۲۹۹۹۷۴
۲۱ نظر
۵۱۵۵
۲۱ نظر
۵۱۵۵
پ

رپورتاژ آگهی

آزاده نامداری و همسرش اولین بار در ایده آل

شماره دویستم مجله ایده آل حالا روی پیش خوان دکه های روزنامه فروشی است و بهتر است که زمان را از دست ندهید تا بعد از این همه سال در کنار هم بوده ایم بدانید چقدر برایتان سنگ تمام گذاشتیم.

«هفت» عدد مقدسی است و همین عدد بخت آزاده نامداری و سجاد عبادی را باز کرد و هفت سال بعد از اولین دیدار به هم رسیدند. حالا خیلی ها کنجکاو شده اند تا بدانند در طول این هفت سال چه اتفاقی افتاده. این دو نفر چطور هرکدام مسیر دیگری را طی کردند اما دست سرنوشت دوباره پیوند آسمانی آنها را رقم زد.

آزاده نامداری و سجاد عبادی تا امروز از این ماجرا پرده برداری نکرده بودند و فقط این ها را به مجله ایده آل و مخاطبانش گفتند. این گفت و گوی پر رمز و راز و خواندنی چیزی نیست که آدم های کنجکاو و باهوش به راحتی از خیر آن بگذرند. خواندن داستان این دو نفر یک جورهایی فیلم سینمایی جذابی است که مدت اکران آن کوتاه است و باید دست جنباند.

آنهایی که پیگیر اخبار آدم معروف ها هستند می دانند ازدواج دوباره آزاده نامداری تا چه حد سر و صدا به پا کرد و چه موجی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت تا جایی که او مجبور شد صفحه شخصی اش را تعطیل کند. پس حالا فرصت خوبی است تا پاسخ سوالاتی که در ذهن تان بوده را بگیرید.

آزاده نامداری و همسرش اولین بار در ایده آل

بزرگ آقا در ایده آل

سوای پرونده جلد گفتگوی ویژه ای با استاد علی نصیریان داشتیم که از بزرگی و بزرگ آقا گفت. درست در روزهایی که همه فهمیده اند دود از کنده بلند می شود و ایشان در «شهرزاد» غوغا می کنند. بخش چهره های ایده آل غیر از استاد نصیریان با شقایق فراهانی و کاوه آفاق راک خوان که تازگی از ارشاد مجوز گرفته و آلبوم «با قرص ها می رقصند» را روانه بازار کرده است گفتگو های جذابی داشتیم. همچنین با حجت اشرف زاده خواننده قطعه معروف ماه و ماهی و الهه رضایی مجری سابق کودک گپ زدیم.

خوب ، بد، بیریخت

«خوب، بد، بیریخت» بخش تازه ای است که به مد و استایل ایده آل آمده و این بار خیلی پاپاراتزی طور ماجرای عمل های زیبایی آدم معروف های ایرانی را برملا کرده. همه آنهایی که دماغ عمل کرده اند و چهره شان زیر و رو شده و شکل و شمایل تازه ای پیدا کرده اند در یک پرونده جذاب و دیدنی پیش چشم شما خواهد بود.

ماجرای شماره ۲۰۰

در شماره ۲۰۰ مجله ایده آل ده زوج معروفی که با ایده آل گپ زدند و از زندگی شان گفتند را در پرونده ای پر و پیمان مرور کردیم و ۲۰۰ توصیه پزشکی ویژه در بخش سلامت برایتان در نظر گرفتیم تا بلا گردان شوید و لذت ببرید. این دویست توصیه مروری است بر تمام ۲۰۰ شماره قبلی ایده آل که سلامتی شما را همیشه در آن مد نظر داشتیم.

شماره دویستم مجله ایده آل حالا روی پیش خوان دکه های روزنامه فروشی است و بهتر است که زمان را از دست ندهید تا بعد از این همه سال در کنار هم بوده ایم بدانید چقدر برایتان سنگ تمام گذاشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز

      اين جمله بعد از هفت سال بهم رسيديم ايشون با توجه به اينكه قبلا شوهر داشتن و شوهر جديدشون هم زن داشتن يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ماكه متوجه نشديم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متن مصاحبه ميگه كه گويي هفت سال پيش با هو آشنايي داشتن ولي ازدواج نكردن تا اينكه بعد از هفت سال دوباره به هم رسيدن

      • بدون نام

        ولا علی (ع) فرمودند : دروغگو با دروغ خودش سه چیز به دست میآورد : 1.خشم الهی بر او 2.اهانت به خودش از طرف مردم 3.سرزنش و نکوهش فرشتگان نسبت به او . میزان الحکمه جلد 3 صفحه 2678 حدیث 1746

    • بدون نام

      به نظرم اومد فرزاد رو بی آبرو کرد ولی کم کم خودش داره با دست خودش اصل ماجرا رو بر ملا میکنه ... فکر کنم یه کاسه ای زیر نیم کاسه بوده ... متاسفم...
      باید فیلم gone girl رو ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا این بنده خدا تو مصاحبه گفته 7سال پیش با این آدم آشنا شده ،اونموقع که علاقه ای به هم نداشتن که بخوان ازدواج کنن.

        به نظرم برای خودتون متاسف باشید که با یه تیتر جنجالی یه مجله سریع قضاوت میکنید

    • یه ادم باهوش

      تیتر زده ازدواج دوم در صورتی که این ازدواج سوم نامداری است و ازدواج اولش را از حسنی پنهان کرده

    • صبا

      شماکه هفت سال دل درگرو دیگری داشتید خیلی کردید که ازدواج کردید ودو نفر دیگه را بدبخت کردید،الان معنی صورت کبود شدت را میفهممم

    • مخاطب

      پس چرا با فرزاد حسنی ازدواج کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان شما با هرکی آشنا میشب اهاش ازدواج میکنی؟؟؟
        نامداریم 7سال پیش با این آقا آشنا شده،اونموقع که نمیدونسته قراره یه روز باهاش ازدواج کنه که

    • بدون نام

      چی میدونم والا.

    • امیرحسین

      باباماتوکشورمون هنرپیشه زیادداریم شماچراهمش اخبارزندگی خصوصی ایشون.وهمسرشونومنتشرمیکینید به ماچه ربطی داره ماخودمون اندازه کافی مشکل ومصیبت داریم جون داداش

    • بدون نام

      من تصميم گرفتم نه فكر بدي كنم و نه قضاوت. ولي واقعا تعجب ميكنم هدفش از گفتن اين موارد چيه؟ انگار دوست داره واسه خودش حاشيه درست كنه. بدون زدن اين حرفا هم ميشه زندگي كرد به خدا!!!!

    • بدون نام

      کلا ایرونیا خیلی زور میزنن که به همه اعلام کنن خععععیلی خوشبختن و موفقن و خوبن و از همه بهترن و .....ولی ته دلشون اکثرا حالشون خوب نیس.
      به جای اینکه زندگیتونو توی چشم مردم فرو کنید ،جمع و جورش کنید .
      همین آقای عبادی در وبلاگی که با خانوم سابقش داشت یه جوری مطلب میذاشتن که انگار خوشبخترین زوج عالمن - حتی خطاب به دختر نداشتشون هم مطلب میذاشتن!!!! تهش اینجوری جدا شدن .
      شعرخوانی حسنی برا نامداری هم که همه جا هس فیلمش،ما دیدیم گفتیم واااااای چه عشقی!!! آخرش ختم شد به بادمجون زیر چشم و تهدید و دادگاه .
      کلا زیاد اوج نگیرید و غرور نداشته باشید که غرور آخرش با مخ زمین خوردنه .

    • بدون نام

      همه میدونن نامداری به عشق فرزاد حسنی از سنقر اومد تهران

    • الی

      خوشبخت بشن

    • مریم

      زمانی که کوله پشتی پخش مجددش شروع شد
      فرزاد حسنی تو برنامه اش گفت ممنون از خانم آزاده نامداری برنامه تازه ها که دیشب به من اس ام اس زدن وشروع برنامه رو تبریک گفتن(اون موقع هنوز آزاده سر زبونا نبود)
      نامداری از اول فرزاد رو میخاست ولی بعداز ازدواج فهمید مالی نیست وپشیمون شد

      پاسخ ها

      • سما

        اتفاقا اینا ازدواج کردن ااین حرف حسنی به یادم اومد.

    • یاسمن

      خانوم نامداری عزیز که الحق اسم و فامیلت برازندته فقط دنبال حاشیه و دیده شدن هستی و اونقذر ازادی بهت دادن که هرکار بدی ی میکنی با افتخارم پزشو میدی ،ازاده خانوم ،،این حرفا و مصاحبه وکارافقط ابروتو بیشتر ازین میبزه ،،،یک نصیحت خواهرانه بشنوووووو.،بچسب به زندگیت که باد نبردش مگه نشنیدی که میگن باد اورده را باد میبرد اینم بدون زمین گرده ایشالا که بیگناه باشسی اگرنه جوابشسو میگیری

    • بدون نام

      چقدر وقیحی نامداری .متنفرم ازت

    • الی

      متاسفم با انتخاب این تیترتون

    • الهه

      خوش بخت باشید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج