۳۹۱۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ایرانیان بیشتر از آمریکایی ها نگران جهان هستند!

نتایج تحقیقات مختلف بین المللی از نگرانی افکار عمومی کشورهای مختلف جهان از تغییرات اقلیمی نشان می دهد که ایرانی ها بیشتر از آمریکایی ها مخاطرات ناشی از تغییرات اقلیمی را جدی می دانند.

عصر ایران: نتایج تحقیقات مختلف بین المللی از نگرانی افکار عمومی کشورهای مختلف جهان از تغییرات اقلیمی نشان می دهد که ایرانی ها بیشتر از آمریکایی ها مخاطرات ناشی از تغییرات اقلیمی را جدی می دانند.

بر اساس نتایج نظرسنجی بانک جهانی ۶۳ درصد از ایرانی ها تغییرات اقلیمی در کره زمین را "بسیار جدی" و ۱۷ درصد نیز " تا حدودی جدی" می دانند و در مجموع ۸۰ درصد از ایرانیان مساله تغییرات اقلیمی کره زمین را موضوعی جدی می دانند.

با این حال بر اساس نتایج تحقیق دانشگاه " جورج میسون "آمریکا در این زمینه در ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری در حالی که نگرانی از جدی بودن مساله تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین در آمریکا از ۵۷ درصد در ژانویه ۲۰۱۰ به ۷۰ درصد در سپتامبر ۲۰۱۲ افزایش یافته است ، اما با این حال هنوز افکار عمومی آمریکا به میزان ۱۰ درصد کمتر از ایرانیان از مساله گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی و محیط زیستی متعاقب آن نگرانی دارند و آن را مساله ای جدی می دانند.

بر اساس تحقیق دانشگاه جورج میسون در سال ۲۰۱۲ ، ۷۰ درصد از آمریکایی ها تغییرات اقلیمی را موضوعی جدی می دانند که از این میزان ،۳۱ درصد آن را موضوعی "بسیار جدی " و ۳۹ درصد نیز تا حدودی جدی می دانند.

طبق نظرسنجی بانک جهانی مکزیکی ها بیشترین نگرانی را از تغییرات اقلیمی دارند و چینی ها کمترین نگرانی را در این زمینه دارند.

۹۰ درصد مکزیکی ها مساله تغییرات اقلیمی را موضوعی بسیار جدی و ۷ درصد نیز آن را تا حدودی جدی می دانند ، در حالی که تنها ۲۸ درصد چینی ها این موضوع را " بسیار جدی " و ۴۸ درصد نیز تا حدودی جدی می دانند.

ایرانیان بیشتر از آمریکایی ها نگران جهان هستند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      به اون قسمت بنفش رنگ که مربوط به درصد آدمهایی که نمی دونستند اصلا تغییرات اقلیمی چی هستش یا نظری نداشتند توجه کردید؟ ایرانیها فکر کنم رکورد زدن !!!

      پاسخ ها

      • nancy

        عجب دقت نظری داری باریکلا :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج