۳۰۲۶۵
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

از زد و خورد با مربی تا حذف در المپیک

مهدی تقوی در اولین مسابقه مقابل حریفی از کوبا شکست خورد و در کمال ناباوری از دور رقابت ها حذف شد که همین موضوع ابهام هایی را درباره علت باخت این کشتی گیر به وجود آورده است.

بولتن نیوز: مهدی تقوی که به زعم بسیاری از اهالی کشتی یکی از مسلم ترین شانس های مدال طلا بود، در اولین مسابقه مقابل حریفی از کوبا شکست خورد و در کمال ناباوری از دور رقابت ها حذف شد که همین موضوع ابهام هایی را درباره علت باخت این کشتی گیر به وجود آورده است.

البته قرعه سخت تقوی موضوعی است که در این ساعات از زبان مسوولان فدراسیون و مربیان تیم ملی مطرح می شود اما مسئله اینست که وقتی کشتی گیری خود را برای طلا مهیا می کند، دیگر این موضوع خیلی نقش کلیدی ایفا نمی کند به خصوص اینکه می دانیم، مهدی تقوی با اتفاق هایی هم مواجه بوده و شاید همین موارد در نتیجه نگرفتنش تاثیر زیادی داشته است.

چند روز قبل از اینکه تیم ملی کشتی راهی لندن شود، خبری از اردوی تیم ملی کشتی شنیده شد که قابل بحث است. در آن روز از زبان یکی از اعضای حاضر در اردو شنیدیم که مهدی تقوی با علیرضا رضایی، مربی تیم ملی درگیری پیدا کرده و این درگیری تا جایی جلو رفته که به درگیری فیزیکی هم منجر شده است.

البته مسوولان فدراسیون کشتی که می خواهند نشان دهند همه شرایط در طول اردوها روی اصول انجام شده، این موضوع را تایید نمی کنند اما درست همان روزی که عنوان شد رنگرز با خطیب به مشکل خورده اند نیز این خبر به گوش رسید.

به هر حال این وضعیت نشان می دهد که مهدی تقوی در روزهای پایانی اردو شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته ضمن اینکه او اضافه وزن زیادی داشته و حتی یکی از هم تیمی هایش می گوید که دیشب مجبور به کم کردن دو کیلو وزن شده و با توجه به اینکه مسابقه اش هم صبح برگزار شده، او فرصت لازم را برای بازیابی نیروی از دست رفته اش نداشته است.

به هر حال این موارد و شاید دلایل دیگر که حتما در روزهای آینده بیشتر باز می شود، باعث شد تا یکی از شانس های مسلم طلا از بین برود و حالا می بینیم که این موضوع با واژه هایی مثل قرعه سخت و .... توجیه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • در اینجا ناشناس

      صدا و سیما ابتدای مسابقه هر 7 شرکت کننده کشتی آزاد گفت:
      قرعه سختی به آن افتاده است.
      صدا و سیما حالا دیگه خجالت بکش

    • علی آزاد

      پس اینطور بوده خجالت نمیکشند از مردم روزه دار که دروغ میگویند محمدی چه ایرادی داشت چرا ورزش مارا به نابودی میبرند هرکسی رو بهر کاری آفریدند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        علي جان بهتره زود قضاوت نكنيم
        تيم آزاد خيلي بهتر از المپيك پكن كار كرد
        تيم آزاد خيلي بدشانسي آورد وگرنه حداقل 3طلا حقش بود
        آقاي خادم خيلي بهتر از آقاي محمدي كار كرد
        آفت هر ورزشي بازيكن سالاريست

    • حامد

      كاش روزي برسه كه در كشور در ما انتخاب مديران براساس شايسته سالاري باشه نه باند بازي
      به نظر من شاگرد هميشه حتي اگر حق داشته باشد به هيچ عنوان نبايد به مربي خود بي احترامي كند و اگر بي احترامي كرد بايد كنار گذاشته شود حتي اگر حسين بولت(ركورد دار 100متر)باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناشناس شما خاموش! خادم یک مدیر سیاسیه.

      • بدون نام

        یوسین بولت

      • وحید

        حامد جان اوسین بولت نه حسین.like+++++++++

      • N

        با شایسته سالاری موافقم++++++++++++++++++++++++++++

    • وحید

      به نظر من اگه غلام محمدی هم بود نتایج خیلی فرقی نمیکرد به چند علت! بعد علیرضا دبیر کشتی ما تو 55 کیلو برای همیشه ی بازنده ی تمام عیار بوده علیرغم اینکه رحیمی کشتی اولو خوب بود بعد خودش شدو باخت.تو 60 اسماعیل پور به خودش باخت ضمن اینکه تجربه لازم و نداشت قرعشم خیلی سخت بود ولی به کشتی های سخت نرسیده اوت شد!!!مهدی تقوی که امید اول طلا بود با حاشیه هایی که داشت وادادو باخت. تو 74 هم صادق تا قبل فینال کشتی اصیل ایرانی رو به رخ دنیا کشید ولی من معتقدم تو فینال ترسیدو باخت ولی خیلی زحمت کشید.تو84 تا احسان لشگری عالی بود این بشر درس شجاعت داد اگه با آذربایجانیه ی زیر بیخودو بیجهت نمیرفت 2 امتیاز نمیدادو برنده بود با اینکه 1 امتیاز پیش بود.ولی انصافا اگه خودش اشتباه نمیکرد طلا مسلما واسه اون بود اگه!!!تو 96 هم که رضا همه رو برد اون یارو اوکراینیه مفت مسلم رفت فینالو باخت!تو 120 هم که برنز کمیل مثل طلا بود واسه ما.روی هم رفته اگه این همه بد شانسی نبودو کلینچها حداقل 50 ...50 بود ما 2طلا راحت داشتیم. ضمن اینکه معتقدم از فاجعه 2008 خیلی بهتر بودیم لااقل همه از کشتی ها راضی بودیم.شما میدونید که یوری شاهمرادوف طراح و نظریه پرداز کشتی روسها 10 سال یا شایدم بیشتر تو کشتی روسیه بودو به هرچی که خواست رسید.بیشترین قهرمانی جام جهانی قهرمانی تو المپیک ها ...تو المپیک پکن 6 طلا از 7 طلا واسه روسها بود!ما همه نفر داریم هم سرمایه خوب که کشتی گیره خوب هست فقط باید زمان بدیم 8 سال دیگه تو المپیک مسکو اگه این روندو داشته باشیم میشه رو5 طلاهم حساب کرد به شرط اینکه خادم بمونه و بسازه. کازی که بنا تو فرنگی بعد 10 سال کردو همه رو انگشت به دهان گذاشت... به امید قهرمانی بیشتر کشتی تو دنیا و المپیک

    • بدون نام

      وقتی خادم همینطوری الکی الکی میآد جای غلام محمدی رو میگیره بهتر از این نمیشه
      آقایان با سیاسی بازی کار درست نمیشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        غلام محمدي كارنامه موفقي نداشته
        زماني كه خادم اومد منم مثل تو فكر ميكردم
        كاري به باند بازي و سياسي كاري ندارم ولي انصافا" اگر تيم كشتي آزاد بد شانسي نمياورد به راحتي 5مدال طلا مي گرفت

        وحيد جان حرفت كاملا" درست بود

    • حامد

      از تذكرات دوستان ممنونم
      دوستان بهتره نظرامون بي طرفانه باشه
      براي من چيزي كه از همه مهمتره موفقيت ايران
      خادم يا محمدي هردو از عزيزان اين مملكت هستند
      خواهشن از سر احساسات نظر نديد

    • سجاد

      رسول بايدبماندرسول يك نابغس امابدشانس
      بوداميدوارم كه خادم بماندوكشتي ايران رامتحول كند

    • محمد

      اصلا ورزش و همه پست هاي ورزشي در دست ادم هاي غيره ورزشي هست از وزير ورزش گرفته تا مدير باشگاه و هيات هاي ورزشي . شما به فدراسيونها نگاه كنيد به باشگاهها نگاه كنيد كدوم يك از اقايان ورزشي هستند شايد در يك مكان ورزشي فقط با لباس ورزش عكس گرفته باشندخوب شما چه انتظاري از ورزش كشور داريد .

    • مهدیه

      به نظر من مهدی تقوی خیلی کشتیگیر خوبیه همیشه هم همه از اخلاق خوبش تعریف کردن درست نیست بعد اون همه افتخاری که واسه کشورمون کسب کرد بعد یک شکست اینجوری با یه قهرمان رفتار کرد این عادت ایرانیاست .ایشاالله المپیک بعدی جبران میکنه فقط 24 سالشه.اونایی که مدام با بی انصافی ازش انتقاد میکنن میدونن یه هفته مونده به اعزام تیم ملی مهدی تقوی با مریضی مادرش مواجه شد ؟همه ی عاملا دست تو دست هم داد تا قهرمانمون نتونه شایستگیهاشو ثابت کنه ولی فدای سرش باید دوباره بلند شه و حقشو از کشتی بگیره. ما هم واسش دعا میکنیم

    • مهدیه

      به نظر من مهدی تقوی خیلی کشتیگیر خوبیه همیشه هم همه از اخلاق خوبش تعریف کردن درست نیست بعد اون همه افتخاری که واسه کشورمون کسب کرد بعد یک شکست اینجوری با یه قهرمان رفتار کرد این عادت ایرانیاست .ایشاالله المپیک بعدی جبران میکنه فقط 24 سالشه.اونایی که مدام با بی انصافی ازش انتقاد میکنن میدونن یه هفته مونده به اعزام تیم ملی مهدی تقوی با مریضی مادرش مواجه شد ؟همه ی عاملا دست تو دست هم داد تا قهرمانمون نتونه شایستگیهاشو ثابت کنه ولی فدای سرش باید دوباره بلند شه و حقشو از کشتی بگیره. ما هم واسش دعا میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج