adexo3
۲۳۰۶۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چقدر کارت درسته آقای مظلومی!

آقای مظلومی اقلا وقتی سه هیچ جلویی دو دقیقه به این طفلکی بازی بده. یعنی فصل تمام می شود و این بازیکن سفارشی نباید یک دقیقه هم بازی کند؟

چقدر کارت درسته آقای مظلومی!

تماشا: پرونده بازیکن سفارشی استقلال وارد مراحل خنده دارتری شد. روز گذشته خبرگزاری فارس مدارکی را رو کرد که نشان می داد علوی قبلا هم به باشگاه نفت تهران پیشنهاد شده و در تست این تیم رد شده است. بعد رفته استقلال و آقای مظلومی او را اوکی کرده.

چقدر کارت درسته آقای مظلومی!

ما در این زمینه می خواستیم چندتا نکته را بگوییم. اولا خیلی جالب است که علوی حاضر نیست خیلی حرف بزند. چیزی هم اگر بگوید خیلی کلی و از سر بازکنی است. فکر کنید چه حال و روزی دارد.

ثانیا آقای مظلومی و آقای رسولی نژاد شاهکارند. الان هرکس جای ایشان بود از خجالت رویش نمی شود بیاید بیرون. آن وقت این حضرات عین خیالشان هم نیست. خب آقای مظلومی اقلا وقتی سه هیچ جلویی دو دقیقه به این طفلکی بازی بده. یعنی فصل تمام می شود و این بازیکن سفارشی نباید یک دقیقه هم بازی کند؟

ثالثا، چقدر دلمان می خواست جای این علوی باشیم. یعنی باید چقدر مهم باشی که دو معاون وزیر سفارش ات کند، هم رییس هیات مدیره باشگاه استقلال؟ یعنی چقدر کارت درست است بشر؟ ما جای تو بودیم این قدر حمایت و سفارش پشت سرمان بود الان در یوونتوس بازی می کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MAYINA

      به نظر من بخاطر درآمدزایی باشگاه بوده و علوی بچه مایه داره.داره با تیم تمرین میکنه ضرری هم برای تیم نداره

    • محمدجعفري

      لعنت بر كساني كه فقط به فكر حاشيه درست كردن وضربه زدن به تيمهاي بزرگ هستند وفكر وذكرشون شده حاشيه خجالت نمي كشن شايد آقاي علوي استعداد دارد كه مورد تاييد اقاي مظلومي قرار گرفتند انشاالله كه موفق باشند به كوري چشو حسوداش جعفري از قم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج