adexo3
۳۰۹۷۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تغيير لوگوي مايكروسافت بعد از ۲۵ سال

شركت مايكروسافت روز‌گذشته از لوگوي جديدش پرده‌برداري كرد. اين لوگوي تازه، يك مربع جديد رنگي است كه به لوگوي قديمي ‌ويندوز شبيه است.

تغيير لوگوي مايكروسافت بعد از 25 سال

هفت صبح: شركت مايكروسافت روز‌گذشته از لوگوي جديدش پرده‌برداري كرد. اين لوگوي تازه، يك مربع جديد رنگي است كه به لوگوي قديمي ‌ويندوز شبيه است. اين نخستين تغيير مهم در آرم اين شركت است كه از زمان تاسيس آن تا به‌امروز اتفاق‌افتاده است، البته‌ طراحان اين لوگوي جديد تغييرات خيلي جدي به آن وارد نكرده‌اند و قصد داشتند‌ تا اين‌ تغييرات در‌حدي نباشد كه توجه كاربران را زيادي جلب‌كند.

تغيير لوگوي مايكروسافت بعد از 25 سال

جف ‌هانسن از مسئولان مايكروسافت در مورد اين تغييرات جديد گفت:«‌ لوگوي تازه‌اي براي شركت طراحي شده است تا علاوه بر قدمت اين شركت، آينده و تازگي آن را هم نشان دهد.» آرم لوگوي مايكروسافت تبديل به‌يك مربع ساده شده است كه به چهار مربع كوچك‌تر با همان رنگ‌هاي سابق تقسيم شده ‌است. البته فونت‌لوگوي اين شركت هم تغييراتي داشته است و مي‌توان ‌گفت در ‌نسخه جديدتر بسيار ساده‌تر و البته رنگ مشكي آن به‌خاكستري تبديل شده است. شركت مايكروسافت قرار‌ است در‌چند ماه آينده مجموعه‌مختلفي از محصولات جديد خود را روانه بازار‌كند.

اين مجموعه از ويندوز ۸ گرفته تا تلفن‌هاي ويندوز فون ۸ و تبلت‌سرفيس را شامل مي‌شود و به‌نظر مي‌رسد اين شركت قصد دارد با تغيير‌دادن آرم‌تجاري خود، شروع‌كاملا جديدي در تاريخ اين شرکت را به ثبت برساند. مايكروسافت همين چند وقت قبل هم آرم جديدي براي ويندوز جديد خود معرفي كرد و قرار است ويندوز ۸ مايكروسافت با لوگوي متفاوتي نسبت به ويندوزهاي قبلي وارد بازار شود. مايكروسافت اعلام كرده كه كمي طول مي‌كشد تا در تمام محصولات خود آرم جديد را جايگزين آرم قبلي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمي

      توي دنياي حرفه اي تبليغات هميشه بعد از چند سال لوگو يا آرم رو به روز مي كنن تا آرمشونم مث محصولاتشون مدرن بمونه به خاطر همين تغييرات اساسي بهش نمي دن
      اين يه چيز عادي و فوق العاده معموليه

    • رها

      زحمت کشیدن چند سال وقت گذاشتن تا بتونن این کپی کنن

    • علیرضا

      آدمو یاد 20 سال پیش میندازه

    • مونا

      خوبه..!

      اگه خوب ببینید خوبه همه چیز!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج