اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۹۶۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

رهبری فرد: ژوزه، پدر پرسپولیس درآمد، برو!

با اینکه برای ژوزه احترام خاصی قائلم و خودم در ابتدای فصل به او رای دادم اما جلسه ای می گذاشتیم و به او می گفتم "آقای ژوزه! پدر پرسپولیس را درآوردی، برو دیگه". من نمی دانم رویانیان چرا باید الکی از مانوئل دفاع کند. پدرجان!

خبرآنلاین: بهروز رهبری فرد سر سازش با این پرسپولیس را ندارد و برخلاف تعدادی از پیشکسوتان که با بهانه "نمی خواهیم از تیم انتقاد کنیم" سكوت می‌كنند، بدون هیچ ملاحظه ای همه چیز را می گوید. رهبری‌فرد یكی از مشكلات اصلی پرسپولیس را مانوئل ژوزه می‌داند و می‌گوید او باید این تیم را ترك كند.

*بازی پرسپولیس و مس را دیدید؟

بله و کلی لذت بردم. پرسپولیس رفت و بازی شش امتیازی را برد و با دست پر آمد، خدایا شکر!

*به نظرتان مس تیم قدرتمندی بود؟

من به مس و مردم کرمان احترام می گذارم اما مس واقعا یک تیم معمولی بود. اصلا فوتبال ما دارد به این سمت می رود. فوتبالی بدون ستاره و هیجان. همین مس، بازیکن ملی پوش داشت، تجربه آسیایی داشت و هواداران زیادی هم دارد اما در این فصل، ستاره شان رضا عنایتی است که انصافا با آن سن و سال با غیرت بازی می کند.

من می گویم تیم هایی که از پرسپولیس می بازند تیم های بدبختی هستند! بردن این پرسپولیس که کاری ندارد. مسی ها نباید بابت این برد، مغرور شوند. کار سختی انجام ندادند. تیمی که بار خود را بیندازد بر روی دوش مهدی مهدوی کیا، چیزی بهتر از این نمی شود. مهدوی کیا عالی است اما قبول کنید نباید تا این حد تحت فشار باشد. گلی که زد هم کار خدا بود، او می خواست سانتر کند که توپش رفت درون دروازه. این شده فوتبالی که پرسپولیس ارائه می دهد.

*البته خط دفاع تیم که خیلی خوب شده بود!

من این را هم قبول ندارم. آنها فقط به لحاظ روحی بهتر بودند نه فنی. البته این مسائل تقصیر بازیکنان نیست. در همین بازی با مس، عنایتی چند بار روی سر مدافعان ضربه سر زد؟ چند بار توپ از کناره ها در رفت؟ چند بار مسی ها شوت زدند؟ چقدر فشار روی تیم بود؟ اگر دفاع بر روی بازیکنان حریف تسلط نداشته باشد که چیزی عوض نمی شود. مهاجمان آلومینیوم، نفت و راه آهن هم بدشانسی آوردند که به این پرسپولیس گل نزدند!

*شما قبول ندارید که پرسپولیس از آن شرایط ابتدای فصل خود خارج شده بود؟

بله قبول دارم اما همه چیز نسبی بود. پرسپولیسی ها خیلی زود سیر شدند در صورتی که کار خاصی انجام نداده بودند. سه بازی بدون باخت، همین. تیم ما آن قدر بدبخت شده که در اخبار ورزشی گفتند "بالاخره نوار بازی های بدون باخت پرسپولیس پاره شد" این حرف یعنی پرسپولیس شاهکار کرده که در سه بازی ۷ امتیاز گرفته است. به خدا قسم وقتی دیدم پرسپولیس راه آهن را برد، به خودم گفتم مشکلات تمام شد و با خیال راحت می توانیم در جدول صعود کنیم اما بازی جمعه، نظرم را عوض کرد.

*یعنی الان دوباره منتقد تیم هستید؟

منتقد تیم نه، منتقد مدیریت بر تیم. مدیریت مربیان و مدیریت مدیرعامل باشگاه. البته هفته قبل رویانیان با من و علی انصاریان تماس گرفت و گفت چرا این همه علیه من مصاحبه می کنی. من هم به ایشان گفتم فقط واقعیت ها را می گوییم نه بیشتر و قصد تخریب شما را نداریم.

*به نظرتان واقعا مشکل پرسپولیس، رویانیان است؟

خودش که نه، بنده خدا آمده به باشگاه کمک کند اما برنامه هایی که دارد، اعصاب آدم را خرد می کند! به جای درست کردن تیم، دنبال آوردن اشمایکل و بایرن مونیخ به ایران است. پول بی زبان را خرج کسانی کرد که برای حضور در پرسپولیس باید پول هم می دادند.

از خط دروازه پرسپولیس دچار مشکل است تا خط حمله. ما یک تیم محلی داریم که گاهی اوقات در محله اتابک تهران دور هم جمع می شویم و فوتبال بازی می کنیم. قسم می خورم با همین تیم می توانستیم مس کرمان را شکست دهیم اما پرسپولیس نتوانست!

*البته این طور نیست که پرسپولیس در تاریخش نباخته باشد و ...!

بله اما این طور هم بازی نمی کرد. علی پروین به ما می گفت فقط یک بازی در کل فصل حق دارید ببازید، آن هم به یک تیم، آن تیم هم استقلال است تازه در صورتی که استقلال از ما قوی تر باشد. امروز ببنید چه بلایی سر پرسپولیس آمده است. طرف یک میلیارد و خورده ای پول گرفته، بعد از هر بازی هم عین خیالش نیست. من از بازیکنان ایرادی نمی گیرم، از جوی که برای شان ساخته شده ناراحتم. دیگر قبح باختن در پرسپولیس شکسته شده و کسی نیست از شکست تیم ایرادی بگیرد.

*هروقت شما مصاحبه می کنید، همه می گویند باز رهبری فرد علیه پرسپولیس حرف زد و یا اینکه شما را استقلالی خطاب می کنند. نظرتان در این مورد چیست؟

بنده اگر دو روز از پرسپولیس تعریف کنم، همین هواداران در کوچه و خیابان یقه ام را می گیرند و می گویند مگر پست می خواهی که این طور حرف می زنی؟ برای من مهم نیست چه کسی از حرفهایم خوشش می آید یا ناراحت می شود، هر چه بدانم لازم است، به زبان می آورم و از کسی هم نمی ترسم. در تمام خانواده بزرگ فوتبال ایران، برای همه احترام قائلم اما عاشق محمدمایلی کهن هستم که بدون ملاحظه، هرچه می داند به صلاح فوتبال است را بیان می کند.

حالا خودم هم شده ام مثل مایلی کهن. بگذار بگویند من استقلالی هستم، ایرادی ندارد اما بدانند که اگر استقلالی بودم، مثل هاشمی نسب صد میلیون تومان می گرفتم و می رفتم به این تیم. من به این تیم تعصب دارم نه مانوئل ژوزه که عینک آفتابی زده بود و نمی دانست باید در موقع شکست، چه تاکتیکی در زمین پیاده کند.

*اگر همین امروز شما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شوید چه کار می کنید؟

با اینکه برای ژوزه احترام خاصی قائلم و خودم در ابتدای فصل به او رای دادم اما جلسه ای می گذاشتیم و به او می گفتم "آقای ژوزه! پدر پرسپولیس را درآوردی، برو دیگه". من نمی دانم رویانیان چرا باید الکی از مانوئل دفاع کند. پدرجان! آنجلوتی هم رفت چلسی و نتیجه نگرفت، فورا اخراجش کردند. این که چیز بدی نیست. بعد یک مربی تاکتیکی را می آورم که به بازیکنان برنامه بدهد.

قسم می خورم اگر یکی مثل عارف محمدوند هم پشت سر کریم انصاری فرد بازی می کرد، در هر بازی ۱۰ موقعیت خوب برایش می ساخت اما تیم در حال حاضر هافبک خوب ندارد. همه افت کرده اند. قلعه نویی بازیکنی را از دهات های ایران می آورد و می رساندش به تیم ملی، پرسپولیس هم چنین مربی می خواهد.

کریم را ببنید که چگونه معطل توپ بود در زمین. از طرف دیگر، آرش برهانی در هر بازی ده موقعیت گل دارد که یکی از آنها را گل می کند. کریم هیچ برنامه ای در زمین نداشت و بیکار بود. به نظر من مانوئل باید برود تا تیم سرو سامان بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanaz1

      باهات موافقم بهروز جان مانوئل داره بابای پرسپولیسو درمی آره و تا وقتی هم نره آش همین آشه و کاسه همین کاسه. تیم بدون تاکتیک توی زمین می ره و انتظار برد هم داریم

    • مملي

      دمت گرم بهروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج