اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۳۸۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فتح الله زاده: خودزنی مانع قهرمانی ما شد

مدير عامل باشگاه استقلال مي‌گويد سه عامل خودزني استقلالي‌ها، ‌آسيب ديدگي‌ مثلث خط مياني و حاشيه اطراف تيم باعث دور شدن استقلال از قهرماني بود.

خبرگزاری ایسنا: مدير عامل باشگاه استقلال مي‌گويد سه عامل خودزني استقلالي‌ها، ‌آسيب ديدگي‌ مثلث خط مياني و حاشيه اطراف تيم باعث دور شدن استقلال از قهرماني بود.

علي فتح‌الله‌زاده پس از پايان يازدهمين دوره ليگ برتر درباره شرايط خودش براي فصل آينده، وضعيت پرويز مظلومي و ... به صحبت پرداخت.

* يازدهمين دوره ليگ برتر هم به پايان رسيد. اين ليگ را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

ـ فصل بسيار سختي بود. فكر نمي‌كنم كه در اين چند ساله، هيچ سالي تا روز آخر سه تيم مدعي قهرماني بوده باشد و آخرين روز مسابقات قهرمان مشخص شود. بازي‌ها فشرده بود و براي ما نسبت به ساير تيم‌ها سخت‌تر بود. از اين جهت مي‌گويم سخت‌تر بود كه ما يك جام گرفته بوديم و معمولا تيمي كه جام مي‌گيرد، انگيزه خود را از دست مي‌دهد، اما بازيكنان ما تا روز آخر پا به پا آمدند و قسمت اين بود كه با تفاضل گل سوم شويم و با يك امتياز قهرماني را از دست بدهيم.

* به نظر شما چه عواملي باعث شد كه استقلال قهرمان ليگ نشود؟

ـ سه عامل ما را از قهرماني دور كرد. يكي اين كه ما خودزني كرديم، دوم آسيب ديدگي‌ مثلث خط مياني ما بود كه به ما ضربه زد و سوم حاشيه‌هايي بود كه ما را اذيت كرد.

* فكر نمي‌كنيد اگر اين حاشيه‌ها به بيرون كشيده نمي‌شد روي روند استقلال تاثير منفي نمي‌گذاشت؟

ـ اگر قرار بود از داخل تيم به بيرون كشيده نشود، ديگر حاشيه‌اي به وجود نمي‌آمد. عده‌اي به دنبال اين بودند كه اين حاشيه‌ها را به وجود آورند كه تيم ضربه بخورد.

* ليگ برتر به پايان رسيد، اما هنوز كار استقلال ادامه دارد و روز چهارشنبه بايد در ازبكستان برابر نسف قارشي قرار گيرد تا آخرين ديدار مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان را انجام دهد و بتواند به مرحله بعد صعود كند. وضعيت تيم براي اين بازي چگونه است؟

ـ ما تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا در آن بازي پيروز شويم و به مرحله بعدي صعود كنيم. حقيقتا نام استقلال امسال را بايد بگذاريم «استقلال با غيرت». در مقطعي از بازي‌ها به طور كامل مثلث خط مياني خودمان، يعني خط مياني تيم ملي را از دست داديم، اما بازيكنان ما همه زحمت كشيدند و تمام توانشان را گذاشتند و تا روز آخر مدعي قهرماني ليگ بوديم، ولي فوتبال همين است و گاهي بدشانسي گريبان تيم را مي‌گيرد.

* پرويز مظلومي در نشست خبري پس از بازي با نفت تهران از مشكلات تيم گفت و از شما و هيات مديره درخواست كرد كه قبل از رفتن به ازبكستان اين مشكلات كه به نظر مي‌رسد مالي است، حل شود.

ـ چند روز است كه درگير اين مساله هستيم و در روزهاي گذشته نمي‌توانستم مقابل مطبوعات ظاهر شوم چرا كه به بازيكنان قول داده بودم. اميدوار هستم كه قبل از رفتن به ازبكستان اين مشكلات را بر طرف كنيم.

* فصل آينده به عنوان مدير عامل در استقلال مي‌مانيد يا خير؟

ـ شرايط در مجموعه استقلال مساعد نيست و من بعد از بازي با نسف درباره اين موضوع با وزير صحبت مي‌كنم و بايد ببينم كه مشكلات حل مي‌شود يا خير. اگر بتوانم مشكل را حل مي‌كنم اما در غير اين صورت بعد از بازي با نسف عذرخواهي مي‌كنم و مي‌روم. اگر زورم به كسي نرسد، به خودم كه مي‌رسد. آينده استقلال براي من مهم‌تر است و اگر مشكلات پا برجا باشد در اين تيم نمي‌مانم.

* اين مشكلاتي كه مي‌گويد، چه چيزهايي هستند؟

ـ به هر حال مي‌گذارم روزي كه رفتم درباره آن‌ها صحبت كنم. مشكلاتي كه كم و بيش شما و مردم هم از آن اطلاع داريد. يك بازي مهم ديگر در پيش داريم و نمي‌خواهم درباره اين موضوع صحبت كنم.

* پرويز مظلومي شب گذشته گفت كه اگرشرايط مهيا باشد و در استقلال بماند حتما سال آينده اين تيم را قهرمان ليگ خواهد كرد. وضعيت او چگونه خواهد بود، آيا فصل آينده سرمربي استقلال است؟

ـ همان طور كه پرويز مظلومي گفت: پس از بازي با نسف مشخص مي‌شود. اگر بودم با مظلومي صحبت مي‌كنم و نظرات يكديگر را مي‌شنويم تا به توافق برسيم.

* در اين مدت با هيچ گزينه ديگري صحبتي نشده است؟

ـ خير. تمركزمان روي بازي با نسف قارشي است. مظلومي از مربيان خوبي است كه كارنامه درخشاني را بر جاي گذاشته است و از چهار سهميه آسيايي دو سهميه آن را گرفته است. در حالي كه بعضي از تيم‌ها به دنبال سهميه بودند، اما ناكام شدند، استقلال توانست با قهرماني در جام حذفي و كسب مقام سوم در ليگ برتر دو سهميه آسيا را كسب كند.

* كريم بوستاني گفته از سوي استقلال به امير قلعه نويي پيشنهاد داده شده، اين پيشنهاد از طرف چه كسي بوده است؟

ـ من كه مدير استقلال هستم، هيچ تماسي نگرفته‌ام. قلعه نويي از بهترين مربيان است و ممكن است افراد زيادي با او تماس بگيرند، همان طور كه پرويز مظلومي را خيلي از تيم‌هاي ديگر مي‌خواهند. بايد بازي‌ها تمام شود و پس از آن اين مساله را بررسي كنيم اما من هيچ تماسي با قلعه نويي نگرفتم. ممكن است افراد ديگري با قلعه‌نويي تماس گرفته باشند.

* اگر به گفته خودتان افراد ديگري از طرف باشگاه استقلال با قلعه نويي تماس گرفته باشند، نمي‌توان اين مساله را تداخل مسئوليت ناميد؟

ـ درباره اين موضوع بعدا صحبت مي‌‌كنيم.

* چند بازيكن استقلال قراردادشان در پايان فصل به اتمام رسيده است؟

ـ حدود ۱۲ ، ۱۳ بازيكن ما قراردادشان تمام شده است.

* اگر در استقلال ماندني شديد خواسته هواداران را اجابت مي‌كنيد و مجيدي را به اين تيم بر مي‌گردانيد؟

ـ اگر فرهاد به ايران برگردد، حتما در استقلال بازي مي‌كند و به تيم ديگري نمي‌رود.

* سوال ديگري نمانده، اگر صحبتي داريد، آماده شنيدنش هستيم.

از تمام هواداراني كه روز گذشته دوباره من را مورد لطف خود قرار دادند و حتي پس از بازي دور اتومبيل من جمع شده بودند و از من مي‌خواستند كه نروم، تشكر مي‌كنم. اين صحنه‌ها براي من دردناك بود. از همه آن‌ها ممنون هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      چرا خودزنی آقای فتح الله زاده ؟؟
      چرا نمیگی غرور و خودبزرگ بینی ؟؟
      چند سال است که هنوز بازی فصل شروع نشده دم از قهرمانی در لیگ میزنید تو تمام رسانه ها و روزنامه ها و مجلات و تلویزیون مصاحبه شما اینه که ( ما این فصل قهرمانیم ) ، یک بار این غرور رو بزارید کنار شاید فرجی شد و اواخر فصل اینگونه تیتر به روزنامه ها ندهید .
      خودزنی !!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج