اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۱۴۹
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

جوابیه گزارش لباس عروس ۱۶۰میلیون تومانی

لباس عروس ۱۶۰ میلیون تومانی در حد یک رویا و خواب و خیال است و در خود اروپا نیز که مرجع اینگونه برند هاست این خبر جزو شوکه کننده ترین خبر هاست.

جوابیه گزارش لباس عروس 160میلیون تومانی

برترین ها: چندی پیش در تاریخ 91/3/31 خبری با شماره 26003 در سایت برترین ها مشاهده کردم که تا الان حدود 23596 نفر بازدید کننده داشته است. خبری تحت عنوان "لباس عروس 160 میلیون تومانی در تهران".

من نیز همانند بسیاری از از افراد بازدید کننده از این خبر شوکه شدم، البته با این تفاوت که من مدیر بازاریابی و روابط عمومی یکی از همین برندهایی بودم که نامشان ذکر شده بود. متاسفانه دیگر سایتهایی که فکر می کردیم همیشه با تحقیق مطلب می نویسند نیز به صورت کپی شده این متن خبری را روی وب سایت خود قرار دادند و من بر خود لازم دیدم بعنوان یکی از مدیران برند پرونویاس اندکی از واقعیت ها را برای شما بازگو کنم.

در ابتدا از دوستان عزیزی که قصد دارند تا مقاله ای در زمینه برند ها بنویسند خواهشمندم که اندکی گستره تحقیقاتشان را باز تر نموده و با مدیران این برند ها نیز صحبتی داشته و به محل فروش این کالاها آزادانه مراجعه نمایند و پس از مطالعه به نوشتن اینگونه مقالات بپردازند و خدای ناکرده سبب جریجه دار شدن افکار عمومی نگردند، چرا که همه ما می دانیم در مملکتی زندگی می کنیم که هیچکداممان تاب شنیدن چنین خبرهایی را نداریم.

لباس عروس 160 میلیون تومانی در حد یک رویا و خواب و خیال است و در خود اروپا نیز که مرجع اینگونه برند هاست این خبر جزو شوکه کننده ترین خبر هاست. کفش 20 میلیون تومانی که در این سایت نقل شده است برای همه ما جالب است که آنرا ببینیم. اصولا برندهایی مانند پرونویاس که ساخته کشور اسپانیا است جزو آندسته از برندهایی است که به عموم مردم تعلق دارد و از نظر رسته علمی فروش لباس جزو Mass Market محسوب می شوند. بر خلاف آنچه که اینروزها نقل مجالس شده است و با عنوان کالای لوکس مطرح می شوند اغلب برندهایی که در ایران به فروش می رسند جزو آندسته از برندهایی هستند که در رده بازار گسترده خریداران یا همان Mass Market قرار دارند و حدود 91.4 درصد از مردم کشورها قدرت خرید از کالاهای آنرا خواهند داشت.

آنچه شما را به هیجان می آورد نوع طراحی و چیدمان و سبک فروش این کالا هاست که در ایران جدید به شمار می رود، این نکته دقیقا همان چیزی است که برندها را می سازد، خدمات در خور به مردم. خرید در دنیا تنها یک پروسه کوتاه انتخاب کالا و دادن پول برای خرید محصول نیست بلکه از لحظه تصمیم گیری ، حضور در فروشگاه و برخورد با مشتری و حتی خدماتی پس از خروج شما را از فروشگاه در بر می گیرد. در چند سال اخیر اگر دقت کنید فروشگاههای بزرگ در تهران راه اندازی شده اند و حتی برندهای داخلی به سمت و سوی پیاده سازی این قبیل اندیشه ها رفته اند تا مشتری ها از جایگاه درخور خود بهرمند شوند.

همانطور که علوم مختلف در دنیا پیشرفت داشته اند علم فروش نیز ساختارهای جدید خود را پیدا کرده است. در طی مدتی که من بعنوان مدیر بازاریابی برخی برندهای بزرگ در ایران مشغول به فعالیت هستم لازم دانستم تا برای اولین بار گزارشی به شما خوانندگان محترم بدهم تا تابوی برندهای لوکس را برای شما از بین ببرم. برگزاری برنامه هایی با نام بومی سازی از یکسال پیش در ساختار برندها در حال انجام است و می توانم به جرات بگویم که این برنامه ها برخی به اجرای کامل هم رسیده اند. مطالعه برنامه هایی که از طرف برندها برای ایجاد آگاهی عمومی به ما ارسال می شود گاها با ساختارهای سرزمین ایران جور در نمی آید و به ما امکان کامل آن داده شده است تا این برنامه ها را با بوم و سرزمین خود منطبق نماییم.

متاسفانه این خبر نادرست 160 میلیون تومانی برای روزنامه شرق و سایت ها جذابیت بیشتری داشت تا مسابقه " بازگشت به کاموا" که در سال گذشته توسط برند اسپرینگ فیلد به انجام رسید ، اولین مسابقه هنری که به عموم مردم متعلق بود نه به قشری میلیاردی ، حمایت ما از هنرمندان و نیز کمپین " کفشهایم در سال 2100" که یک مسابقه آزاد و طراحی ذهنی برای همه مردم است. این قبیل خبر ها اگر در روزنامه ها و یا سایت ها بخواهد درج شود متحمل هزینه های زیادی است ولی خبر های این قبیلی که تحریک کننده است به راحتی دهان به دهان و بدون هیچ هزینه ای نشر می شود.

حدود 3 ماه می گذرد که اولین اتاق فکر برای برند پرونویاس را برقرار کردم تا اولین مسابقه بزرگ برای عروس های ایرانی با نام " روز عروسی" را طرح ریزی کنم، مسابقه ای که با استقبال مدیران برند پرونویاس در اسپانیا مواجه شد. مسابقه ای که در بطن آن همه ی عروس ها شرکت دارند و به هیچ عنوان به قشر خاصی تعلق ندارد. درذهنیت مبدعان این برند این موضوع نهفته است که پرونویاس به همه مردم تعلق دارد و هیچ فصل تمایزی در بین انسانها نیست. متاسفانه مردم ما آنقدر با ففروش های غلط مواجه بوده اند که فکر می کنند مغازه ی شیک کنار خیابانی مثل جردن به آنها تعلق ندارد،

اما اینطور نیست پرونویاس برای همه سلیقه هاست و باید بدانیم که این برندها اکنون با فرهنگ ما در حال تکامل هستند. گاها حضور این برندها به ما احساس این را می دهند که تحریم ها علیه ایران آنقدر ها هم که اروپایی ها نشان می دهند نیست. بیایید تفکر خود را اصلاح کنیم، اغلب برندهایی که در ایران مشغول به فعالیت هستند مربوط به دسته از بازار هدفی است که شامل اغلب مردم است و این کالاها جزو کالاهای لوکس نیستند. تعریف کالای لوکس در دنیا چیز دیگری است.

از دیگر تلاشهای ما از حدود یکسال پیش و قبل از نام گذاری مناسب امسال به سال حمایت از تولید داخلی طراحی برندی ملی با حفظ ساختارهای جهانی است، چیزی که پس از شنیدن نام جدید امسال برای ما بارقه امید شد گرچه سیاست هایی بر مقابله با برندهای خارجی شکل گرفت اما امید ما را برای ساخت این برند جهانی بالاتر برد. بر همه مبرهن است که برندها به ما درسهایی داده اند که در تمام دنیا عامل موفقیت آنها بوده اند و اکنون ما پس از مطالعه آنها قدم در راه تولیدی هوشمندانه نهاده ایم.

ای کاش این دوست عزیز نویسنده قبل از نگارش این مقاله سری به ما زده بود ، آنقدر ها هم دور نبود موضوع مقالات من در سمینارهای خرده فروشی و برند در سال گذشته برخلاف دیگر سخنرانان، موضوعاتی در زمینه بومی سازی برندها در ایران بود و در طی یکسال گذشته بزرگترین فعالیت های علمی در زمینه بومی سازی اندیشه های برند های مد Localization توسط تیم بازاریابی ما صورت گرفت. امید وارم روزی فرا برسد تا با همکاری هم زمینه ای را فراهم سازیم تا در کنار برندهای بزرگی که در دنیا سالیان زیادی است فعالیت دارند برند ایرانی ما نیز از جایگاهی درخور برخوردار شود.

صدرا شریعتمداری
مدیر بازاریابی و روابط عمومی پرونویاس در ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nina

      مدیر محترم بازاریابی و روابط عمومی پرونویاس در ایران
      من از بازدیدکنندگان فروشگاه شما بوده ام به نظر من اینکه برندهایی مانند شما در اروپا مربوط به طبقه متوسط است و انها امکان خرید از ان را دارند بسیار درست است ولی با توجه به تبدیل قیمت ارز به ریال و درصد سود شما این مطلب در ایران صادق نیست
      البته از جملات شعاری اخر شما بسیار لذت بردیم
      با تشکر

    • بدون نام

      بی ارزش بودن پول ملی و هزینه های سنگین واردات و گمرک ناشی از سیاست های غلط و ناشیانه ای است که اثرات منفی آن بر همه چیز از جمله کیفیت زندگی مردم واضح است و چنین خبرهایی در این شرایط جنبه طنزی دارند که به جای بررسی مشکلات بنیانی، کار را بر افرادی که در چنین شرایط سختی مشغول به فعالیت هستند سخت تر می کنند چرا که ناتوان ار انجام هرگونه حرکت آگاهی بخش دیگری می باشند!!! برای خرید از چنین برندهایی باید پروسه طولانی و پرهزینه دریافت ویزا و سفر کردن به کشورهای اطراف را طی کرد و این یکی از مواردی است که تقریبا در هیچ کجای دنیا حتی در پاکستان نیز مشاهده نمی شود. ولی به جای توجه به این موضوع ترجیه داده می شود که به جای مردم تصمیم بگیریم که نیاز و تمایلی به این محصولات ندارند در حالتیکه هنوز هیچ جایگزین قابل رقابتی در ایران نیز تولید نمی شود!!

    • سهیلا

      حرف شما کاملا منطقی و درست ،اما به قول دوست عزیز تبدیل ارز تفاوت قیمت زیادی ایجاد میکنه و فاصله طبقاتی موضوع روشنی توی جامعه هست.منم دوست دارم جردن خرید کنم اما به قیمت درآمد 2-3ماه باید پول کنار بذارم.خودمون و گول نزنیم ،واقع بینانه نگاه کنین خواهشا!!!یه لست از مشتریهای برندتون نشون دهنده ی خیلی مسائل میشه...

    • عاشق وطن

      به نظر من در ایران به را حتی برای برند های خارجی تبلیغ میشود و مردم هم از جان و دل بیشتر از خوراکشان پول می دهند. اما تلاش در جهت برند سازی در ایران کار بسیار ساده است که هیچ کس رغبت انجام آن را ندارد! شاید به دلیل این که مردم کلاس خود را در مارک های خارجی می بینند. حاضرند لباس چینی مارک فلان را بپوشند اما لباس ایرانی نه. این هم به دلیل کار نکردن روی طراحی مد داخلی است. تا حرف از لباس ایرانی می شود چند طراح مانتو های گشاد و بلند عجیب را نشان می دهند. اما وقتی حرف از تولید داخلی و طراحی لباس است مربوط می شود به لباس خانم ها آقایان نوجوانان و کودکان که به نظر من همت عالی میخواهد و یک موسس پول دار !

    • Sami

      واقعا هم شوك آور بود خيلي ممنون از اينكه راجب اين مطلب تحقيق كرديد

    • masy

      شوک بزرگ و عجیب

    • رضایی

      شما که عرضه نشر نظر خوانندگان رو ندارید شکر میخورید که بخش نظرات رو فعال می کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ادبیات زیبایی استفاده کردی رضایی جان واقعا لذت بردم!

    • حامد

      با سلام
      به نظر من شما بازهم صادقانه صحبت نکردید. این درصدی که شما اعلام کردید قدرت مالی خرید این گونه لوازم را دارند به ما نشون بدید شاید ما اشتباه فکر میکنیم. در ضمن این گونه مسائل و از همه مهمتر فرهنگ ماست که باعث میشه یه عده به خاطر وجود خلا فرهنگی و عدم آگاهی به چنین برندهایی روی بیارند و کالای ایرانی رو هر چند با کیفیت هم باشه تحریم کنند حالا هر چی میخواد بابت اون کالای چینی مارک دار پول بدند براشون فقط این مهمه که ایرانی نباشه. به نظر من تطهیر چهره برندها هم چیز تازه ای نیست و قیمت ها رو خودمون داریم توی بازار میبینیم.
      همیشه ایرانی باشید

    • نسیم

      این که شما در این خبر اورده اید که پرونویاس گرانترین برند است کاملا اشتباه و نادرست است ، به قول آقای صدرا شریعتمداری این برند متعلق به همه مردم است اگر فقط با شایعه پراکنی خبر ننویسید متوجه امر می شوید زیرا لباسهای این برند اغلب ساده شیک و با قیمتی متعادل است ولی متاسفانه وقتی وارد مزونهای خیاطی لباس عروس بشوید لباس عروس کمتر از 10 میلیون لباسی با کیفیت پایین و مزخرف است ولی لباسهای این برند با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب است کم واقع بین باشیم هموطنان ما بیشتر به دنبال شایعه سازی نباشید .

    • eli

      axesh ko bezarid dg

    • ترنم

      حالا قیمت مناسب دقیقا یعنی چقدر؟
      این جای سوال داره؟؟؟؟

    • بدون نام

      تعریف شما از قشر متوسط چیه؟ این قشر درامدشون چقدره؟ سطح زندگی شون چیه؟ اگر منظورتون از قشر متوسط جامعه ساکنین فرمانیه و پاسداران و جردن و... است خوب البته این قشر 90درصدی! توان خرید برند شما را دارند.

    • vahid

      سلام آقای صدرا شریعتمداری. لازم هست که انجا به اطلاعتون برسونم در کشور ایران که مردم فقیرش 6 برابر مردم قشر متوسط بله بالا هست و تو مملکتی که دولت و سیاست دولت و مجلسش 1 ساعت کار در هفته رو شاغل معرفی میکنه و طبق آخرین آمار در آمد زیر 976000 هزار تومان در ماه رو زیر خط فقر اعلام میکنه ولی نه مراکز دولتی و نه مراکز خصوصی به کارمنداش با کلی اضفه کاری 700000 هزار تومن نمیده چه انتظاری داری که من کارمند برم از خیابونای لوکس تهران خرید کنم

      پاسخ ها

      • نگار

        آی گفتی آقا وحید
        ما هم زیر خط فقریم
        هورررررررررررررا

    • مهدی

      این آخری زد تو هدف واقعا درست گفتی

    • شبنم

      واقعاکه زده توهدف. وحیدداداشم گل گفتی منم باتو همنظرم پس نیازی نیست که حرف تکراری بگم

    • سیمین

      جناب شریعتمداری ، به نظر شما لباس عروسی که دارید به قیمت 7-8 میلیون تومن میفروشید ،91.4 % مردم کشور توان خریدش رو دارن ؟؟

      یا شما ایران زندگی نمیکنید و دارید در مورد یک کشور دیگه صحبت میکنید یا منظور شما 4.91 % بوده که اشتباه تایپ فرمودید

    • elgar

      lotfan aksasham bezarid :)

    • بدون نام

      تا آنجا که من خبر دارم خبر لباس عروس 160 میلیون تومانی مربوط با لباس عروس هایی بود که در برخی مزون های شمال شهر دوخته شده و با سنگ های گرانقیمت تزئین شده است و ربطی به برند شما ندارد که جواب داده اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج