adexo3
۳۴۳۸۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قرمزها همچنان نمی توانند هافبک دفاعی پیدا کنند

جواب رد آندو به پیشنهاد پرسپولیس

یک بار دیگر تلاش های پرسپولیس برای جذب یک بازیکن با کیفیت در پست هافبک دفاعی به بن بست رسید.

جواب رد آندو به پیشنهاد پرسپولیس

تماشا: یک بار دیگر تلاش های پرسپولیس برای جذب یک بازیکن با کیفیت در پست هافبک دفاعی به بن بست رسید. این تیم که هنوز نتوانسته بازیکنان مورد نظرش در این پست را جذب کند، در روزهای اخیر به یک گزینه جدید رسیده بود: «آندرانیک تیموریان»!

جواب رد آندو به پیشنهاد پرسپولیس

آندو در ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما چون تازه از استقلال جدا شده بود ترجیح داد به پیشنهاد قابل توجه الخریطیات قطر جواب مثبت بدهد. مدیران پرسپولیس بعد از چند هفته به یک استقلالی دیگر به نام ساموئل رسیدند اما قیمت بالای ساموئل و افزایش قیمت دلار ماجرا را به سمت دیگری برد.

بعد از اینکه فتح الله زاده گفت قیمت ساموئل ۶۰۰ هزار دلار است، پرسپولیسی ها مردد شدند. مشاوران رویانیان هم با او تماس گرفتند و پیشنهاد جدیدی دادند.

آندو: ممنونم ولی قرارداد دارم!

این مشاوران که البته هویت آنها چندان مشخص نیست، به رویانیان توصیه کردند با قیمت فعلی دلار، جذب ساموئل اصلا به صلاح تیم نیست چون نزدیک به دومیلیارد تومان برای پرسپولیس آب می خورد. به همین دلیل پرسپولیسی ها به فکر جذب تیموریان افتادند.

نزدیکان مدیرعامل پرسپولیس با آندو که به خاطر مسابقه تیم ملی در تهران بود، تماس گرفته و پیشنهاد رویانیان را مطرح کردند اما آندو خیلی محترمانه باز هم پیشنهاد پرسپولیس را رد کردو گفت: «از پیشنهادتان ممنونم ولی من قرارداد محکمی با الخریطیات دارم و نمی توانم از این تیم جدا شوم.»

البته پاسخ آندو به پیشنهاد پرسپولیس منطقی به نظر می رسد. به هر حال با توجه به ارزش فعلی دلار، عقل حکم می کند که آندو در قطر بماند و دلار بگیرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دكتر سپهري

      ديديد باز هم پول حرف اول ميزنه,نه تيم مهمه نه تعصب ملي!!!!!!واقعا كه. . .:(( خدا خدا ميكنم هيچوقت هيچوقت با اين نوع بازيكنان به جام جهاني نريم!!!!!:((((

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج