اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سرپرست فجر از پشت پرده شکست پرگل این تیم گفت

چند بازیکن فجر در مظان اتهام

هنوز زمان زیادی از بازی استقلال و فجرسپاسی نگذشته است که سرپرست تیم شیرازی با حرف هایی عجیب، شائبه هایی را در مورد برد پرگل استقلال مطرح می کند.

چند بازیکن فجر در مظان اتهام

تماشا: هنوز زمان زیادی از بازی استقلال و فجرسپاسی نگذشته است که سرپرست تیم شیرازی با حرف هایی عجیب، شائبه هایی را در مورد برد پرگل استقلال مطرح می کند.

عاری در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا مدعی شده بازی دیروز تیمش مقابل استقلال «پشت پرده» داشته و این اتفاقات در تاریخ ثبت خواهد شد. سرپرست تیم شیرازی در صحبت هایش کدهایی می دهد که دنبال کردن آنها می تواند به برخی شایعات موجود در سال های اخیر دامن بزند.

محمد عاری درباره بازی جمعه فجر برابر استقلال و شکست با پنج گل می گوید: «ما واقعا بازی بدی انجام دادیم و من فقط در همین حد بگویم که تعویض های یاوری از سر ناچاری بود. شفیعی مدافع ما هفته قبل هم مقابل داماش اشتباه کرد و منجر به گل خوردن ما شد. یاوری نیز در بین دو نیمه تصمیم گرفت به خاطر اشتباه فردی دست به تعویض اجباری بزند. هیچ مربی حاضر نمی شود برای اینکه تیمش را تهاجمی کند یک مدافع به زمین ببرد، مگر اینکه اتفاقات ناگواری در زمین افتاده باشد.»

او تلویحا از کم کاری مدافع تیمش صحبت می کند اما با یادآوری اشتباهات او در هفته گذشته سعی دارد نوک پیکان را مستقیما به سمت استقلالی ها نشانه نرود.

روز بد دروازه بان

مدافعان فجر تنها بازیکنانی نبودند که مقابل استقلال بد بازی کردند. محمدصالح خلیل آزاد که بعد از بازی جام حذفی این تیم و مهار سه پنالتی در این شهر به محبوبیت دست یافت در شکست پرگل فجر مقابل استقلال هم نقش موثری داشت.

خلیل آزاد روی صحنه پنالتی خروجی اشتباه و واکنشی مبتدیانه داشت. او روی شوت حاتمی هم عکس العملی ضعیف از خود نشان داد تا توپ از میان پاهایش وارد دروازه شود. خلیل آزاد در صحنه گل اکبرپور هم می توانست واکنش موثرتری داشته باشد اما ورود توپ به دروازه اش را فقط تماشا کرد.

ماجدی: چرا همه تیم ها بعد از باخت به ما از این حرف ها می زنند؟

اما استقلالی ها که از حرف های عاری ناراحت شده اند دست به کار شدند و پاسخ او را دادند. میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در این باره به ایسنا گفت: «من فکر می کنم صحبت از این پشت پرده ها مربوط به تیم خودشان باشد. وقتی خود آقای عاری در صحبت هایش از ضعیف بودن تیمش و بد بازی کردنش صحبت کرده چگونه می توان قبول کرد که ایشان نسبت به این باخت مشکوک باشد. من خودم هم از بازی ضعیف فجر سپاسی تعجب کردم ولی متوجه شدم که تعویض ها و تغییرات تاکتیکی ما باعث شده بود تا تیم فجر به شدت تحت فشار قرار بگیرد. نمی دانم که چرا همه تیم ها بعد از بازی با ما از این صحبت ها می کنند. فکر می کنم منظور آقای عاری مشکلات داخلی تیمشان بوده. حتی در جلسه هماهنگی از ما خواستند تا با یکی از بازیکنان استقلال صحبتی کنم، چرا که اعتقاد داشتند هر بار این بازیکن در شیراز حاضر شده مشکلاتی را ایجاد کرده و حساسیت ها نسبت به او زیاد است.»

یاوری: من نباید جواب حرف های عاری را بدهم

شاید شنیدن حرف های یاوری بتواند به روشن تر شدن این ماجرا کمک کند اما سرمربی فجر علاقه ای به ادامه این بحث ندارد. یاوری از مصاحبه عاری عصبانی است: «عاری صحبت کرده باشد، به من چه مربوط است! من که نباید جواب اظهارنظرهای عاری را بدهم! من مسئول فنی تیمم هستم و فقط درباره مسائل فنی صحبت می کنم. من باید دیروز تیمم را جمع و جور می کردم. تیم بعد از گل اول از هم پاشید. ما یک نیمه بسیار عالی داشتیم اما استقلال در روز خوبش بازی کرد و این نتیجه رقم خورد. در مورد بازی دیروز این را فقط بگویم که باید با تمرین و کار بیشتر بهتر شویم و کاری به مسائل حاشیه ای ندارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با باختم يه ذره جنبه مي خواد عجب دنيايي شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج