adexo3
۱۴۲۲۹۴۶
۶ نظر
۷۸۴۸۷
۶ نظر
۷۸۴۸۷
پ

چوب بلوط، بازار مشروبات الکلی در ایران را پیچیده کرد!

بخشی از گزارش روزنامه صداوسیما (جام جم) درباره ترفند جدید ساقیان مشروبات الکلی درفضای مجازی را بخوانید.

برترین‌ها: بخشی از گزارش روزنامه صداوسیما (جام جم) درباره ترفند جدید ساقیان مشروبات الکلی درفضای مجازی را بخوانید:

چوب بلوط، بازار مشروبات الکلی در ایران را پیچیده کرد!

مافیا مشروبات الکلی مدتی است با تحریک افراد به تولید مشروب در خانه، اقدام به فروش تجهیزات تهیه مشروبات الکلی در این فضا می‌کنند. به تازگی هم با انتشار  فیلم‌هایی از آموزش تغییر مشروب دست‌ساز به ویسکی با چوب بلوط و چیپس بلوط سودهای میلیونی می‌کنند.

وقتی وارد پیجش می‌شوی، اولین چیزی که توجهت را جلب می‌کند، هایلایت آموزش تبدیل عرق به ویسکی است‌. در آن به‌راحتی به شما یاد می‌دهد با چوب بلوط، عرق دست‌ساز را به ویسکی تبدیل و از این راه درآمدزایی کنید.

این صفحه بیش از ۲۱۲هزار دنبال‌کننده دارد و به‌راحتی آموزش آن را منتشر کرده و ۱.۵میلیون نفر آن را دیده و به خطری برای جامعه تبدیل شده‌اند که هر‌لحظه برای سودجویی می‌توانند مشروبات تقلبی تولید و باعث کشته و معلول‌شدن صدها نفر شوند.

ادمین این صفحه به هیچ‌وجه حاضر به گفت‌وگو نیست و فقط اصرار دارد ما آموزش می‌دهیم و ویو می‌گیریم. سرنخ ماجرا را در یک صفحه اینستاگرامی پیدا کردیم؛ صفحه‌ای که مدعی بود برای این‌که ویسکی خوب داشته باشید، باید عرق یک تا سه سال در بشکه‌های چوب بلوط قرار گیرد.بعد هم مدعی می شود، قیمت این بشکه‌ها نجومی است و زمان برای تبدیل عرق به ویسکی در این بشکه‌ها طولانی و به‌صرفه نیست. ضمن این‌که بشکه‌های بلوط در ایران اندک است و به‌آسانی در دسترس نیست.گردانندگان این صفحه اما ادعا کرده‌اند که چوب بلوط مخصوص تبدیل عرق به ویسکی را آماده کرده‌اند و به‌عنوان چیپس بلوط به خریداران خانگی می‌فروشند تا در ۱۰ روز خودشان بتوانند عرق را در خانه به ویسکی تبدیل کنند.ادمین این صفحه اینستاگرام که ۴۸هزاردنبال‌کننده دارد،مدعی است چیپس بلوط رادرچند مرحله فرآوری، پخته و خشک کرده است.

با ادمین این پیج وارد گفت‌وگو شدیم تا ببینیم ادعایش چقدر صحت دارد. مرد جوان می‌گوید ما تنها سازنده و واردکننده چیپس بلوط داخل ایران هستیم و بسته به میزانی که می‌خواهید عرق را تبدیل به ویسکی کنید، برای‌تان ارسال می‌کنیم.چوب را داخل بطری انداخته و رویش عرق‌ها را ریخته و ۱۰ تا ۱۳ روزصبر می‌کنید تا به ویسکی تبدیل شود. این برای مصرف‌کنندگان داخلی به‌صرفه است و همان طعم ویسکی را می‌دهد.

چوب بلوط، بازار مشروبات الکلی در ایران را پیچیده کرد!

از او درمورد عوارض مشروبات دست‌ساز می‌پرسیم که در جواب می‌گوید: ما از کارمان مطمئن هستیم و هیچ خطری مشتری را تهدید نمی‌کند. چوب ها زهرگیری می‌شود و کارمان استاندارد است. اگر ناخالصی هم داخل مشروب باشد، نشان می‌دهد. اگر مشروب شما آب‌قرص باشد با انداختن چوب داخلش ظرف یک ساعت تمام مشروب سیاه می‌شود.

او در مورد قیمت این بسته ها می گوید: بسته‌های متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. پک سفید، سیاه و طلایی برای ۱۰لیتر، ۷۰۰هزار تومان قیمت دارد و تفاوت سفید و طلایی در عطر و مزه است. چون ما چوب را طعم‌دار کرده و دیگر نیازی نیست شما طعم‌دهنده به عرق اضافه کنید. هر پک هم دارای ۱۰عدد فیلتر است، البته قیمت چیپس دودی مخصوص برای ۲۵لیتر ۸۴۰هزار تومان قیمت دارد. پسر جوان در مورد این‌که چگونه پک را برای‌مان ارسال می‌کند، مدعی شد اگر تهران باشید با تیپاکس یا پیک به دست شما می‌رسانیم. ما از کارمان مطمئن هستیم و می‌توانید برای مشاوره با تلفن همراهم تماس بگیرید.او در مورد این‌که از کجا بدانیم این محصول واقعی بوده و تقلبی نیست، گفت: خیلی راحت به پیج ما سر بزنید و رضایت مشتریان را در زیر پست‌ها ببینید. ما مشتریان زیادی داریم که دیگر به‌صورت ثابت از ما خرید می‌کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دمش گرم

    • ناشناس

      بنازم

    • mehdi

      ایول ماهم یادگرفتیم😂

    • ایرانی

      تشکر بابت اطلاع رسانی به آنهایی که در این مورد بی اطلاع هستند
      اگر آدرس پیج ها را هم برایشان قرار می دادید تاثیر مقاله بیشتر می شد

    • امین

      مشروبات الکلی حرام و مضر است...
      انسان عاقل و بالغ پس از مصرف الکل، شاید کارهای زشت و ناپسندی بکند که در هوشیاری امکان ندارد این اعمال را انجام دهد..

    • ناشناس

      دمت گرم. آموزش خوبی بود. قشنگ توضیح دادی🤣🤣🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج