۳۵۰۳۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تهران گرم می شود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دمای پایتخت طی دو روز آتی، گفت: امروز در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز شرقی بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دمای پایتخت طی دو روز آتی، گفت: امروز در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز شرقی بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

احد وظیفه اعلام کرد: روز شنبه و یکشنبه بویژه ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز رگبار باران همران با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، طی روزهای شنبه و یکشنبه برای سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین عنوان کرد: شدت بارش‌ها بر روی استان گیلان خواهد بود.

وظیفه در خصوص وضعیت هوای کشور در روز جمعه افزود: روز جمعه برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش محسوس دمای ۴ تا ۶ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود که روز شنبه با نفوذ هوای خنک به این نواحی دمای هوا کاهش یافته و به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: روز شنبه در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پدیده باد و گرد و غبار دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه برای شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین گفت: طی سه روز آینده شرق دریای عمان و بعد از ظهر شنبه و یکشنبه، شرق خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته وی، آسمان استان تهران در روز جمعه صاف، گاهی همراه با وزش باد است و بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در این روز ۲۳ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص آب و هوای استان تهران در روزهای شنبه نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز شنبه صاف و در بعد از ظهر با وزش باد شدید همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز ۲۴ و ۳۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه آسمان تهران در روز یکشنبه کمی ابری و در بعد از ظهر همراه با وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای هوای ۲۵ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      به سلامتی خدا کنه دله اانسانها هم گرم باشه که به هم دیگه محبت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج