۲۵۱۱۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸ هکتار روی ۹ ساختمان متعلق به یک پارک سازمانی احداث شود که در حدود ۴۰ سال پیش ساخته شد.

وب‌سایت دیجیاتو: آنطور که در گزارشات آمده، اپل قراردادی را برای ساخت یک کمپ دیگر با شکل و شمایل سفینه های فضایی در Sunnyvale کالیفرنیا به امضا رسانده است.

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

نشریه سیلیکون ولی بیزنس گزارش داده که این شرکت مستقر در کوپرتینو در نظر دارد مجتمع دیگری به نام Central & Wolfe بسازد و این خبر نیز به دنبال انتشار اطلاعاتی در مورد مذاکرات اخیر اپل با شرکت Landbank Investments LLC مطرح می شود و هنور هیچگونه جزئیاتی در مورد تاریخ آغاز ساخت و ساز این مجتمع منتشر نشده.

کمپ جدید قرار است در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۸ هکتار روی ۹ ساختمان متعلق به یک پارک سازمانی احداث شود که در حدود ۴۰ سال پیش ساخته شد. بنای جدید هم از سه ساختمان دایره ای شکل متصل به هم تشکیل می شود که هر کدام دارای یک دهلیز داخلی هستند و بیش از نیمی از مساحت کمپ را هم فضای باز تشکیل می دهد.

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

همانطور که انتظار می رود تمامی امکانات در نظر گرفته شده برای کمپ های مستقر در سیلیکون ولی در این بنا نیز به چشم می خورند که از آن جمله می توان به یک بانک داخلی، کافه تریا، مرکز تناسب اندام، بار کافه، سالن همایش، آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر، آرایشگاه، زمین های بازی، فروشگاه تعمیر دوچرخه و یک سوپرمارکت اشاره نمود.

مجموعا ۲۵۸۲ عدد پارکینگ هم برای این مجموعه در نظر گرفته شده که تنها ۱۲ تای آنها در سطح زمین قرار دارند و ۱۱۷۰ عدد دیگر از آنها در زیر زمین و ۱۴۰۰ تای باقی مانده هم در فضایی بالاتر از سطح زمین قرار دارند.

گفتنی است که اپل سالهاست روی ساخت یک کمپ چند میلیارد دلاری در کوپرتینو کار می کند اما در صورتی که این قرارداد جدید صحت داشته باشد ۳۰۰۰ نفر از نیروهای این شرکت به حیات پشتی گوگل منتقل می شوند چراکه پارک Central & Wolfe درست در تقاطع آزاد راه مرکزی کالیفرنیا از مانتین ویو قرار دارد.

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس

اپل و گوگل همسایه می شوند +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج