اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۲۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حقیقی: امیدوارم این دفعه همه چیز تمام شود

کاپیتان فجر، فردا پرسپولیسی می شود؟

حالا دیگر می شود به این نتیجه رسید که کار پرسپولیسی شدن رضا حقیقی تقریبا تمام شده؛ چون منابع نزدیک به باشگاه می گویند طبق قول و قراری که رویانیان با او گذاشته، کاپیتان فجر سپاسی دوشنبه رسما به این تیم خواهد پیوست.

کاپیتان فجر، فردا پرسپولیسی می شود؟

تماشا: حالا دیگر می شود به این نتیجه رسید که کار پرسپولیسی شدن رضا حقیقی تقریبا تمام شده؛ چون منابع نزدیک به باشگاه می گویند طبق قول و قراری که رویانیان با او گذاشته، کاپیتان فجر سپاسی دوشنبه رسما به این تیم خواهد پیوست. حقیقی که یک بار تا چند قدمی پرسپولیس آمد و برگشت، این بار با رویانیان توافق کرده و می خواهد در نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را بپوشد. گفته می شود پرسپولیس 400 میلیون بابت رضایتنامه این بازیکن به فجر سپاسی می دهد و حدود 400 میلیون هم مبلغ قرارداد خود حقیقی خواهد بود.

کاپیتان فجر، فردا پرسپولیسی می شود؟

منتفی شدن پروژه ارزان قیمت نظری

با حضور حقیقی، پرونده جذب امید نظری هم بسته خواهد شد. پرسپولیسی ها با نظری به عنوان آلترناتیو حقیقی مذاکره کرده بودند و قرار بود در صورتی که سرخپوشان با حقیقی به توافق نرسیدند، با او قرارداد امضا کنند. به خصوص اینکه مبلغ درخواست نظری، خیلی پایین تر از مبلغ مورئد نظر کاپیتان فجری ها بود.

از آنجایی که حقوق بازیکنان حرفه ای فوتبال در کشور سوئد مبلغ قابل توجهی نیست و نظری از باشگاه آنجل هولمز سوئد حدودا ماهی ۲ هزار یورو حقوق می گیرد، مبلغ قرارداد یکساله او بر اساس قیمت یورو بانکی حدود ۷۲ میلیون تومان برای تیم های ایرانی خرج برمی دارد. باشگاه آنجل هولمز هم مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای رضایتنامه هافبک دفاعی تیمش درخواست کرده.

نظری در گفت و گو با رویانیان، ابراز تمایل کرده بود به ایران بیاید و در لیگ برتر بازی کند. او اعتقاد داشت بازی در تیمی مثل پرسپولیس، باعث می شود بیشتر دیده شود و به ترکیب اصلی تیم ملی برسد. با این وجود، حقیقی که در ۲ فصل اخیر پدیده لیگ برتر بوده گزینه اول پرسپولیسی ها بود و توافق با این بازیکن شیرازی، پرونده جذب امید نظری را منتفی می کند.


رویانیان: ما دنبال جذب حقیقی هستیم نه نظری

محمد رویانیان هم بعد از توافق با حقیقی از فرصت اصتفاده کرد و به ایسنا گفت پرسپولیس و نظری توافق نکرده بودند: «از آخرین صحبت من با این بازیکن دو هفته می گذرد. من در جریان توافق با این بازیکن نیستم، نمی دانم شاید او با کس دیگری به توافق رسیده. همانطور که گفتم ما پیگیر جذب حقیقی هستیم. او بازیکن خوب و بااخلاقی است اما مشخص نیست که بتوانیم برای نیم فصل به توافق برسیم یا نه.»


حقیقی: هیچ وقت نخواستم برای پرسپولیس کلاس بگذارم

رضا حقیقی هم تایید کرده دلش می خواهد به پرسپولیس برود. او به فارس می گوید: «برای نشان دادن پایم به دکتر نوروزی و طباطبایی به تهران می روم. بعد هم منتظر می مانم یاوری نظر نهایی را درباره انتقالم به پرسپولیس بدهد. متاسفانه حرف و حدیث درباره انتقال من زیاد است اما باور کنید جعفری هم برای کمک به فجر با این انتقال راضی بود و تصمیم گرفته شد.»

حقیق می گوید هیچ وقت نخواسته برای پرسپولیس کلاس بگذارد: «صحبت های زیادی درباره من و پرسپولیس شده اما من هیچ وقت دنبال کلاس گذاشتن برای رویانیان و پرسپولیس نیستم یا اینکه بخواهم خودم را بزرگ کنم. هر بازیکنی از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد به این تیم می آید، چون این یک افتخار است. البته بازی برای فجر هم افتخار است! من به این تیم اعتقاد قلبی دارم. بار اول متاسفانه شرایط برای حضورم در پرسپولیس خوب نبودو اتفاقات خوبی نیفتاد. امیدوارم این بار با همکاری یاوری، پرسپولیسی شوم و تکلیف این ماجرا برای همیشه مشخص شود.»

کاپیتان فجر خوشحال است که انتقالش به پرسپولیس، باعث کمک به تیم سابقش می شود: «اگر من به پرسپولیس بیایم قطعا به فجر که مشکل مالی دارد کمک خواهد شد. همیشه دوست داشتم روزی از فجر جدا شوم که به این تیم کمک کنم. در صورتی که توافقات انجام شد، قرارداد داخلی را با پرسپولیس امضا می کنم.»


آقازمانی رفتنی است

با حضور حقیقی در کنار میثم نقی زاده، مهدی مهدوی کیا و مهرداد پولادی، احتمالا پرسپولیس جایی برای آقازمانی نخواهد داشت. بعد از نمایش خوب زوج مهدوی کیا - پولادی و بعد از آن هم مهدوی کیا - نقی زاده در پست هافبک دفاعی، آقازمانی جایی در برنامه های ژوزه ندارد. مدتی قبل بود که خبر رسید عبدالله ویسی می خواهد آقازمانی را به ترکیب پیکان اضافه کند. علاوه بر آقازمانی و زاید که از پرسپولیس جدا شده، احتمالا یکی دو بازیکن دیگر مثل معدنچی هم این تیم را ترک می کنند تا جا برای خریدهای جدید سرخپوشان باز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج