۴۱۲۹۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

محرم، مجیدی، زندی و حالا مهدی رحمتی

همه آنهایی که با کی روش و تیمش قهر کردند

مهدی رحمتی از تیم ملی موقتا خداحافظی کرد. او چهارمین بازیکنی است که در زمان کی روش به این شیوه از تیم ملی خداحافظی می کند. محرم نویدکیا، فرهاد مجیدی و فریدون زندی پیش از او از تیم ملی رفته بودند.

همه آنهایی که با کی روش و تیمش قهر کردند

تماشا: مهدی رحمتی از تیم ملی موقتا خداحافظی کرد. او چهارمین بازیکنی است که در زمان کی روش به این شیوه از تیم ملی خداحافظی می کند. محرم نویدکیا، فرهاد مجیدی و فریدون زندی پیش از او از تیم ملی رفته بودند. بازیکنانی که هر کدام به دلایلی نخواستند که دیگر در تیم ملی حضور داشته باشند و هیچ کدام هم دیگر توسط کی روش دعوت نشدند. آنچه خواهید خواند نگاهی است به نحوه خداحافظی این بازیکنان و دلایل آن.

فرهاد مجیدی

مجیدی دو بار از تیم ملی خداحافظی کرده است. بار اول در زمان قطبی و بار دوم در زمان کی روش. مجیدی برای قطبی بازیکن ثابت نبود و مدت ها به دلیل آنکه نمی توانست او را روی نیمکت بنشاند از دعوت او به تیم ملی خودداری کرد. مجیدی اما بعد از دعوت او اعلام کردکه از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد. مجیدی با دعوت کی روش به تیم ملی بازگشت و بعد از دو بازی باز هم از تیم ملی خداحافظی کرد.

این بار مجیدی برای خداحافظی نامه ای به کفاشیان نوشت. نامه ای که در آن آمده بود: «با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2014 و عدم حضور احتمالی اینجانب در آن مسابقات به دلیل وضعیت سنی ام و حضور جوانان توانمند، جویای نام و مستعد در سطح اول فوتبال کشور، بدینوسیله به رغم میل باطنی از ادامه حضور در تیم ملی عذرخواهی می کنم.»

مجیدی از چند بازیکن هم به عنوان جانشینانش نام برد. بازیکنانی مانند میداودی، ایمان موسوی، نزهتی و انصاری فرد. هر چندکه برای خداحافظی دوم او حرف و حدیث هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بدون اجازه از اردو خارج شده است و تنها برای آنکه شأنش حفظ شود به او اجازه داده شده است که از تیم ملی خداحافظی کند.


فریدون زندی

فریدون زندی با بازی های خوبش در لیگ سال گذشته توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد اما خود زندی هم می دانست که جای ثابتی در تیم کی روش ندارد. زندی با تیم ملی قبل از بازی دور رفت با ازبکستان به اردوی ترکیه رفت. او در همین اردو بود که بعد از چند روز خبر خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام کرد. زندی در جلسه ای با کی روش شرکت کرد و بعد اردوی تیم ملی را ترک کرد.

زندی درباره خداحافظی از تیم ملی گفته بود: «فکر می کنم در این برهه حساس، تیم ملی به بازیکنان جوانتر نیاز دارد تا در جام جهانی بتواند موفق عمل کند. خوشحالم که آقای کی روش صحبت هایم را قبول کرده و خواسته ام را پذیرفتند.»
هر چند که درباره زندی هم شایعاتی به وجود آمد که هیچ وقت تایید نشدند. شایعاتی نظیر آنچه درباره مجیدی گفته شد. بی انضباطی و خداحافظی.


سید مهدی رحمتی

خستگی، مشکل با نکونام، دعوت دانیل داوری به تیم ملی و اختلاف با کی روش. اینها همه گمانه زنی است. درباره خداحافظی رحمتی از تیم ملی رحمتی راهنی را انتخاب کرده است که کی روش حساسیت زیادی به آن دارد. او بارها در گفت و گوهای مختلف گفته است که از بازیکنانی استفاده می کند که مطمئن باشد تا لحظه آخر می جنگند و منفعت تیم ملی را ترجیح می دهند.

کی روش با وجود آنکه مدت زیادی به دلیل مصدومیت جباری به نویدکیا احتیاج داشت از دعوت او به تیم ملی خودداری کرد. این در شرایطی بود که بارها به کی روش توصیه شده بود که از نویدکیا استفاده کند. واکنش کی روش به بازیکنانی که تیم ملی را ترک کرده اند همیشه همین بوده است. یک خداحافظی بدون بازگشت. چیزی که به نظر نمی رسد با آنچه که هدف رحمتی، همخوانی داشته باشد.


محرم نویدکیا

کی روش سال گذشته بعد از مدت ها محرم نویدکیا را به تیم ملی دعوت کرد. بازیکنی که مدت ها است که نمی تواند مانند بازیکنان دیگر تمرین کند اما نویدکیا دعوت کی روش را نپذیرفت و با نامه ای از عدم حضورش در تیم ملی عذرخواهی کرد. نویدکیا بارها پایش را جراحی کرده است و مصدومیت های پیاپی و نامناسب بودن شرایط جسمانی خود را دلیل نپذیرفتن دعوت کی روش اعلام کرد.

در متن نامه خداحافظی او آمده است: «در چند سال اخیر بابت آسیب دیدگی های فراوان، جراحی های زیادی را انجام داده ام. بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت می شود باید با تمام وجود و در صحت و سلامتی کامل در خدمت آن تیم باشد و اینجانب به جهت پزشکی و شرایط جسمی ام امکان حضور در تمرینات پرفشار را ندارم.» نویدکیا در سپاهان هم جدا از سایرین تمرین می کند و تمرینات پرفشاری ندارد. بازیکنی که همین حالا هم در حد تیم ملی بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسما

      رحمتی دیشب تو نود قسم خورد به خاطر این دلایل نیست که نمیاد همین شماها هستین که شایعه درست میکنین

    • شمالی

      دست همشون درد نکنه
      کسی که ارزش اونا رو ندونه بهتره که دیگه تو تیم ملی نباشن(البته منهای فرهاد کیسه کش)
      ولی من میگم با کی روش جاسوس به جام جهانی نمیریم

    • سینا

      از عجایب اینه که همه آبیها از تیم ملی قهر کردن.چون انحصار طلبند.از رقابت میترسن.علت ناکامی تیم ملی هم حضور زیاد استقلالیها تو تیم ملیه.تو هر دوره ای که پرسپولیسیها بیشترین بودن موفق بودیم.3 دوره جام ملتها1968،1972 و 1976،3 دوره صعود به جام جهانی و ...جالبتر اینکه در تمام ادوار هم پرسپولیسیها کاپیتان تیم ملی بودن.کاش یه ذره از تعصب و عرق ملی پرسپولیسی ها به استقلالیها میرسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج