱ میلیارد دانلود فرا تر رفته و این اپلیکیشن به باشگاه میلیاردی های گوشی های هوشمند وارد شده است.

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست





برترین ها: اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک یا Facebook Messenger's platform که آگوست ۲۰۱۱ به دنیای دیجیتال توسط غول شبکه های اجتماعی اینترنت، فیسبوک، راه اندازی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت، امروز از مرز یک میلیارد دانلود گذشت. دیوید مارکوس David Marcus، معاون محصولات پیام رسان فیس بوک Messaging Products با اعلام این خبر اعلام کرد که این پیام رسان، نخستین محصول فیس بوک است که به باشگاه میلیاردی های دانلود در فضای مجازی وارد شده است.

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست

به گزارش برترین ها، این نرم افزار که با استقبال گسترده مخاطبان شبکه اجتماعی فیس بوک مواجه شده است، رتبه ۳.۹ از ۵ را نیز در میان نرم افزارهای ارائه شده در Google Play که فضایی برای دانلود اپلیکیشن های مختلف می باشد، کسب کرده است. مسنجر فیسبوک که اکنون در اختیار صدها میلیون نفر از کاربران اینترنت قرار گرفته است، هر روز شاهد آپشن های جدیدی است که فیسبوک برای تسهیل تعاملات مجازی کاربرانش با یکدیگر به آن اضافه می کند. در جدیدترین مورد، فیسبوک برای نخستین بار، نرم افزار Doodle Draw' که در واقع یک اپلیکیشن بازی قابل نصب بر روی مسنجر فیس بوک می باشد را رونمایی کرد. این نرم افزار به کاربر امکان می دهد تا شکلک های مختلفی را از طریق این بازی طراحی کرده و به دوستانش در محیط مسنجر فیس بوک ارسال کند تا آن ها حدس بزنند که شکل کشیده شده، مربوط به چه چیزی هست.

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست

مسنجر فیسبوک، برای چند ماه، عنوان یکی از سه اپلیکیشن پر دانلود در اپل استور و گوگل اپ را به خود اختصاص داده است که آمار قابل توجهی به شمار می رود. سارا نیدل من، گزارشگر بخش دیحیتال نشریه وال استریت ژورنال نوشت: این بازی به طور رایگان توسط کاربران مختلف قابل دانلود است و بر روی سیستم های آی او اس و اندریود، قابل نصب و استفاده می باشد. این نرم افزار بازی مربوط به پیام رسان فیسبوک، هم از طریق پرتال دانلود اپل و هم گوگل اپ، قابل دانلود می باشد. طریقه کار با این نرم افزار بازی فیسبوک به این نحو است که کاربر حق دارد، یکی از سه کلمه ای که توسط بازی به آن معرفی میشود را انتخاب، و درباره آن، تصویری بکشد و به دوستانش ارسال کنند. تصویری که کشیده شده است، به دیگر کاربران انتخاب شده ارسال می شود و از آن ها میخواهد که درباره عکس، حدس بزنند. این اعلام با جمله : Guess What I've Drawn ارسال می شود. در صورتی که کاربری، این نرم افزار را نیز بر روی گوشی هوشمندش نصب نکرده باشد نیز، می تواند در این بازی شرکت کند و حدس خود را بگوید. این نرم افزار برای کسانی که قبلا Draw Something بازی کرده اند، بازی جالبی است.

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست

توسعه محصولات بر روی گوشی های هوشمند و بر اساس سیستم عامل های مختلف، یکی از فعالیت های مهم شرکت های مشهور دنیای دیجیتال مانند گوگل و فیسبوک است که تلاش دارند، دنیای دیجیتال را وارد فعالیتهای گوشی بازی این عده وسیع از کاربران اینترنت نیز قرار دهند. نرم افزار دودل درا فیسبوک در واقع می کوشد تا ابزارهای جدیدی را در آینده به این سکوی پرتاب فیسبوک در دنیای بازی های آنلاین اضافه کند تا بتواند امپراطوری بازی مشهور کرش ساگا را در سرزمین فیسبوک، شکست دهد. همکاری گوگل و فیسبوک برای توسعه نرم افزارهای تحت گوشی های هوشمند، خبر از انقلابی جدید در عرصه کارآفرینی دیجیتالی دارد که در ایران نیز، کافه بازار،http://cafebazaar.ir بخشی از این انقلاب در حال وقوع را برای ایرانیان نشان می دهد.

مارکوس، مدیر توسعه محصولات مسنجری فیسبوک، چندی پیش اعلام کرد که قبلیت جدیدی برای به اشتراک گذاری اطلاعات مکانی افراد که از طریق مسنجر فیسبوک قصد پیدا کردن دوستانش را دارند، اضافه شده است. وی از کاربران خواست تا نظرشان را درباره این محصول ارائه کنند.

نرم افزار Messenger فیس بوک رکورد شکست
(قابلیت جدید برای ردیابی مکانی دوستان در مسنجر فیسبوک)

یک ماه پیش، مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، اولین مرکز تحقیقات بین المللی هوش مصنوعی فیسبوک را در پاریس، پایتخت فرانسه افتتاح کرد تا دنیای جدیدی را برای کاربران فیسبوک از طریق ظرفیتهای هوش مصنوعی به وجود آورد که به نظر می رسد، تاثیر گذاری زیادی بر روی نرم افزار هان این شرکت، به ویژه نسل آینده مسنجر و بازی های آنلاین فیسبوک داشته باشد. مارکوس را میتوان در نشانی facebook.com/Davemarcus ردیابی کرد و با ایشان به طور مستقیم درباره آینده نرم افزارهای مسنجر فیسبوک گفت و گو کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج