اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۰۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمدید مهلت ثبت‌ نام در رشته‌ های بدون کنکور

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه آزاد تا روز شنبه ۷ بهمن ماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دوره کارشناسی دانشگاه آزاد تا روز شنبه ۷ بهمن ماه خبر داد.

ن اصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند در فرصت ایجاد شده نسبت به ثبت‌نام خود در مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد تا روز شنبه هفتم بهمن ماه با ورود به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org اقدام کنند.

اقبالی با بیان اینکه پذیرش در این مرحله بر اساس معدل کتبی داوطلبان است، اظهارکرد: هیچ آزمونی در ۵۰۰۰ رشته محل‌های اعلام شده بدون آزمون، برگزار نمی‌شود و برای سایر رشته محل‌های باقی مانده متقاضیان باید در آزمون سازمان سنجش شرکت کنند.

رییس مرکز آزمون درخصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بدون آزمون، تاکیدکرد: داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت نام الزامی است، و داوطلبانی که موفق شوند تا ۳۰ بهمن گواهی پیش دانشگاهی خود را دریافت کنند، ادامه تحصیل شان بلامانع خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر داوطلب می تواند چهار رشته از یک مجموعه انتخاب کند و انتخابهای مجدد از سایر مجموعه ها نیز بلامانع است، تصریح کرد: با این روش هر داوطلب امکان انتخاب‌های فراوانی را دارد که ورود به دانشگاه را برای او تسهیل می‌کند.

رییس مرکز آزمون با اشاره به اعلام نتایج نهایی این مرحله در بهمن ماه، گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند در همین نیم سال تحصیلی (بهمن ماه) در واحدهای دانشگاهی موردنظر ادامه تحصیل دهند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت تمدیده شده به هیچ عنوان قابل تمدیدنیست، اظهارکرد: داوطلبان باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اقبالی در پایان گفت: اگر داوطلبان در مراحل ثبت‌نام با مشکل یا ابهامی مواجه شدند می توانند بدون حضور در مرکز آزمون و صرفاً با ورود به سایت های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح و یا از طریق porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج