adexo3
۲۲۱۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

Xperia Z۵ سونی امسال عرضه می‌شود

حدود یک هفته پس از آنکه سونی گوشی هوشمند Xperia Z۳+ را برای کاهش بیش از اندازه دما پردازنده مرکزی به‌روز کرد، شایعات جدید از آماده‌سازی مدل بعدی این محصول برای ورود به بازار جهانی خبر می‌دهند.

ایستنا: حدود یک هفته پس از آنکه سونی گوشی هوشمند Xperia Z۳+ را برای کاهش بیش از اندازه دما پردازنده مرکزی به‌روز کرد، شایعات جدید از آماده‌سازی مدل بعدی این محصول برای ورود به بازار جهانی خبر می‌دهند.

شرکت سونی آخرین پرچمدار خود را در کشور ژاپن با نام Xperia Z۴ معرفی کرد و همین گوشی را با نام Xperia Z۳+ به دست کاربران جهانی رساند. اما هم‌اکنون منابع آگاه اعلام کردند که این شرکت تصمیم دارد در سپتامبر سال جاری پرچمدار بعدی خود را با نام Xperia Z۵ وارد کشور ژاپن کند.

بر اساس آخرین اخبار گفته شده است که این محصول با تراشه مرکزی Snapdragon ۸۲۰ عرضه می‌شود و قرار است روی آن رم ۴ گیگابایتی نصب شود. شرکت سونی برای بهترین گوشی خود همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری را در نظر گرفته است و کاربران می‌توانند از طریق اثر انگشت وارد سیستم داخلی شوند.

این محصول قابلیت‌های مختلفی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی با حسگر Exmor RS IMX۲۳۰ سونی، قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۴ هزار پیکسلی و پشتیبانی از کیفیت HDR اشاره کرد.

شرکت سونی همچنین برنامه‌ریزی کرده است همزمان با Xperia Z۵ ، مدل کوچک شده این گوشی هوشمند را با نام Xperia Z۵ Compact و مدل دیگر آن را با نام Xperia Z۵ Ultra عرضه کند. البته باید توجه داشت که سونی هنوز هیچ یک از این اخبار و اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج