اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۶۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مظلومي:براي قلعه‌نويي آرزو موفقيت ميكنم

ما مربيان همواره بايد آماده جدايي از تيمي كه در آن كار مي‌كنيم باشيم. اين اصلا چيز عجيبي نيست من بحثي ندارم و فكر مي‌كنم بار سنگيني از روي دوشم برداشته شد

گل : پرويز مظلومي قبل از امروز هم بو برده بود كه پايان كارش با استقلال فرارسيده است. سرمربي ۲ فصل گذشته استقلال كه با وجود در اختيار داشتن يك تيم خوب در نهايت تنها يك جام حذفي را به استقلالي‌ها هديه داد آنقدر كارنامه قابل دفاعي ندارد كه آبي‌ها بخواهند به خاطرش دست به تحصن يا اعتراض بزنند.

مظلومي كه ديروز در بين اعضاي هيات مديره حاضر شد و برنامه فصل بعدش را داد بعد از جلسه امروز هيات مديره و قلعه‌نويي در حالي كه با خبر شده بود اعضاي هيات مديره شب گذشته به منزل قلعه‌نويي رفتند در مصاحبه‌اي ضمن تبريك به قلعه‌نويي از طرفداران استقلال به او براي بازگردانندن استقلال به روزهاي اوج كمك كنند.

مظلومي مي‌گويد:« ما مربيان همواره بايد آماده جدايي از تيمي كه در آن كار مي‌كنيم باشيم. اين اصلا چيز عجيبي نيست من بحثي ندارم و فكر مي‌كنم بار سنگيني از روي دوشم برداشته شد.»

مظلومي ادامه مي‌دهد:«‌ اميدوارم هواداران استقلال بدي‌هاي مرا به بزرگي خودشان ببخشند.» سرمربي سابق استقلال كه با سايت گل اوج صحبت مي‌كرد ادامه داد:« من شكايتي از جدايي از استقلال ندارم چون اين مساله خواست خدا بوده است. من ۲ سال پرماجرا را در استقلال پشت سر گذاشتم و روزهاي خوب و بدي را در استقلال تجربه كردم. در مجموع خاطرات فراواني از اين دوره در ذهنم مانده و تجربيات به دست آوردم كه به آينده فوتبالم كمك خواهد كرد.»

مظلومي كه در مورد مقصد آينده‌ايش اظهارنظر خاصي نكرد در مورد انتخاب قلعه‌نويي هم گفت:« براي امير آرزوي موفقيت مي‌كنم اميدوارم او در استقلال روزهاي خوبي را پشت سر بگذارد و هواداران هم به او كمك كنند تا تيم موفق باشد يادمان باشد كه استقلال هميشه بزرگتر از ماست.»

مظلومي فعلا با اين مصاحبه آرام نسبت به اين موضوع اظهارنظر كرده است اما مشخص نيست كه در آينده هم موضع‌اش همين باشد. او اندك اميدي به فتح‌الله‌زاده دارد كه شايد به قدرت بازگردد. البته باز هم به نظر نمي‌رسد كه پرويز گزينه آبي‌ها باشد. او دستاورد خيلي بزرگي در استقلال نداشت و تنها بروز اتفاقات بدتر در سال پيش رو مي‌تواند وضع را به سود او تغيير دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج