اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رابطه حضور قلعه نویی و تساوی در دربی‌ها

فصل قبل با حضور پرویزمظلومی این بازی هم برد داشت و هم پر گل بود اما با بازگشت قلعه نویی به نیمکت استقلال دو دربی این فصل هم با تساوی صفر - صفر به پایان رسید

سایت گل: بازهم دربی مساوی شد ؛ یک تساوی بدون گل دیگر که در نهایت به اینجا منجر شد که هوادارن از بازیکنان و مربیان سئوال کنند نتیجه چرا دربی ها مساوی می شود.

برخی این تساوی های تکراری را با امیر قلعه نویی مرتبط می دانند . این ادعا وجود دارد که امیر قلعه نویی یک رکورد در دربی دارد و رکورد نباختن او باعث تساوی های دربی می شود . با حضور او در دربی تساوی ها هم همراه او می آیند .این پنجمین تساوی متوالی امیزقلعه نویی در دربی بود . مقابل آری هان (بدون گل)، مقابل قطبی (۱-۱)، مقابل وینگادا (۱-۱)،مقابل مانوئل ژوزه (بدون گل) و این یکی (یحیی، بدون گل) ...

دو فصل قبل با حضور پرویزمظلومی این بازی هم برد داشت و هم پر گل بود اما با بازگشت قلعه نویی به نیمکت استقلال دو دربی این فصل هم با تساوی صفر - صفر به پایان رسید . این حاصل یک رکورد است ؛رکورد نباختن امیر قلعه نویی در دربی ها.

در این بازی نیز تعویض های قلعه نویی برای نباختن بود که حاصل آن هم به نباختن دوباره قلعه نویی منجر شد تا به رکورد او دست نخورد . البته قلعه نویی مربی است که راه قهرمانی را به خوبی بلد است و شاید در پایان فصل تماشاگران استقلال با قهرمانی در لیگ فراموش کنند که دربی با تساوی تمام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج