اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۱۲۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اسفنانی: تلگرام قابل کنترل نیست

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: تلگرام نرم‌افزاری است که سرور آن کاملاً خارجی است و به هیچ عنوان قابل دسترسی و قابل کنترل از طریق مسئولین دولتی نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد علی اسفنانی،سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: تلگرام نرم‌افزاری است که سرور آن کاملاً خارجی است و به هیچ عنوان قابل دسترسی در کشور ما نیست.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: هر فضایی که ایجاد کند و هر اتفاقی که بیافتد قابل کنترل از طریق مسئولین دولتی نیست و توسط این شبکه‌ها اطلاعات مهمی از کشور خارج می‌شود که اگر احتیاط نشود و اطلاعات محرمانه را در این شبکه‌ها قرار دهند به راحتی قابل دسترس است.

اسفنانی عنوان کرد:برخی از کانالها در این شبکه ها متعلق به منافقین و مخالفین نظام است که علیه کشور در حال فعالیت هستند و برخی فضاهای مستهجن و موهومی دارد .

وی افزود: وجود رباتها در فضای مجازی که بدون اختیار افراد وارد این فضاها می‌شوند و با سرعت بین گروه‌ها و افراد پخش می‌شوند و بسیار هم آلوده و مشکل‌دار هستند از دیگر خطرات در این فضاها است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطر نشان کرد: مهم ترین و اصلی ترین راهکار برای مقابله با این فضاها این است که ما شبکه‌ها و فضاهای مجازی اجتماعی داخل را که همان قابلیتها را دارند ترویج کنیم و اگر هم افراد از فضاهای مجازی خارجی استفاده ‌می‌کنند باید نهایت احتیاط را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      اگه بگید قابل کنترل نیست یعنی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج