adexo3
۳۰۸۱۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۴/۱۲/۲۵


فال روزانه 1394/12/25

فال روزانه سه شنبه 25 اسفند 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از روز تولدتان به عنوان فرصتی برای دور هم جمع کردن اعضای خانواده تان استفاده کنید، این کار پس از مدت ها شما را به هم نزدیک کرده و فاصله هایی که ندیدن یکدیگر بین شما ایجاد کرده است را از بین خواهد برد. اگر رویای این را در سر می پرورانده اید که با نیمه گمشده خود آشنا شوید، امسال ممکن است برای شما همان هدیه ای که آرزویش را داشته اید به ارمغان بیاورد. سعی کنید وقتتان را به انجام کارهایی بگذرانید که از آنها لذت می برید، زیرا در حین انجام این کارها است که خواهید توانست فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید. اگر شریک زندگی خود را پیش از این یافته اید از امسال به عنوان فرصتی برای تحکیم و بخشیدن جان تازه ای به روابط خود استفاده کنید. با آغاز فصل بهار فعالیت های حرفه ای شما جهت تازه ای یافته و تمرکز ویژه ای روی آنها خواهید یافت و به همین دلیل بسیار مشغول تر از قبل خواهید بود، ولی یادتان باشد در میان این همه درگیری خودتان و کسانی که دوست دارید را فراموش نکنید.

فال روزانه 1394/12/25

شما در حال حاضر می خواهید به روند عادی زندگی خود ادامه بدهید، با این حال دیگران می خواهند شما را قانع به در نظر گرفتن گزینه های دیگری کنند که زندگی شما را اساسا تحت تأثیر قرار داده و همه چیز را پیچیده تر خواهند کرد. با وجود مخالفت ظاهری چیزی ته دلتان شما را قلقلک می دهد و باعث می شود دچار تردید و دودلی شوید. به حرف های آنها گوش کنید ولی کاری که خودتان صلاح می دانید را انجام دهید. امروز شما بسیار هیجان زده هستید و همین موضوع باعث می شود که ساده ترین فکرها را به ایده های عجیب و غریبی تبدیل کنید که ممکن است بیان کردن آنها به اعتبار شما صدمه بزند، بهتر است هر فکری که به سرتان می زند را به زبان نیاورید.

فال روزانه 1394/12/25

امروز با اراده تمام به برنامه های خود چسبیده اید و به هیچ چیزی که توجه شما را از رسیدن به اهدافتان منحرف کند علاقه ای ندارید. شاید دیگران این رفتار شما را نشانه بی توجهی و بی احترامی شما به خودشان بدانند، ولی شما وقتی برای این بحث های بیهوده ندارید. تمام حواس خود را روی مأموریتی که دارید متمرکز کنید، بعد از تمام شدن کارهای روزانه تان می توانید به دوستانتان بگویید که حالا می توانید با آنها به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. شما با لجبازی به درست بودن تصمیم های خودتان اصرار دارید و اگر کسی با شما مخالفت کند ناگهان خودتان را در میانه بحث و درگیری خواهید یافت. کمی خودتان را با دیگران هماهنگ کنید تا از ایجاد دلخوری جلوگیری کنید.

فال روزانه 1394/12/25

در خلوت خود ذهنتان درگیر تصمیم گیری مهمی است و این موضوع باعث شده است که دیگران نگران شده و فکر کنند که چرا ناگهان اینقدر جدی شده اید. ممکن است خانواده و دوستانتان بخواهند در این زمینه به شما کمک کنند، ولی شما احساس می کنید آنها دارند یک جورهایی در کار شما دخالت می کنند و سعی دارند کنترل زندگیتان را در دست بگیرند. دلیلی ندارد فردی که مورد اعتمادتان هست را از خود دور کنید، کافی است حدود را برای آنها مشخص کنید. مسائلی هستند که دلتان می خواهد راجع به آنها با دیگران صحبت کنید، ولی به شما توصیه می کنیم در شرایط فعلی کمی خوددار باشید و هر حرفی را به زبان نیاورید.

فال روزانه 1394/12/25

شما با برای خیلی ها نقش معتمد و رازدار را ایفا می کنید با صبوری تمام به حرف ها و درد دل هایشان گوش می دهید و آنها روی شما خیلی حساب می کنند. ولی در حال حاضر تمایل زیادی دارید که احساسات خودتان و نیازی که به ایجاد تغییرات در زندگیتان دارید را بیان کنید و این مسئله روی میزان توجه شما به دیگران تاثیر گذاشته است. این که بخواهید به جای دیگران کمی هم روی نیازهای خودتان تمرکز کنید خیلی هم خوب است، ولی به نفعتان است که بیش از اندازه راجع به آنها حرف نزنید. اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تأثیر قرار داده است، از صبح زود با خودتان قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید.

فال روزانه 1394/12/25

امروز ناگهان به خودتان آمده و می بینید که پیش از به پایان رسیدن این هفته یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و این موضوع باعث نگرانی شما می شود. حتی شاید اگر این اواخر وقت زیادی را صرف تفریح و خوشگذرانی کرده باشید پشیمان شده و خودتان را مورد سرزنش قرار دهید. با این حال اصلا جای نگرانی نیست، آنقدر ها هم که فکر می کنید وقت تنگ نیست و با برنامه ریزی مناسب می توانید همه کارهایتان را به انجام برسانید. به جای نگرانی آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید، هر چه سریعتر شروع کنید زودتر کارهایتان تمام خواهند شد. در پایان روز با کسی که دوست دارید تا می توانید دیوانه بازی در بیاورید و از ته دل بخندید تا برای فردایی پرکار آماده شوید.

فال روزانه 1394/12/25

ذهن منطقی شما معمولا نیازی به کنترل خارجی ندارد، ولی امروز شما دارید مورد تحسین قرار می گیرید و این مسئله می تواند اثراتی مثبت روی عملکرد شما داشته باشد. اگر مشکلی برایتان پیش آمده است دست از سرزنش کردن دیگران بردارید و آنها را به خاطر اشتباهات خودتان مورد انتقاد قرار ندهید، این کار تنها وقت و انرژیتان را گرفته و مانع پیشرفتتان می شود. شما از این که همیشه تکیه گاه دیگران باشید خسته شده اید، ولی اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید دیگران را از خود ناراحت کنید نیست. به نفعتان است که امروز احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، در غیر این صورت ارزش حمایت هایی که از دیگران می کنید را از بین خواهید برد.

فال روزانه 1394/12/25

امروز وقتی چشمانتان را باز می کنید احساس می کنید که به طرز معجزه آسایی توانایی انجام هر کاری را دارید. شاید نتیجه ای که به دست می آورید دقیقا همان چیزی که انتظارش را داشته اید نباشد، ولی همین که تمام تلاش خود را بکنید هم برای شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. کافی است اندکی از زمانی که برای خودتان کنار گذاشته بودید را به تلاش برای رسیدن به اهدافتان به کار بگیرید. امروز برای این که جدی گرفته شوید کمی مبالغه را با تعریف هایی که می کنید ترکیب کرده و با این کارتان باعث می شوید دیگران نسبت به حرف هایتان دچار تردید شوند. اگر احساس کردید که این طور است برای اثبات حرفتان پافشاری نکنید و به آنها کمی فرصت بدهید.

فال روزانه 1394/12/25

شما دوست دارید که دیگران تلاش هایتان را ببینند و متوجه زحماتی که فراتر از وظایفتان هستند باشند و شما را مورد تحسین قرار دهند. ولی متاسفانه داشتن این انتظارات تنها باعث احساس نارضایتی شما خواهد شد. داشتن انتظارات غیر منطقی امروز به نفع هیچ کس نخواهد بود و تنها ایجاد دلخوری و ناراحتی خواهد کرد. این که بخواهید حرف خود را به دیگران ثابت کنید، به ویژه اگر همکارانتان بخواهند به شما ثابت کنند که افکارتان اشتباه هستند، کار بسیار سختی خواهد بود. هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند بگوید که چه تصمیمی برایتان درست است، پس با اعتماد به نفس به آنچه خودتان فکر می کنید صحیح است عمل کنید.

فال روزانه 1394/12/25

امروز شما ناگهان نسبت به این که چه کاری برایتان درست است و چه باید بکنید دچار نگرانی شده اید، ولی این احساس وسواس گونه در انتخاب راه صحیح هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما نیازی ندارید که قدرت های تحلیلی خودتان را به هیچ کسی ثابت کنید، فقط روی بهترین کاری که از دستتان برمی آید تمرکز کرده و با هدف و برنامه پیش بروید و خیالتان از نتیجه ای که به دست خواهید آورد راحت باشد. وقتی قلبتان می تواند شما را در انتخاب راهتان راهنمایی کند، وقتتان را بیش از حد صرف فکر کردن نکنید. امروز با عشقتان تمام کارهایی که دوست دارید را می توانید انجام دهید، بحث فلسفی کنید، بخندید و غذاهای خوشمزه بخورید.

فال روزانه 1394/12/25

شما دی ماهی ها معمولا بخاطر ثبات قدمی که دارید در زندگی از دیگران جلو می افتید، ولی اکنون این اراده و پشتکار شما است که به موفقیتتان کمک خواهد کرد. این که دیگران اینقدر زود تسلیم می شوند و راه آسان تر را انتخاب می کنند امروز شما را به تعجب وا خواهد داشت. در هر حال شما حتی اگر راه های دیگری در مسیرتان قرار گرفت بهتر است نگاهتان را روی مقصدتان متمرکز کرده و با تمام سرعت در همان مسیری که در پیش گرفته اید راهتان را ادامه دهید تا به موفقیتی که انتظارش را دارید دست پیدا کنید. بعد از پایان کارهای روزمره تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

فال روزانه 1394/12/25

امروز نمی توانید نارضایتی خودتان نسبت به شرایط موجود را، به ویژه در روابط نزدیکتان، مخفی کنید. یک نفر ممکن است با رفتارهای خودش و توجه زیادی که از جانب شما انتظار دارد باعث شود که ناراحت شوید، چون اصلا حال و حوصله این را ندارید که بخواهید لی لی به لالای دیگران بگذارید. با این حال شاید تا حدودی حق با طرف مقابلتان باشد، پس در قضاوت سخت گیری نکنید. متاسفانه در حال حاضر ممکن است انگیزه و دلیل کارهای دیگران را اشتباه برداشت کنید، پس بهتر است به تردیدهای خود اهمیت ندهید. بهترین کار این است که به دیگران همان قدر که انتظار دارید با شما به احترام رفتار شود احترام بگذارید.

فال روزانه 1394/12/25

امروز فکر می کنید اگر حرفتان برای طرف مقابل خوشایند نباشد مودبانه تر این است که سکوت کنید. با این حال سکوت فعلیتان پیام های دیگری را به آنها منتقل می کند چرا که آنها به خوبی می توانند ببینند که شما آن فرد سرحال و بشاش همیشگی نیستید. نیازی نیست جلوی خودتان را بگیرید و برای حفظ رضایت دیگران نگذارید مکالمه هایی که دارید سیر طبیعی خود را حفظ کنند. حقیقت هر چقدر هم که ناخوشایند باشد، گفتن آن بهتر از این است که بعدا مجبور شوید طرف مقابلتان را از خودتان دلخور کنید. امروز کمی پرحرف شده اید و در بیان نظراتتان زیاده روی می کنید، بهتر است مواظب آنچه می گویید باشید و بیهوده حرف نزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج