اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیث فصل بعد ممنوع الکار است؟

از گوشه و کنار هم شنیده می شود که جریان کنار گذاشتن او از پرسپولیس فراتر از جریانات ورزشی است و مدیران رده بالا دستور داده اند او در ترکیب تیم پایتخت نباشد.

شیث فصل بعد ممنوع الکار است؟

تماشا: شیث رضایی بعد از کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس در سکوت خبری به سر می برد و هیچ خبری از او به گوش نمی رسد. مدافع جنجالی فصل گذشته پرسپولیس که این روزها در شمال و در منزل پدری اش دوران تعطیلات را می گذراند با چند پیشنهاد جدی هم مواجه شده اما هنوز منتظر روزنه امیدی است که او را به پرسپولیس وصل کند و به همین دلیل به هیچ کدام از آنها جوابی نداده است.

شیث فصل بعد ممنوع الکار است؟

اما از گوشه و کنار هم شنیده می شود که جریان کنار گذاشتن او از پرسپولیس فراتر از جریانات ورزشی است و مدیران رده بالا دستور داده اند او در ترکیب تیم پایتخت نباشد.

از راهروهای ستاد منشور اخلاقی هم خبر می رسد که مدیران با توجه به امتیازات منفی بالای این بازیکن به دنبال این هستند که او را از ترکیب تیم های لیگ برتری در فصل آینده کنار بگذارند. شیث رضایی بعد از مشکلاتی که در فصول گذشته به وجود آورده بود امتیازات منفی زیادی در پرونده اش درج شده بود که بعد از مشکلات اخلاقی در بازی با داماش امتیاز منفی، او را به مرز اخراج از لیگ برتر رسانده.

دقیقا شرایطی که باعث شده علیرضا نیکبخت واحدی بعد از صعود با پیکان به لیگ برتر از ترکیب این تیم کنار گذاشته شود. به هر حال شیث رضایی در حالی که شایعه مذاکره اش با سپاهان و ذوب هم به گوش می رسد این روزها به گوشی اش جواب نمی دهد و در سکوت کامل به دنبال این است تا شرایط را برای آینده کاری اش در لیگ دوازدهم مهیا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج