adexo3
۳۶۱۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم ملی قرمزپوش، کی‌ روش خرافاتی است؟

تیم ملی در دو بازی مهم خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی مقابل همین ازبکستان و کره جنوبی که با چاشنی شانس با برد همراه شد از لباس‌های قرمز استفاده کرد.

گل: تیم ملی در دو بازی مهم خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی مقابل همین ازبکستان و کره جنوبی که با چاشنی شانس با برد همراه شد از لباس‌های قرمز استفاده کرد.

دیروز و در جلسه هماهنگی مسابقه حساس امشب بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان اعلام شد تیم ملی ایران باز هم در خانه سر تا پا قرمز خواهد پوشید!

این مساله البته شب قبل از جلسه و اعلام تصمیماتش لو رفته بود؛ جایی که کی روش با آن خنده‌های جالب و سیاستمدارانه‌اش دربرنامه نود دوشنبه شب گفت تیم ملی دوباره قرمز می‌پوشد.

البته این مساله برای عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود هم سوال برانگیز بود و این پرسش را مطرح کرد که «مگر لباس اول تیم ایران سفید نیست، پس چرا قرمز می‌پوشیم؟» که کی روش دوباره با خنده جواب داد: «می‌دانم اما چون بازی قبل را با همین لباس برده‌ایم باز هم قرمز می‌پوشیم.»

تیم ملی قرمزپوش، کی‌ روش خرافاتی است؟

اینجا البته فردوسی‌پور می‌توانست سوال‌های بعدی درباره اینکه سرمربی تیم ملی ایران فردی خرافاتی است یا نه را مطرح کند اما ظاهرا در آن برنامه دیگر مجالی برای پرسیدن این سوال‌ها نبود و شاید اگر این مساله از او سوال می‌شد به شکل زیرکانه‌ای از پاسخ دادن به آن طفره می‌رفت.

با این حال کی روش با‌‌ همان جواب کوتاه ثابت کرد فردی خرافاتی است و احتمالا پوشیدن پیراهن و لباس‌های سر تا پا قرمز خواسته اوبوده است.

از طرفی بد نیست بدانیم تیم ملی در دو بازی مهم خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی مقابل همین ازبکستان و کره جنوبی که با چاشنی شانس با برد همراه شد از لباس‌های قرمز استفاده کرد و در دو مسابقه دیگر مقابل قطرو لبنان که یک مساوی داد و در دیگری شکست خورد، سفید پوشید!

ظاهرا همین مساله کی روش و اعضای تیم ملی را به این باور رسانده که پوشیدن لباس‌های قرمز برایشان خوش شانسی می‌آورد و به همین خاطر امشب دوباره قرمز خواهند پوشید.

نکته جالب اینجاست که در اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی در تاشکند تیم ملی به نوعی مجبور شد از لباس‌های دوم خود استفاده کند و قرمز بپوشد چراکه در آن مقطع البسه سفید رنگ تیم ملی با طرح جدید از سوی کمپانی آل اشپورت تهیه نشده بود!

از طرفی ازبک‌ها در بازی امشب سر تا پا آبی پوش خواهند بود و نبرد جالبی بین آبی و قرمز این بار درسطح ملی به وجود خواهدآمد. البته این بار بعد از شش تایی شدن پیکان وتیم جوانان کویت که باعث زنده شدن شعار شش تایی‌ها شد همه مردم ایران خواستار شش تایی شدن حریف تیم ملی هستند؛ اتفاقی که البته بعید است رخ دهد.

با این حال اگر تیم ملی بار دیگر با لباس‌های قرمز مقابل حریف خود برنده شود دیگر نمی‌توان از باور کی روش و شاگردانش از خوش شانسی لباس قرمز به راحتی گذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج