اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حمایت رویانیان از ژوزه در برابر علی کريمی

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از موضع مانوئل ژوزه مبني بر عدم بازگشت کريمي به اين تيم حمايت کرد.

ورزش 3: مديرعامل باشگاه پرسپوليس از موضع مانوئل ژوزه مبني بر عدم بازگشت کريمي به اين تيم حمايت کرد.

محمد رويانيان پس از پيروزي يک بر صفر پرسپوليس مقابل آلومينيوم درباره اينکه با يحيي گل‌محمدي در مورد بازگشت علي کريمي صحبت‌ کرده اما ژوزه در نشست خبري پيش از بازي اعلام کرد کريمي را نمي‌خواهد و از بين کريمي و سرمربي تيم طرف کدام را مي‌گيرد، گفت: من قطعاً از موضع سرمربي حمايت مي‌کنم.

از خود علي کريمي پرسيدم اگر بين سرمربي و بازيکن اختلاف پيش آيد چه تصميمي مي‌گيرد که گفت اگر سرمربي مقصر باشد به سرمربي تذکر مي‌دهم. من نمي‌خواهم بي‌جهت از کسي دفاع کنم.

وي افزود:‌ من يک ايراني‌ام و جان را هم براي مربيان ايراني مي‌دهم اما من اکنون مربي خارجي آورده‌ام و به او پول داده‌ام. از هفته دوم شروع کردند به تخريب پرسپوليس. من به آنها گفتم اکنون چه کسي را بياوريم و گفتم پولش را هم خودتان بدهيد. از دومين بازي از داخل و بيرون تيم شروع به زدن تيم کردند. اين کارها خوب نيست.

رويانيان تصريح کرد: بهترين بازيکنان را گرفته‌ايم و من نمي‌دانم سود زدن پرسپوليس به چه کسي مي‌رسد. مي‌دانم کريمي يک پرسپوليسي صددرصد است و او را قبول دارم. هيچ بازيکني نمي‌خواهد کم‌فروشي کند اما به دليل اتفاقاتي که افتاده روحيه تيم به هم ريخته و اختلاف به وجود آمده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص صحبت‌ با کي‌روش در جريان مسابقه با آلومينيوم گفت: کي‌روش از من ناراحت بود که در مصاحبه‌اي گفته بودم ملي‌پوشان وقتي از اردو باز مي‌گردند ذهن‌شان آسيب ديده‌ است.

او همه چيز را براي من تشريح کرد و من از او عذرخواهي کردم و احترامم به سرمربي تيم ملي بيشتر شد. کي‌روش مربي بزرگي است و به او گفتم صددرصد حمايتش مي‌کنم.

وي افزود: با هم به تفاهم رسيديم و در مورد اختلافاتي که در تيم ما ايجاد شده حرف زديم. با اطمينان مي‌گويم کي‌روش به خاطر مانوئل ژوزه بازيکنان پرسپوليس را تحريک نکرده و اين حرف حق است که بگويم و به همين دليل از همين‌جا باز از کي‌روش عذرخواهي مي‌کنم.

قرار شد با کي‌روش نشستي برگزار کنم چون اکثر بازيکنان پرسپوليس نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده‌هاي ديگر هم ملي‌پوش هستند و طبيعي است که براي روحيه بهتر تيم از او مشورت بگيرم. در سال ۵ ماه اين بازيکنان در تيم ملي هستند، پس هم ما و هم کي‌روش بايد به همديگر کمک کنيم.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که ريشه اختلاف علي کريمي و مانوئل ژوزه از کجاست، گفت: اتفاقاتي از هفته دوم افتاد اما به خاطر دربي روي همه آنها سرپوش گذاشتيم و به همه تذکر داديم اما خود مانوئل در اين هفته‌ها برخوردهايي ديد و روي هم انباشته شد. من اهل بزرگ کردن کسي نيستم. اگر شما يک مربي يا نه، يک چوب خشک هم باشيد از برخي برخوردها ناراحت مي‌شويد.

وي اضافه کرد: شخصيتي مثل علي کريمي که ارزشمند است بايد بيشتر مراقب رفتارهايش باشد. ناراحتي و نگراني‌ام از علي کريمي همين است و اصلاً کاري به ناراحتي مانوئل ندارم و هنوز هم با ژوزه در مورد کريمي حرف نزدم.

رويانيان در ادامه مصاحبه با خبرنگاران در خصوص اين شائبه که گفته مي‌شود فدراسيون‌‌نشين‌ها دوست ندارند ژوزه در پرسپوليس نتيجه بگيرد تا مبادا در جنگ رسانه‌اي با کي‌روش پيروز شود، گفت: هر کاري در اين مملکت انجام دهم با عشق انجام مي‌دهم و موفق مي‌شوم اما نمي‌دانم در فوتبال چه کار انجام دهم. هر کجا را محکم نگه مي‌دارم که اشتباهي رخ ندهد جاي ديگر صدا مي‌دهد. اگر بگوييم گلايه داريم که بد است و اگر بگوييم همه خوبند، اشتباه است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد:‌ هر کاري در اين فوتبال مي‌کنيم از جاي ديگري ضربه مي‌خوريم. هيچ کاري بازخورد مثبت ندارد. ما اين همه بازيکن خريديم و فکر مي‌کرديم همه چيز خوب انجام مي‌شود اما اتفاقاتي مي‌افتد که خوابش را هم نمي‌ديديم. همه کار مي‌کنيم اما از صد جاي ديگر ضربه مي‌خوريم .اين به اين دليل است که فوتبال حاشيه امنيت و سلامت ندارد.

وي در خصوص حضور پيرواني و استيلي و اينکه گفته مي‌شود قرار است استيلي سرمربي پرسپوليس شود، گفت: پيرواني و استيلي رئيسان من هستند و من استيلي را دوست دارم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه بار ديگر تأکيد کرد: اين همه براي تيم هزينه کرديم و امکانات خوبي فراهم شد حتي اکنون بهترين ورزشگاه براي پرسپوليس است و چرا بايد يک اختلاف کوچک اين طور تيم را به هم بريزد؟ هر کسي که عامل اين اختلاف و به هم ريختگي است را در اين دنيا و آن دنيا نمي‌بخشم. آيا اين تيم بايد ببازد؟

رويانيان در اين هنگام در پاسخ به اين سؤال که آيا به اين نتيجه رسيده‌‌ايد که چه کسي مقصر است، گفت:‌ من به نتيجه رسيدم که مقصر چه کسي است.

وي همچنين در خصوص علي کريمي يادآور شد:‌ کريمي بازيکن بزرگ و فرزند پرسپوليس است و حتي اگر او در پرسپوليس نباشد نمي‌گذارم خراب شود و با شخصيت او بازي کنند.

رويانيان در خصوص اينکه وي مخالف جمع‌آوري نامه براي برگزاري مجمع فدراسيون فوتبال است، اظهار داشت: بله، من مخالف هستم تيم ملي و فدراسيون در اين شرايط نياز به حمايت دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج