adexo3
۲۷۲۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید

اصلی ترین دغدغه قلعه نویی برای فصل جدید لیگ برتر هافبک دفاعی بوده و همیشه در تیم های او، یکی از ستاره ها مردی بوده که در این قسمت زمین بازی می کرده.

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید
تماشا: اصلی ترین دغدغه قلعه نویی برای فصل جدید لیگ برتر هافبک دفاعی بوده و همیشه در تیم های او، یکی از ستاره ها مردی بوده که در این قسمت زمین بازی می کرده.

محمود فکری و حسین کاظمی در استقلال، امید ابراهیم یدر سپاهان و فرزاد آشوبی و مهدی کیانی در تراکتورسازی. این فصل اما قضیه فرق می کند. قلعه نویی به واسطه حرف های مسئولان باشگاه روی حضور تیموریان حساب کرده بود ولی با رفتن آندو و استقلال نشدن دهنوی حالا ستون فقرات استقلال برای لیگ دوازدهم به شدت معیوب است و جالب اینکه نام هیچ هافبک دفاعی متخصصی هم در فهرست بازیکنان استقلال دیده نمی شود.

جواد نکونام

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید

اصلی ترین گزینه جانشینی تیموریان است و بمبی که فتح الله زاده از مدت ها قبل وعده اش را داده بود. البته نکونام به هیچ عنوان قدرت جنگندگی تیموریان در مرکز میدان را ندارد ولی سابقه نشان داده او کمتر از قدرت بدنی و بیشتر از هوشش استفاده می کند. با حضور نکونام که امشب راهی اسپانیا می شود تا از مقامات اوساسونا درخواست رضایتنامه کند، دغدغه های استقلال و قلعه نویی در استراتژیک ترین قسمت زمین به کمترین حد ممکن می رسد.

فریدون زندی

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید

در تمامی تمرینات استقلال در ترکیه و کمپ این باشگاه، زندی به عنوان هافبک دفاعی تمرین کرده و قلعه نویی هم به او گفته در صورتی که نکونام به استقلال نیاید، زندی باید در این قسمت زمین بازی کند. ایده قلعه نویی این است که با قرار دادن هافبک های جنگنده مثل اکبرپور، ساموئل و بائو در جلوی زندی از او به عنوان هافبک دفاعی بازیساز استفاده کند.

لوید ساموئل

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید

فصل گذشته چند باری در این قسمت زمین بازی کرد ولی ساموئل کمی کند به جناحین شیفت می کند و چندان مهره قابل اتکایی برای ایفای نقش هافبک دفاعی در آرایش ۲-۴-۴ لوزی شکل مد نظر قلعه نویی نیست اما به دلیل مضیقه استقلال شاید ساموئل در این قسمت به بازی گرفته شود.

ایمان مبعلی

گزینه های جانشینی آندو در فصل جدید

در فولاد سابقه بازی به عنوان هافبک دفاعی را دارد ولی اصولا به دلیل فیزیک بدنی اش گزینه خوبی برای ایفای این نقش به صورت تنها نیست. مبعلی هافبک دفاعی خوبی است به شرطی که مثل استقلال لیگ دهم یکی مثل کیانوش رحمتی یا فرزاد آشوبی کنارش بازی کند.

راه حل ویژه: تغییر سیستم

گفته می شود قلعه نویی به این دلیل رودریگو توسی را خریده تا تیمش را به سمت بازی با دو هافبک دفاعی و سیستم ۱-۳-۲-۴ ببرد. قلعه نویی دست بازی برای اجرای این سیستم دارد و زندی، ساموئل، مبعلی و حتی توسی می توانند در کنار هم زوج مرکز زمین استقلال را بسازند. البته قلعه نویی همچنان امیدوار است نکونام، استقلال شود چرا که با بودن او می تواند از دو مهاجم بازی بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج