۳۳۳۳۸۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رپورتاژ اگهی

معجزه رنگ در خانه های ایرانی

با خواندن این شماره از مجله منزل علاوه بر آشنایی با ترفند های دکوراسیون و ایده های کاربردی، با سیر تا پیاز خرید یک جهیزیه آشنا شوید.

همانطور که در جلد شماره خردادماه مشاهده می کنید، مجله منزل در این شماره به سراغ خانه ای مدرن و زیبا در تهرانپارس رفته که با حوصله، دقت و سلیقه منحصر به فرد صاحبانش به‌درستی و ظرافت هرچه تمام‌تر چیدمان شده است تا ببینید که تنها خانه‌های مجلل با زرق و برق ظروف کریستال و خطوط طلایی گوشه و کنار وسایل، حس شیک و زیبا بودن را به ذهن القا نمی کنند.

"منزل" به خانه ای گرم و صمیمی در اهواز رفته است كه از تجملات بيزار و فراري‌اند، خانه‌اي كه بر آن آرامش حاكم است. مطمئنا شما از هماهنگی وسایل این خانه با هم لذت خواهید برد.

بخش پروژه برجسته این ماه مجله، متعلق به ویلای پورکان می باشد، روستایی در چالوس ایران که از زیبایی آن به شگفت خواهید آمد. استودیو معماری زاو به سرپرستی مهندس محمدرضا قدوسی کار طراحی این ویلای زیبا را برعهده داشته است.

معجزه رنگ در خانه های ایرانی

طبق روال شماره قبل، این بار مهندس ساناز قائم‌مقامی "طراح ماه" برگزیده منزل هستند و شما می توانید در بخش "معمار سرزمین من" با ۴ تن از دیگر معماران برجسته ایرانی و نقطه نظرات آنها آشنا شوید. آقایان رضا نجفیان، شهاب میرزائیان، نیما کیوانی و سینا کیوانی معمارانی هستند که در پاسخ به سوال این شماره از مجله منزل نظرات و دیدگاه خود را با ما درمیان گذاشته اند.

منزل درشماره خرداد ماه شما را با نقاطی از طبیعت ديدني ايران كه در اين فصل بسيار زيبا هستند، آشنا خواهد كرد. تا بتوانید سفری خاطره انگیز را در آنجا تجربه کنید.

شايد شما هم اين روزها براي خود يا يكي از عزيزان‌تان در تكاپوي مراسم عروسي هستيد و جنجال‌هاي هميشگي اين مراسم دوست‌داشتني را مزه‌مزه مي‌كنيد. در همين راستا مجله منزل مطلبي را براي تازه‌عروس و دامادهاي عزيز در زمينه خريد مناسب جهيزيه آماده کرده.

خانه نارتیتی متعلق به رامتين و تينا زوج جواني هستند كه به خانه صدساله پدربزرگ در روستاي تفت يزد جان داده‌اند. زوج خوش‌ذوق و جوان يزدي از آن آدم‌هايي هستند كه دل‌شان براي نگهداري از خانه‌هاي قديمي قنج مي‌رود.

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

معجزه رنگ در خانه های ایرانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج