adexo3
۲۲۲۱۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوای کشور بارانی می‌شوند

کارشناس هوا شناسی گفت: از بعد‌از‌ظهر امروز (چهارشنبه) بیش از ۶ استان کشور بارانی می‌شود و همچنین خلیج فارس در این روز‌ها مواج خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: کارشناس هوا شناسی گفت: از بعد‌از‌ظهر امروز (چهارشنبه) بیش از ۶ استان کشور بارانی می‌شود و همچنین خلیج فارس در این روز‌ها مواج خواهد بود.

فریبا گودرزی کارشنای هواشناسی با اشاره به بارانی بودن استان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از بعداز ظهر ۴ شنبه استان‌های فارس، هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه است و در مناطق مرتفع بارش برف رخ خواهد داد و همچنین خلیج فارس نیز در این روز‌ها مواج است.

وی ادامه داد: طی این مدت در استان‌های گلستان و شرق مازندران بارش خفیف و پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود، علاوه برآن ۵ شنبه در شرق استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و به تدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

گودرزی افزود: از ۵ شنبه تا شنبه جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود و البته روز یک شنبه سامانه‌ی بارشی وارد غرب کشور خواهدشد.

کارشناس هواشناسی در خصوص هوای تهران در پایان بیان کرد: امروز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و برای فردا صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی مشاهده می‌شود و همچنین رطوبت هوا ۱۸در صد به همراه بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۷ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج