اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۶۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رویانیان به دبی رفته و شنیده می شود در حال مذاکراتی برای نیم فصل است

کدام یک قرمز می پوشند، آندو یا برانکو؟

برخلاف تصوری که وجود داشت، سفر رویانیان به دبی کاملا ورزشی است. مدیرعامل پرسپولیس به دبی رفته تا برای نیم فصل مشکلات تیمش را حل کند.

کدام یک قرمز می پوشند، آندو یا برانکو؟

تماشا: برخلاف تصوری که وجود داشت، سفر رویانیان به دبی کاملا ورزشی است. مدیرعامل پرسپولیس به دبی رفته تا برای نیم فصل مشکلات تیمش را حل کند. درباره علت حضور او در دبی هم دو شایعه وجود دارد.

شایعه اول از داخل باشگاه منتشر شده. گفته می شود این سفر مربوط به مذاکره مستقیم رویانیان با آندرانیک تیموریان است. ظاهرا آندو که پیشنهاد اولیه پرسپولیس را رد کرده بود، حاضر شده پای میز مذاکره بنشیند.

در صورت صحت این شایعه، پیشنهاد مالی پرسپولیسی ها به آندو باید سنگین باشد. رقمی که باید رضایتنامه باشگاه الخریطیات را هم به آن اضافه کرد. تیموریان با خریطیات قراردادی در حدود 2/5 میلیون دلار امضا کرده بود که هزینه جدا شدنش را بالا می برد.

با این همه خبر می رسد که رویانیان محل مذاکرات را هم دبی انتخاب کرده تا خبرش به جایی درز نکند. البته پیشنهاد پرسپولیس به آندو تازگی ندارد. از ابتدای فصل رویانیان چند بار سعی کرده است او را به پرسپولیس بیاورد. جواب تیموریان هم هر بار منفی بوده که به نظر می رسد به خاطر سابقه بازی اش در استقلال باشد.

شایعه دیگر برای علت سفر رویانیان به دبی مذاکره او با برانکو ایوانکوویچ برای سرمربیگری پرسپولیس است. منابع نزدیک به این سرمربی خبر داده اند که او منتظر پیشنهاد از ایران است، مسئله ای که خودش هم تایید کرده. به نظر می رسد که رویانیان از چند وقت قبل به فکر روزهای بد در نیم فصل افتاده و چنین مذاکراتی را استارت زده.

پرسپولیس در هفته های گذشته شرایط خوبی نداشت و شاید مذاکرات از همان زمان شروع شده باشد. رویانیان اما در این هفته ها از ژوزه حمایت کرده و احتمال جذب برانکو کم می شود.

با این شرایط در صورت بد بودن نتایج آینده پرسپولیس باید منتظر قطع حمایت های مدیرعامل باشگاه از ژوزه بود. برانکویی که تیم ملی را به جام جهانی رسانده و ایرانی ها خاطره خوبی از او دارند، گزینه ای که به نظر می رسد رویانیان در آب نمک خوابانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج