اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۱۶۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جباری: مشکل استقلال فنی است

هيچ جا نديده‌ام كه گروهي يك ناسزاي بد را يكصدا سر بدهند و كسي آن را نشنود و قطعا براي چنين مسائلي بايد جرايم سنگيني گذاشته شود.

ایسنا : كاپيتان تيم فوتبال استقلال مي‌گويد بعضي از مسوولان ورزش ايران جايگاه فوتبال را نمي‌‌شناسند.

مجتبي جباري در پايان ديدار سپاهان و استقلال كه با شكست دو بر صفر استقلال همراه بود، اظهار كرد: بازي بدي انجام نداديم. بيشتر نيمه زمين در اختيار ما بود ولي آن‌ها توانستند از موقعيت‌هايشان استفاده كنند اما توپ و ميدان بيشتر در اختيار ما بود كه از آن بهره نبرديم. تيم ما در اين بازي خسته بود.

جباري در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه به صحبت‌هاي رحمتي با بازيكنان اشاره كرد و اينكه آيا اين كار وظيفه كاپيتان تيم است يا خير گفت: به هر حال ممكن است همان لحظه اتفاقاتي براي بازيكنان بيفتد و صحبت‌هايي رد و بدل شود. من تا جايي كه از دستم برمي‌آمد سعي خودم را كردم اما هر بازيكني اختيار خودش را دارد و من كمك مي‌كنم كه ارتباطي بين داخل و بيرون زمين به وجود بيايد.

وي همچنين درباره صحبت‌هاي مربوط به تغيير مديريت استقلال و تاثير آن بر كار تيم گفت: فكر مي‌كنم با اين وضعيت هميشه به مشكل برمي‌خوريم. بايد مديري انتخاب شود كه چند سال فرصت داشته باشد و كارهاي زيرساختي انجام دهد اما در كشور ما مديران زمان را مديريت مي‌كنند و بايد كاري انجام دهند كه به نفع خود و تيم‌شان باشند، به همين دليل به آينده فكر نمي‌كنند. امسال هم فتح‌الله‌زاده تحت فشار بود و امروز هم به دليل اينكه نتوانسته بود شرايط مالي را فراهم كند دير به تيم پيوست. با اين وضعيت سال‌هاي خوبي را نمي‌گذرانيم. اگر فتح‌الله‌زاده زمان بيشتري به عنوان مديرعامل كار كند مي‌تواند براي زيرساخت‌ها كار كند و در بلندمدت تاثيرگذار باشد. اميدوارم كه انتخاب مديران فقط به اين دليل نباشد كه تنها يك كسي را انتخاب كنند و او تجربه كسب كند. بايد كارهايي انجام شود كه سال به سال به استقلال چيزي اضافه شود. حالا پس از مدت‌ها كمپي براي ما تهيه شده است كه شرايط معمولي هم دارد و پس از اين همه سال چيز زيادي نيست. هر تيمي در كشورهاي عربي و حتي ازبكستاني كه مردم آن به سختي زندگي مي‌كنند، امكانات حرفه‌اي را در اختيار دارد.

وي ادامه داد: در حال حاضر براي رده‌هاي پايه نمي‌توانيم كاري انجام دهيم. براي رده نونهالان هيچ امكاناتي وجود ندارد، در حالي كه در ساير كشورها تمام درس و ساير مسائل يك فرد تحت نظر يك آكادمي است.

كاپيتان استقلال ادامه داد: يك جلسه تمرين تيم را تعطيل كرديم و خيلي‌ها ايراد گرفتند. بازيكنان تيم ما اكثرا ملي‌پوش هستند و اگر حرف من نادرست بود، تبعيت نمي‌كردند. وقتي كه ما اينقدر اهميت داريم پس چرا نبايد امكانات باكيفيت و آينده‌نگري در تيم‌هاي ما وجود داشته باشد. استقلال تيم بزرگي است و هر سال مي‌تواند قهرمان آسيا شود اما خيلي از افرادي كه در ورزش حضور دارند، جايگاه فوتبال ايران را نمي‌دانند. اگر بدانند كه مي‌توانيم در جام جهاني جزو هشت تيم قرار بگيريم، اين طور برخورد نمي‌كنند. متاسفانه آن‌ها فكر مي‌كنند كه اندازه ما همين است.

جباري ادامه داد: اگر به استعداديابي در رده‌هاي پايه توجه كنيم، مي‌توانيم بازيكنان بزرگي را پرورش دهيم. من وقتي كه به ابومسلم رسيدم تازه فهميدم كه وزنه زدن چيست. اگر از پايه با من درست كار مي‌شد شايد خيلي از اين مصدوميت‌ها را نداشتم.

بازيكن استقلال افزود: دلم براي اين همه جوان كه سرگردان هستند مي‌سوزد. جواني كه در چهارراه‌ گل مي‌فروشد مي‌تواند جزو بهترين بازيكنان آسيا باشد. مانند كشورهاي آفريقايي كه شايد يك فرد در آنجا بازيكن خوبي نشود اما وقتي به هلند يا فرانسه مي‌رود به بهترين بازيكن دنيا تبديل مي‌شود.

وي افزود: باور كنيد من بحث خودم را نمي‌كنم. شايد من بتوانم با مديرعامل رابطه خوبي برقرار كنم و قرارداد خوبي ببندم و پول آن را بگيرم اما بحث من كلي است و گاهي بعضي‌ چيزها را نمي‌توانم تحمل كنم چرا كه مي‌دانم پتانسيل ما بيشتر از اين حرف‌هاست.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال مشكل فني داشته است يا خير گفت: ما مشكل فني داشتيم. اگر اندازه‌هاي فوتبال‌مان را مي‌دانستيم و مي‌فهميديم كه چه توانايي‌هايي وجود دارد كسي به سومي ليگ و قهرماني جام حذفي بسنده نمي‌كرد. اگر ما قهرمان جام حذفي نشويم، چه تيمي بشود؟

وي همچنين با اشاره به تماشاگران گفت: درباره تماشاگران بايد بگويم كه هواداران استقلال فقط آن‌هايي كه در ورزشگاه حاضر مي‌شوند نيستند. خيلي‌ها هستند كه به ورزشگاه نمي‌آيند اما ما با آن‌ها در ارتباط هستيم. بعضي مديران و مسئولان فكر مي‌كنند كه طرفداران فقط آن‌هايي هستند كه به ورزشگاه مي‌آيند و با خوشحالي آن‌ها خوشحال مي‌شوند و با گلايه‌هايشان ناراحت.

جباري درباره عملكرد خود پس از مصدوميتش گفت: پس از اينكه مصدوم شدم فرصتي براي بدنسازي نداشتم اما در اين چند بازي سعي كردم كه به تيم كمك كنم.

وي درباره وضعيت خود براي فصل آينده نيز گفت: چند پيشنهاد دارم و بايد ببينم كه خدا چه مي‌خواهد.

او همچنين در ادامه صحبت‌هايش گفت: ممكن است روزي شرايط خوبي نداشته باشيم و احتمال داشت كه اگر امروز ما گل اول را به ثمر مي‌رسانديم اتفاق ديگري مي‌افتاد اما تاكنون كم اتفاق مي‌افتاد كه ما چنين شرايط بدي را داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شعار سپاهاني‌ها به رحمتي روي عملكرد او تاثير داشت يا خير گفت: هيچ جا نديده‌ام كه گروهي يك ناسزاي بد را يكصدا سر بدهند و كسي آن را نشنود و قطعا براي چنين مسائلي بايد جرايم سنگيني گذاشته شود. اين مسئله براي مردم ما خوب نيست و نبايد اين كار انجام شود. به هر حال بازيكنان هم خانواده دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج