اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۱۰۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پخش علنی دادگاه زورگیران از تلویزیون

طرح مبارزه با اراذل و اوباش در هفتمین دور، روز گذشته به مرحله اجرا در آمد و ۱۰۰ نفر از اشرار مناطق مختلف تهران بازداشت شدند. در میان بازداشت شدگان، اشراری و زورگیرانی حضور داشتند که با سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده و در مناطق مختلف تهران ایجاد رعب و وحشت می کردند.

پخش علنی دادگاه زورگیران از تلویزیون

تماشا: طرح مبارزه با اراذل و اوباش در هفتمین دور، روز گذشته به مرحله اجرا در آمد و 100 نفر از اشرار مناطق مختلف تهران بازداشت شدند. در میان بازداشت شدگان، اشراری و زورگیرانی حضور داشتند که با سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده و در مناطق مختلف تهران ایجاد رعب و وحشت می کردند.

به گزارش مهر، در طرح ضربتی پلیس، اراذل و اوباش بنامی چون برادران نیمتون از اراذل و اوباش محله شریعتی، حسین دله، ناصر خطر، علی گراز، ممد چرکولک، رضا شله، ممد لودر، غلام فیوج، علی کوچولو و امید برک که با قمه اقدام به قدرت نمایی و شرارت می کردند دستگیر شدند. البته پیش تر نیز طرح جمع آوری اشرار اجرا شده بود اما به نظر می رسد که این بار شدت برخورد افزایش یافته است به خصوص اینکه در پی انتشار فیلمی از یک زورگیری با سلاح سرد در فضای مجازی، ریاست قوه قضائیه تاکید کرده بود که استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد.

فیلم و مدرک داریم

سردار حسین ساجدی نیا، صبح دیروز در حاشیه اجرای مرحله هفتم طرح برخورد با اراذل و اوباش گفت: «بیشتر این افراد سابقه دار هستند و پلیس به اندازه کافی فیلم و مدرک از این افراد حین ارتکاب شرارت دارد که در صورت اجازه مقام قضایی آن را از تلویزیون پخش می کند.»

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به سخنان رئیس دستگاه قضایی بر ضرورت برخورد با اراذل و اوباش و زورگیران، تاکید کرد: «شرارت اراذل و اوباش دستگیر شده مصادیق سخنان آیت الله لاریجانی درخصوص محاربه است که امیدواریم برخورد خوبی با این اراذل در قوه قضائیه صورت گیرد. در صورت تایید مراجع قضائی و صدا و سیما دادگاه برخی از این اراذل و اوباش به صورت علنی از تلویزیون پخش می شود.»

ساجدی نیا با عالم اینکه طرح های پلیس با جدیت ادامه دارد و برخورد با اراذل و اوباش تعطیل نمی شود، اظهار داشت: «در سال جاری بیش از 50 پرونده گروهی شرارت و زورگویی در تهران تشکیل شده که بسیاری از آنها مصادیق محاربه هستند. البته پلیس تا پایان سال بار دیگر با قدرت به پرونده شرارت ها رسیدگی می کند.»

او با رد برخی سخنان مبنی بر اینکه پلیس با اراذل و اوباش برخورد نمی کند، گفت: «اشرار ابهتی پوشالی برای خود در محلات درست کرده بودند که باعث ایجاد رعب در میان شهروندان شده بود. به همین دلیل پلیس با این افراد قاطعانه برخورد می کند.»

ساجدی نیا از دستگیری 11 زورگیر خشن از بامداد روز سه شنبه خبر داد و گفت: «این افراد با سلاح سرد اقدام به زورگیری و آزار و اذیت می کردند که در طرح امروز شناسایی و دستگیر شدند. تاکنون چندین باند زورگیری خشن منهدم شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است.»

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد دستگیری 11 زورگیر خشن در راستای اجرای این طرح گفت: «چندین باند در طول شبانه روز گذشته متلاشی شده اند که تمامی آنها با سلاح سرد از مردم زورگیری می کردند.»


کاهش ۵۰ درصدی جرائم خشن

البته ساجدی نیا بخشی از سخنان خود را متوجه تاثیر صدور حکم محاربه برای زورگیری با سلاح سرد خبر داد و گفت: «دنبال صدور حکم محاربه جرائم خشن ۵۰ درصد کاهش داشته است.»

رئیس پلیس پایتخت در عین حال از مردم خواست تا مشکلات خود را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند. او با بیان اینکه پل ارتباطی مردم با پلیس، ۱۱۰ است، گفت: «مردممطمئن باشند که گزارشات مردمی شان بدون اغماض رسیدگی می شود و بسیاری طرح های پلیس بر اساس گزارشات مردمی برنامه ریزی می شود.»

ساجدی نیا با بیان اینکه جرائم خشن در سال جاری کاهش داشته است، افزود: «نکته حائز اهمیت آن است که بعد از محارب شناخته شدن زورگیران، خفت گیری و زورگیری در تهران ۵۰ درصد کاهش یافت و قطعا با انجام برخوردهای بیشتر و اجرای احکام شاهد کاهش بیشتر این جرائم هستیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      تيترتون هيچ ربطي به مسئله نداره
      پخش علنی دادگاه زورگیران از تلویزیون

    • مینا

      اشرار فقط در تهران زندگی نمی کنند اگه زحمتی نیست اتوبان رو هم رد کنید سری به کرج و اطرافش بزنید با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج