adexo3
۲۱۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فینال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا :

چهارمین قهرمانی آبی و اناری پوشان

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در فینال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا با ارائه یک نمایش خیره کننده در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با نتیجه ۳ بر یک از سد منچستریونایتد بگذرد.

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در فینال لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا با ارائه یک نمایش خیره کننده در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با نتیجه ۳ بر یک از سد منچستریونایتد بگذرد. در این بازی منچستریونایتد تنها در چند دقیقه ابتدایی نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و چند خطر روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما در عوض در باقی دقایق بازی بارسلونا کنترل جریان مسابقه را در اختیار داشت.

در دقیقه ۲۷ بازی پدرو رودریگوئز روی پاس تماشایی ژاوی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند البته این برتری آبی و اناری پوشان ۷ دقیقه به طول انجامید و رونی روی یک و دو با گیگز موفق شد گل تساوی را که مشکوک به آفساید هم بود، به ثمر برساند و نیمه اول با برتری محسوس بارسا و نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ۲ تیم در نیمه دوم برای کسب پیروزی و رسیدن به قهرمانی اروپا تلاشی دوباره داشته باشند.

در آغاز نیمه دوم فشار شاگردان گواردیولا حتی بیشتر هم شد و مسی ستاره آبی و اناری‌ها بارها دفاع یونایتد را به هم ریخت. مسی در دقیقه ۵۴ بازی روی یک شوت غافلگیرکننده از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا بارسا به چهارمین قهرمانی در اروپا نزدیک‌تر شود.

بارسلونا بعد از گل دوم عقب نکشید و بازی چشم نواز آنها قهرمان لیگ برتر انگلیس را مستاصل کرده بود. داوید ویا در دقیقه ۶۹ بازی روی یک ضربه فنی و زیبا برای سومین بار توپ را به تور دروازه منچستر چسباند تا خیال همه راحت شود.

بدین ترتیب آبی و اناری پوشان با نتیجه ۳ بر یک از سد منچستریونایتد گذشتند تا برای چهارمین بار قهرمان اروپا شوند. پپ گواردیولا (سرمربی تیم بارسلونا) در ۳ قهرمانی اروپایی این تیم به عنوان مربی و بازیکن سهیم بوده است. وی در سال ۱۹۹۲ با تیم بارسلونا به عنوان بازیکن قهرمان اروپا شد و در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ این عنوان را به عنوان مربی بارسا کسب کرد.

منبع : ایپنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج