adexo3
۳۹۵۱۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

گل محمدی: می توانستیم فجر را ۶ تایی کنیم

یحیی گل محمدی از اینکه تیمش در دقایق اول گل می زند و جلو می افتد کاملا خوشحال است. سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فجر سپاسی گفت، این گل های زودهنگام اتفاقی نیست

گل محمدی: می توانستیم فجر را 6 تایی کنیم

تماشا: یحیی گل محمدی از اینکه تیمش در دقایق اول گل می زند و جلو می افتد کاملا خوشحال است. سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فجر سپاسی گفت، این گل های زودهنگام اتفاقی نیست: «خیلی خوب شروع کردیم. مثل سه بازی گذشته برنامه داشتیم و برای بازی های آینده پرسپولیس هم برنامه داریم و می خواهیم خیلی زود به گل برسیم. بازی را کنترل کردیم. می توانستیم 6 گل هم بزنیم اما شکست دادن تیم جوان و باانگیزه فجر کار سختی است. امیدوارم همه بازی های فجر در این ورزشگاه باشد.»

گل محمدی از بازی پروویچ بازیکن تازه وارد پرسپولیسی ها راضی است: «پروویچ خوب بود و انتظاراتم را برآورده کرد. سریع خودش را با جو پرسپولیس هماهنگ کرد. چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم. روز مهاجمان ما نبود. مثل بازی با ملوان یک بازی توپ ها گل می شود و یک بازی هم گل نمی شود. از همه بازیکنان راضی هستم و بهترین ها را به میدان می آورم. نیمکت قوی می خواهم که نیمکت قوی داریم.»

سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد داور این بازی هم یک پنالتی برای تیمش نگرفته: «از داور تشکر می کنم. بازی را خوب سوت زد ولی در برخی صحنه ها دچار اشتباه شد. خطای روی رضایی پنالتی بود. من هم مربی هستم و از اتفاقات درون زمین ناراحت می شوم.»

شروع خوب گل محمدی با پرسپولیس، او را غافلگیر کرده است: «می شود روی این موضوع فکر کرد که چرا موفق شدیم. از نظر روحی و روانی کار کردیم. الان همه در شرایط خوبی هستند. از نظر بدنی هم کار داریم و کارمان سخت است.»

ما را مثل گوشت قربانی اینطرف و آنطرف کشیدند

یاوری: گل زودهنگام شیرازه تیممان را از هم پاشید

محمود یاوری سرمربی باتجربه فجر سپاسی در نشست خبری بعد از ابتدا به شوخی گفت: «ما خودمان هم قرمزیم!». اما نتوانست ناراحتی اش را پنهان کند: «حرفی ندارم، 4 بازیکن اصلی مان را نداشتیم و به داشته هایمان افتخار می کنم. بازی امروز بین دارا و ندار بود، ما 2 میلیارد هزینه کردیم و پرسپولیس 35 میلیارد. اگر پول ها را وسط می ریختند آنها برنده بودند. روز خوبی نداشتیم. پرسپولیس شایسته برد بود ولی ما هم نباید به این راحتی می باختیم. باید زمان بگذرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. پرسپولیس در 15 دقیقه اول خیلی خوب بود و ما این شرایط را پیش بینی نمی کردیم. این باخت برای ما یک تلنگر بود که مسئولان استان بیشتر توجه کنند. اگر فکری به حال تیم نکنند روزهای بدتری در انتظار ماست. پول نداریم بازیکن جذب کنیم و بازیکن خوب هم با پول ما به فجر نمی آید.»

گلایه های یاوری تمامی نداشت: «زندگی ادامه دارد. هفته پیش هم که بازی کردیم تا مچ پا در آب بودیم. بازیکنان ما مرد بودند اما اهل آن بازی نبودند، سر می خوردند. در صحنه گل اول هم همین اتفاق افتاد. با آن گل شیرازه ما به هم ریخت. زمین و زمان و هواپیما هم برای پرسپولیس بود. این تیم چشم و چراغ ایران است، اشکالی ندارد اما ما هم انسان هستیم. امروز روی این زمین بازی کردیم که 8 هزار بلیت بیشتر بفروشند. زمین دستغیب از ورزشگاه تختی دورود بهتر است پس چرا مثل گوشت قربانی ما را اینطرف و آنطرف کشیدند. بازی که ساعت 15 بود چرا ساعت 14 برگزار شد نمی دانیم. شاید نظر فدراسیون فوتبال بوده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی استقلالی

      جوجه ها را آخر پاییز میشمارند یحیی خان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج