adexo3
۲۳۵۲۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فتح الله زاده: به درختان کمپ کراکاتون داده‌ایم!

ببینم كی می‌گوید كمپ استقلال نیست، بیاید اینجا خودم جوابش را می‌دهم.» یكی دیگر از هواداران گفت: «سن درخت‌هایی كه در كمپ وجود دارند بیشتر از سال‌هایی است كه شما اقدام به ساخت كمپ كرده‌اید.» فتح الله زاده گفت: ما یك تركیب شیمیایی درست كردیم و به درخت‌ها و چمن ورزشگاه داده‌ایم كه باعث می‌شود آن‌ها زودتر رشد كنند. اسم این ماده كراكاتون است كه قدرت رشد را دو برابر می‌كند.

خبرآنلاین: فتح‌الله‌زاده می‌گوید در پنالتی، رحمتی را هم می‌برد. مدیرعامل استقلال بعد از این‌كه اوضاع تیمش را روبه‌راه كرد و حاشیه‌ها را از بین برد، با خیال راحت به سوالات پاسخ می‌داد.

از او پرسیدیم چرا برخلاف چیزی كه دیروز گفته بود، زودتر به تمرین نیامد تا با بازیكنان تمرین كند؟ كه فتح‌الله‌زاده در جواب گفت: «دیر شد. در ترافیك ماندم و نتوانستم بیایم.

حالا برویم ازبكستان ببینم چه می‌شود. قبل از بازی با نسف قارشی در ازبكستان شاید با بازیكنان تمرین كنم.» او در پاسخ به این سوال كه قرار است به مجتبی جباری هم پنالتی بزنی می‌گوید: «مجتبی را شكست می‌دهم.

در استقلال هیچ كسی نمی تواند من را شكست دهد. من سیروس دین محمدی، ستار همدانی، پرویز برومند و فرهاد مجیدی را شكست داده‌ام. رحمتی را هم می‌برم.»

او سپس به جمع تماشاگران استقلال رفت و هواداران از او پرسیدند «حاجی راست می‌گویند كه این كمپ برای استقلال نیست؟» مدیرعامل استقلال هم در پاسخ به این سوال گفت: «حاجی جان اینجا كمپ ماست.

ببینم كی می‌گوید كمپ استقلال نیست، بیاید اینجا خودم جوابش را می‌دهم.» یكی دیگر از هواداران گفت: «سن درخت‌هایی كه در كمپ وجود دارند بیشتر از سال‌هایی است كه شما اقدام به ساخت كمپ كرده‌اید.»

فتح‌الله‌زاده هم در جوابش گفت: «ما یك تركیب شیمیایی درست كردیم و به درخت‌ها و چمن ورزشگاه داده‌ایم كه باعث می‌شود آن‌ها زودتر رشد كنند. اسم این ماده كراكاتون است كه قدرت رشد را دو برابر می‌كند.

این تركیب را به گل و گیاه كه می‌دهی، رشدشان بیشتر می‌شود. شما مطمئن باشید این كمپ برای خودمان است. یك ماه دیگر سكوهایش را درست می كنیم و استخر و سونای آن را هم به زودی درست می‌كنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامي

      حاجي تا گل و گياهش رو هم دوپينگ ميكنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج