اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۸۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز نوبت جديد توزيع معرفی نامه ارز دانشجويی از ۱۳ مرداد

نوبت بعدي توزيع‌ نامه‌ها ارز دانشجويي در ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ مي‌‌باشد و در اين راستا دانشجوياني كه مدارك آنها مورد تاييد كارشناسي قرار نگرفته است، مي‌توانند با مراجعه به سايت نشا نقص و ايرادهاي پرونده خود را بر طرف نمايند تا در نوبت بعد نامه آنهاصادر گردد.

خبرگزاری ایسنا: مديركل امور بورس و دانشجويان خارج وزارت علوم، گفت:‌ نوبت بعدي توزيع‌ نامه‌ها ارز دانشجويي در ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ مي‌‌باشد و در اين راستا دانشجوياني كه مدارك آنها مورد تاييد كارشناسي قرار نگرفته است، مي‌توانند با مراجعه به سايت نشا نقص و ايرادهاي پرونده خود را بر طرف نمايند تا در نوبت بعد نامه آنهاصادر گردد.

دكتر حسن مسلمي ناييني اظهار كرد: با عنايت به تدابير جديد اتخاذ شده از سوي اداره كل بورس و امور دانشجويان خارج در خصوص ارايه خدمات به صورت غيرحضوري سايت نشا راه‌اندازي شد و دانشجوياني كه جهت دريافت ارز مورد نياز خود نياز به معرفي نامه بانكي داشتند در اين سايت ثبت نام نموده و درخواست خود را ثبت مي‌كنند.

وي افزود:‌ پس از آن مدارك توسط كارشناسان بررسي و نامه‌هاي مربوطه صادر و از طريق موسسات اعزام دانشجويان در سراسر ايران توزيع مي‌شود و نيازي به مراجعه حضوري افراد به وزارت علوم نمي‌باشد.

در اين راستا از بين ۸۵۰۰درخواست رسيده به اين اداره تعداد ۶۰۲۸ نفر واجد شرايط و با مدارك كامل بودند كه نامه‌هاي آنها در روز جمعه ۳۰تير در ۱۲ شهر اروميه، اصفهان، تبريز، تهران، رشت، زنجان، ساري، شيراز، كرمان، كرمانشاه، كيش و مشهد و از طريق ۳۰ موسسه توزيع شد.

مسلمي ادامه داد:‌موسسات تهران شامل ۱۰ موسسه در محلهاي محموديه، ميرداماد، سعادت آباد، خيابان شريعتي، اشرفي اصفهاني، گيشا، خيابان وليعصر، گاندي، فرمانيه، سهروردي مي‌باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج