اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۷۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فرگوسن خواهان بازگشت رونالدو

فرگوسن خواهان بازگشت رونالدو

تماشا: فرگوسن می گوید خوش شانس بوده که 6 سال ستاره پرتغالی را در منچستر داشته و حالا دوست دارد او بار دیگر پیراهن «شیاطین سرخ» را بپوشد

سر الکس فرگوسن در آستانه دیدار فوریه رئال مادرید مقابل یونایتد و بازگشت کریس رونالدو به «اولدترافورد» می گوید ستاره پرتغالی می تواند بار دیگر به منچستریونایتد بازگردد. این در حالی است که فرگوسن ماه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود رونالدویی که در سال 2009 با رقم 80 میلیون پوند به رئال رفت دیگر قابل خرید نیست.

به گزارش روزنامه «دیلی میل» سرمربی یونایتد چندان به شایعه های این روزهای روزنامه های اسپانیایی که از نارضایتی رونالدو در رئال می نویسند توجهی نمی کند. رونالدو هنوز 3 سال دیگر با رئال قرارداد دارد و گفته می شود به دنبال تمدید قراردادش است، قراردادی که سالی 25 میلیون پوند ارزش دارد.

اما اگر رونالدو به فکر ترک رئال بیفتد فرگوسن دوست دارد او بار دیگر به منچستریونایتد بازگردد: «هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. نمی دانم قرارداد او با رئال کی به اتمام می رسد. او ممکن است در مقطعی از دوران فوتبال خود بخواهد به یک باشگاه دیگر برود، امیدوارم در آن زمان یونایتد مقصد او باشد.

فرگوسن خواهان بازگشت رونالدو

شاید هنوز زود باشد. دوست دارم او را بار دیگر در یونایتد ببینم اما این واقعا بیشتر شبیه یک فکر خیالی است. اول از همه چقدر پول باید بپردازیم تا بتوانیم او را از رئال بخریم، دوما فکر نمی کنم هیچ شانسی وجود داشته باشد که رئال بخواهد رونالدو را بفروشد.»

از طرف دیگر رونالدو هم از این تفکرات در ذهن خود دارد: «باید از منچستریونایتد متشکر باشم که اکنون در رئال هستم و برای این تیم بازی می کنم. بدون وجود یونایتد بازیکنی که اکنون هستم نبودم. هنوز با سرالکس صحبت می کنم، دلم خیلی برای او و منچستریونایتد تنگ شده است. در یونایتد احساس خیلی خوبی داشتم. آنجا مثل خانواده ام بود. من ۶ سال در آن تیم بودم و هنوز با هم تیمی های سابقم دوستم.»

در یکی از تماشایی ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن رئال و یونایتد به مصاف هم می روند رونالدو برای نخستین بار از سال ۲۰۰۸ مقابل یونایتد بازی می کند. فرگوسن به اینکه یک بازیکن از مادیرای پرتغال را به یکی از دو بازیکن برتر فوتبال جهان تبدیل کرده افتخار می کند: «شجاعت در فوتبال انواع مختلف دارد اما شجاعت اینکه توپ را در تمام طول بازی در اختیار داشته باشی بهترین نوع آن است. او همیشه این شجاعت را داشت. بازیکنان بزرگ این ویژگی را درون خود دارند. دنیس لاو، جورج بست، پله، یوهان کرایف و اوزبیو همگی این ویژگی را داشتند. آنها توپ را می گیرند مهم نیست با چه چالشی روبرو شوند. من خیلی خوش شانس بودم که اسکولز، گیگز و کانتونا را در تیمم داشتم. رونالدو هم مطمئنا در بین آنها قرار می گیرد.»

در حالی که بسیاری از هواداران یونایتد هنوز نام رونالدو را فریاد می زنند اما برخی دیگر فراموش نکرده اند او چقدر برای پیوستن به رئال تلاش کرد و علاقه اش را پنهان نکرد اما سرمربی یونایتد بر این باور است که هواداران این تیم باید خوشحال باشند که چنین ستاره بزرگی را ۶ سال در تیمشان داشتند: «این بی وفایی یا خیانت نیست چون وقتی او قصد داشت به رئال برود. من یک سال دیگر او را در یونایتد نگه داشتم. او در آن سال با تمام وجود برای ما بازی کرد و فوق العاده هم بود. اشتباه نکنید، وقتی او یونایتد را ترک کرد من بسیار ناراحت بودم اما او همیشه اشتیاق فراوانی داشت که در طول دوران فوتبال خود به رئال بپیوندد و ما هم در این راه به او کمک کردیم. من اینطور به این داستان نگاه می کنم که ما بسیار خوش شانس بودیم که او را ۶ سال در تیم خود داشتیم و هواداران یونایتد هم باید چنین احساسی داشته باشند. یک چیز را مطمئنم و آن این است که او وقتی به اولدترافورد بیاید با استقبال گرمی مواجه خواهد شد.»

گیگز، مامور مهار رونالدو

یونایتد چطور می خواهد ستاره اسبق خود را مهار کند؟ رونالدو ۹ ساذل پیش در یک دیدار دوستانه مقابل یونایتد قرار گرفت و دفاع این تیم را به هم ریخت. همین باعث شد بازیکنان یونایتد از فرگوسن بخواهند او را که در آن زمان یک نوجوان بود از اسپرتینگ لیسبون به خدمت بگیرد: «من گیگز را برای مهار او مقابلش قرار می دهم. او خیلی خوب رونالدو را می شناسد. گیگز عاشق بازی مقابل اوست.»


اورا: رونالدو توپ طلا می خواهد به یونایتد برگردد

پاتریس او را مدافع فرانسوی منچستر یونایتد که رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو دارد به تلویزیون منچستریونایتد گفت اگر این بازیکن می خواهد دوباره توپ طلا را به دست بیاورد باید به یونایتد برگردد: «دل رونالدو برای یونایتد تنگ شده است چون اینجا مثل خانه اش بود. من همیشه گفته ام امیدوارم یک روز برگردد چون اینجا خانه رونالدوست. بارها و در موقعیت های مختلف با او تماس داشته ام؛ رونالدو منچستریونایتد را دوست دارد و دلش برای این تیم تنگ شده است. او برای رئال مادرید کارهای باورنکردنی ای کرده استو همه رکوردها را شکسته است ولی متاسفانه آنطور که باید و شاید مورد احترام قرار نگرفته است. او شایستگی احترام بیشتری دارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج