adexo3
۴۰۳۸۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

تلافی استقلالی ها یک روز بعد از بازی پرسپولیس

شعارهای بودار علیه رویانیان!

بعد از شعارهای پرسپولیسی ها مقابل نفت تهران علیه علی فتح الله زاده، هواداران استقلال در بازی دیروز به تلافی شعار هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته، علیه رویانیان شعار دادند.

شعارهای بودار علیه رویانیان!

تماشا: بعد از شعارهای پرسپولیسی ها مقابل نفت تهران علیه علی فتح الله زاده، هواداران استقلال در بازی دیروز به تلافی شعار هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته، علیه رویانیان شعار دادند. آنها هر چند شعارهایشان را با جملاتی مثل «رئیس محبوب کیه؟ کارت ستاد سوخته» شروع کردند اما در ادامه بازی ها لفظ این شعارها تندتر و توهین آمیزتر شد.

استقلالی ها حتی پا را فراتر گذاشتند و با متهم کردن رویانیان به آوردن پول های مشکوک به فوتبال علیه رویانیان شعارهایی دادند. آنها می گفتند: «سردار پولارو بیار، گندش دراومد!» آبی ها بعد از هر بار شعار دادن علیه رویانیان، مدیرعامل خودشان را هم به شدت تشویق می کردند. با این حساب بعید نیست که تقابل حمایت از مدیرعامل خودی و کوبیدن مدیرعامل رقیب از این به بعد در بازی های سرخابی ها ادامه دار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      بی فرهنگی تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سینا

      از استقلال بیشتر از این انتظار نمیره.باشگاهی که به گواهی تاریخ در کودتای ننگین 28 مرداد دست داشته و کارت شماره 1 هواداریش بنام شعبان بی مخ صادر شده(رجوع به کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی)

    • علیرضا

      واقعیتها رو گفتن شما ببینید در عرض 14 ماه از چه راهی بیش از 40میلیارد خرج شده مگه در هیات مدیره باشگاههای دیگر افراد به مراتب اقتصادی تر حضور ندارن پس چطور نتونستن همچین درآمدزایی داشته باشن بنابراین تابلو هستش که یک روابط به دلیل شغل دوم بوده که این پول جمع شده و عده ای مجبور شده اند برای منافع احتمالی آتی اسپانسر پرسپولیس یا در واقع رویانیان بشن

      پاسخ ها

      • سینا

        اونوقت مدیرعامل شما پول خریدن نشان شوالیه و دکترا رو از کجا آورده؟خوبه خودش تو 90 گفت از هر قراردادی که با اسپانسر میبنده 20% پورسانت میگیره.

    • علی استقلالی1804

      متاسفانه بی فرهنگی از پرسپولیسی ها شروع میشه

    • حامد پرسپولیسی 10دقیقه ایی

      از استقلال ومدیر عاملش همینا بر میاد که فوتبال ایران رو خراب می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج