۳۵۷۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رفتی ایران؟ ایران کجاست؟!

صحبت اسین و زلاتان و آپیا درباره ایران!

استفان آپیا مدتی است که دیگر در تیم های سطح اول دنیا بازی نمی کند اما انگار هنوز دوستی هایش را با فوتبالیست های درجه یک دنیا حفظ کرده است.

صحبت اسین و زلاتان و آپیا درباره ایران!

تماشا: استفان آپیا مدتی است که دیگر در تیم های سطح اول دنیا بازی نمی کند اما انگار هنوز دوستی هایش را با فوتبالیست های درجه یک دنیا حفظ کرده است. آپیا وقتی وارد تهران شد، موبایل نداشت اما باشگاه پرسپولیس بلافاصله برای او یک خط ایرانسل تهیه کرد. آپیا به محض روشن کردن موبایلش شروع کرد به فرستادن اس ام اس برای خانواده و دوستانش، چند دقیقه بعد موبایل آپیا زنگ خورد. آن طرف خط، هافبک حال حاضر رئال مادرید بود.

مایکل اسین که یکی از دوستان نزدیک آپیاست با او تماس گرفته بود که از او بپرسد الان کجاست. آپیا هم به او گفت: «من الان در ایران هستم. اسم تیم جدیدم پرسپولیس است.» اسین انگار نمی دانست ایران کجاست و آپیا برای او توضیح داد که ایران کشوری در نزدیکی های دبی و اردن (!) است.

هافبک رئال مادرید هم در آخر حرف هایش برای بازیکن هموطنش در ایران آرزوی موفقیت کرد. بعد از مدتی یک سوپر استار سرشناس دیگر به آپیا زنگ زد. زلاتان ایبراهیموویچ که الان عضو پاری سن ژرمن است، صمیمی ترین دوست آپیاست.

این دو نفر یک فصل در یوونتوس با هم همبازی بودند اما از آن موقع با هم دوست هستند. زلاتان از آپیا پرسید: «الان کجایی؟» آپیا هم گفت که در تهران است و چند دقیقه ای درباره پرسپولیس برای زلاتان توضیح داد. زلاتان هم در پایان به آپیا گفت که از این اتفاق خوشحال است و برایش آرزوی موفقیت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج