adexo3
۲۸۳۲۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال در بازی با آلومینیوم ۱۲ بازیکن دارد

در کمتر از ۴۸ ساعت مانده به شروع لیگ دوازدهم، استقلال با یک مشکل فوق العاده جدی برای بازی اولش با آلومینیوم روبروست و به شدت از کمبود نیروی انسانی رنج می برد.

استقلال در بازی با آلومینیوم 12 بازیکن دارد
تماشا: در کمتر از ۴۸ ساعت مانده به شروع لیگ دوازدهم، استقلال با یک مشکل فوق العاده جدی برای بازی اولش با آلومینیوم روبروست و به شدت از کمبود نیروی انسانی رنج می برد.

استقلال در حالی آخرین بازی هفته اول را د رورزشگاه آزادی انجام می دهد که تعداد بازیکنان آماده و در شرایط بازی اش کم است و همین قلعه نویی را به شدت تحت فشار قرار می دهد. مرور اسامی بازیکنان استقلال نشان می دهد که آنها با احتساب حسین حسینی فقط ۱۳ بازیکن آماده و کاملا در شرایط بازی دارند.

غایبان

استقلال به دلایل مختلف از تعداد زیادی از ستاره های این فصلش نمی تواند در این بازی استفاده کند. حضور فرهاد مجیدی و جواد نکونام در استقلال به رغم همه اظهارنظرهای مسئولان این تیم هنوز قطعی نشده و هنوز قراردادی امضا نشده است هر چند اگر این دو نفر همین امروز هم با استقلال قرارداد رسمی امضا کنند بدون تردید به دلیل شرایط بدنی شان جایی در فهرست ۱۸ نفره هم ندارند.

مجتبی جباری هنوز یک هفته نیست که وارد فاز تمرین کردن شده و جالب اینکه همچنان هم فقط به دویدن دور زمین اکتفا می کند و دور از تمرینات تاکتیکی است. او به گفته قلعه نویی و تایید مربی بدنساز استقلال در بهترین حالت از هفته چهارم می تواند وارد ترکیب اصلی شود و با این شرایط بعید است اثری از او در فهرست ۱۸ نفره استقلال باشد.

رودریگو توسی و فابیو جان واریو هم به رغم اینکه تمرینات اختصاصی و گروهی داشته اند اما چون به تازگی به استقلال آمده اند و با بازیکنان هماهنگ نیستند جایی در ترکیب اصلی ندارند. استقلال ۳ غایب دیگر هم دارد، میثم حسینی که به دلیل شکستگی پا اصلا تمرین نمی کند، فریدون زندی که با گرفتن اخطار در آخرین بازی فصل قبل، سه کارته شده و این بازی را از دست داده و پژمان منتظری که مصدوم است و دور از شرایط بازی.

به این جمع باید امیر قلعه نویی را هم اضافه کرد که به دلیل اضهارنظرهایش بعد از بازی تراکتورسازی و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ یازدهم، بازی اول لیگ دوازدهم را از دست داده.

ترکیب

نگاهی به فهرست فعلا ۱۹ نفره بازیکنان بزرگسال استقلال نشان می دهد که فقط ۱۲ نفر از این جمع شرایط بازی و حضور در ترکیب اصلی را دارند و ۷ نفر دیگر شامل جباری، توسی، جان واریو، حسینی، منتظری، زندی و کیانوش رحمتی نمی توانند جایی در فهرست ۱۱ نفره داشته باشند پس ترکیب استقلال کاملا مشخص است و با حذف امین منوچهری برای این تیم فقط یازده بازکن باقی می ماند.

البته قلعه نویی مجبور است برای باز شدن گره احتمالی بازی، نام امثال جان واریو، توسی و منتظری را در فهرست ۱۸ نفره اش قرار بدهد و شاید در مواقع لزوم از آنها استفاده کند. استقلال مقابل آلومینیوم از زوج امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده در قلب خط دفاعش استفاده می کند. نقش هافبک دفاعی به لوید ساموئل می رسد و علی حمودی در سمت راست خط دفاع بازی می کند.

قلعه نویی تیمش را با سیستم ۲-۴-۴ روانه زمین می کند ولی این آرایش به شدت شبیه ۳-۳-۴ است. البته با گذاشتن راس عقب در خط حمله و قاعده دو نفره در جلو. این چیدمان با حضور سیاوش اکبرپور در پشت سر آرش برهانی و میلاد میداودی تشکیل می شود. استقلال به احتمال فراوان با چنین ترکیبی لیگ دوازدهم را استارت می زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      عالي بود مرسي

    • لکحمید

      برای ما فرقی نداره ما که قهرمان میشیم لنگ 444444444444444م

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج